quote:- Rare wilde geen traditionele platformer maken zoals de eerdere Banjo games.
Is gewoon een gerucht uit de Game Informer joh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Sackboy kan je me trouwens een bron geven van de opvolgers van de Xbox, Wii en PS3?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is gewoon een gerucht uit de Game Informer joh.
Ik ook. Echt jammer. Wat kunnen developers toch rare beslissingen maken *krijgt flashback naar Rayman 4, die in de eerste trailer er nog uitzag als een Rayman 2 beater platformer, maar uiteindelijk dankzij de Wii een verzameling van minigames werd* Waar zijn die toffe platformers van vroeger toch geblevenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Man ik ben echt teleurgesteld in Banjo.![]()
Het zag er nog zo hoopgevend uit die E3 trailer.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
Als ik nu online ga, krijg ik dan niet een ban ofzo omdat ik van 50 naar 1400 GP ga?
Nu haal je twee dingen door elkaar. Lips is een voice communication accessoire, waarschijnlijk iets van een microfoon ofzo. En die motion sensor controller heeft vooralsnog als codenaam Newton.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:40 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens! We hebben nog niks gehoord over LIPSS heh, die nieuwe controller voor de 360 (ik geloof een 3D muis ofzo) Zal dat nog komen? Of bewaren ze dat voor de E3?
Je krijgt sowieso een ban omdat je de warezversie van GTA IV hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
Als ik nu online ga, krijg ik dan niet een ban ofzo omdat ik van 50 naar 1400 GP ga?
Sterker nog, hoe zou het uberhaupt bijgewerkt kunnen worden als je 360 niet aangesloten is op internet? Maakt niet uit dus, je bent vast niet de eerste.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou je hiervoor een ban krijgen? Misschien is het nog niet bijgewerkt omdat je een tijdje niet online bent geweest?
quote:Penny Arcade krijgt datum
De online strip Penny Arcade en ontwikkelaar Hothead Games werken samen aan de PC en Xbox 360 titel Penny Arcade Adventures, een spel dat in verschillende episodes verschijnt.
On the Rain-Slick Precipice of Darkness is de eerste episode, deze verschijnt op 21 mei op de Xbox Live Arcade. Het spel zal 1600 Microsoft punten kosten, wat ongeveer ¤20 is.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso een ban omdat je de warezversie van GTA IV hebt gespeeld.
Ik bedoel vanaf het moment dat hij weer online gaat het dán bijgewerkt wordt. Dat zijn nieuwe aantal GS nog niet zichtbaar kan te maken met het feit dat hij niet actief is geweest de laatste dagen. Zo'n soort gelijke probleem had ik dus ook toen ik iemand een friend request stuurde.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:47 schreef koei het volgende:
[..]
Sterker nog, hoe zou het uberhaupt bijgewerkt kunnen worden als je 360 niet aangesloten is op internet? Maakt niet uit dus, je bent vast niet de eerste.
Koei koop liever Worms of Carcasonne dan speel ik graag met jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:46 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand het arcadespelletje Lost Cities gekocht? Ik kan steeds niemand vinden om tegen te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |