als de geruchten kloppenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De Spring Update geeft je de mogelijkheid om ze te verwijderen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de lijst met auto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in! Ik hoop alleen dat je met dat tier-systeem niet vast komt te zitten met die drift challenges, want die vond ik in de demo wel erg moeilijk Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).

Don't believe everything you read.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]

Spoiler tags deed ik omdat het anders zo'n lange post wordtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeft toch geen spoiler te zijn ?
misschien ga ik hem toch wel kopen

Waarom? En hij is alleen van de PU niet van Gamekingsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef RacerDKB het volgende:
Die Maarten van PU/Gamekings, die is eng in het echt.

Die release lijst is to good to be true!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]

Jeweettoch... Believe.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Die release lijst is to good to be true!
Echt alles wat mankeert aan de software gaat verholpen worden, ik geloof er geen klap van!

Dit spel had niet mistaan op de xbox maar ik vind het nu te ouderwets overkomenquote:

Ik zou het niet previous-gen willen noemen, maar het deed me wel aan Doom denken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit spel had niet mistaan op de xbox maar ik vind het nu te ouderwets overkomen

Gaat dit echt zo vet worden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Castle Crashers is klaar!
Drie nieuwe screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat mag ik hopen aangezien ze er al 3 jaar mee bezig zijn.quote:

Nee...quote:

Het ziet er wel tof uit maar ik ken er niets van verder!quote:

Het is een sidescrolling action game in de stijl van Alien Hominid (zelfde makersquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ziet er wel tof uit maar ik ken er niets van verder!
 ) met een flinke lading RPG-elementen er in!
 ) met een flinke lading RPG-elementen er in!

Het is een "Ye Olde Sidescroller"quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
Het ziet er wel tof uit maar ik ken er niets van verder!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |