En daarbij noemde hij ook de datum van vandaag...13 mei.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Disana het volgende:
En ook Brian noemt vanavond als halve finale.
Jups, kan het niet anders zien dan dat die bewoners het spel meespelen. 15 mei is echt 15 mei. Het is nu ook half vijf, dit kan volgens mij in geen enkele uitzending meer.....Donderdag komt dit geneuzel in de krant en op tv, donderdagavond halve finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Disana het volgende:
Alsof er een show gaat komen... Big Brother Ruud was 10 keer zo populair als alle "miljonairs" samen en zijn enige wapenfeiten na Big Brother zijn wat items van 1 minuut bij villa BVD waarin hij zichzelf voor schut mocht zetten. Misschien kunnen ze nog net van de zomer wat foute feesttenten in Salou aandoen, maar meer zit er echt niet in voor ze. Misschien nog een keer deelnemen aan sterren dansen op het ijs, want die zitten zo erg om deelnemers verlegen dat zelfs familieleden van bekende nederlanders gevraagd worden, maar dan weer snel terug de vergetelheid in. Ik denk dat dat de grootste tegenslag voor alle deelnemers gaat worden. Dat ze na de kooi pas merken hoe weinig kijkers het eigenlijk trok en dat ze niet de grote supersterren zijn die ze denken te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub liegt dat het gedrukt staat, want er zijn tussen hem en Jaap niet eens afspraken op de TerrorJaapShow samen te doen.
Wat een hoogmoedswaanzin heeft die tuinkabouter ook. Hij mag nog niet eens als tuinkabouter in het decor staan bij de TJS.
is geeen verspreking. De villa kunnen ze niet winnen. Deze plannen had hij o.a. inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft er gezeten GEZETEN dus.
EN NU VERSPREEKT HUUB ZICH
Hij zegt: "Als ik deze villa gewonnen HAD, dan had ik het huis platgegooid en er 2 neergezet met een oprijlaan."
Zelfbegoochelingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:36 schreef LucasV het volgende:
Cavia wil een huis kopen en over 2 jaar weer verkopen .. hihi. En ze heeft een hele lieve moeder??Trouwens was die blonde vrouw met witte broek er net ook al?
Jaap vergelijken met die dombo van een Ruudquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Alsof er een show gaat komen... Big Brother Ruud was 10 keer zo populair als alle "miljonairs" samen en zijn enige wapenfeiten na Big Brother zijn wat items van 1 minuut bij villa BVD waarin hij zichzelf voor schut mocht zetten. Misschien kunnen ze nog net van de zomer wat foute feesttenten in Salou aandoen, maar meer zit er echt niet in voor ze. Misschien nog een keer deelnemen aan sterren dansen op het ijs, want die zitten zo erg om deelnemers verlegen dat zelfs familieleden van bekende nederlanders gevraagd worden, maar dan weer snel terug de vergetelheid in. Ik denk dat dat de grootste tegenslag voor alle deelnemers gaat worden. Dat ze na de kooi pas merken hoe weinig kijkers het eigenlijk trok en dat ze niet de grote supersterren zijn die ze denken te zijn.
Ahum ... bedankt Avonne.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef avonne het volgende:
[..]
is geeen verspreking. De villa kunnen ze niet winnen. Deze plannen had hij o.a. inderdaad
Als je leest en hoort dat er mensen zijn die ¤.250,00 per sms ronde uitgeven aan smsjes zie ik dat als een sms bom.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:35 schreef Vandaag... het volgende:
brian: huubfans sms en in bulk met sms bommen....huubfans hebben de popo gemnipuleerd zodat Brian nu bovenaan staat en het target is
De waarheid volgens Brian ,niet gehinderd door enige feitenkennis.
Ik ontving vanochtend een mail waarin het volgende wordt gemeld:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Disana het volgende:
quote:Vooralsnog liggen alle vijf Miljonairs te slapen, maar voor één van hen zal het de laatste dag zijn in De Gouden Kooi. De laatste keer slapen in een kingsize bed, de laatste keer door Palma wakker gemaakt worden en voor de allerlaatste keer met vijf Miljonairs in de Villa! Wie o wie zal vandaag afscheid moeten nemen van De Gouden Kooi?
gert weet jij hier iets meer van, dit heeft 5 minuten op de officiele websiet gestaan voordat de tekst werd 'aangepast' .....................
Ruud mocht op knuffeltourneequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Alsof er een show gaat komen... Big Brother Ruud was 10 keer zo populair als alle "miljonairs" samen en zijn enige wapenfeiten na Big Brother zijn wat items van 1 minuut bij villa BVD waarin hij zichzelf voor schut mocht zetten. Misschien kunnen ze nog net van de zomer wat foute feesttenten in Salou aandoen, maar meer zit er echt niet in voor ze. Misschien nog een keer deelnemen aan sterren dansen op het ijs, want die zitten zo erg om deelnemers verlegen dat zelfs familieleden van bekende nederlanders gevraagd worden, maar dan weer snel terug de vergetelheid in. Ik denk dat dat de grootste tegenslag voor alle deelnemers gaat worden. Dat ze na de kooi pas merken hoe weinig kijkers het eigenlijk trok en dat ze niet de grote supersterren zijn die ze denken te zijn.
Er worden foto's gemaakt met alle mogelijke 'uitkomsten' na de halve finale, dus steeds eentje ontbrekend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er worden foto's gemaakt zonder Claire
Dat dacht ik nou ook. Ik heb er niet zien binnenkomen met de pers..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
Is dit Flens onderkoffer?
[ afbeelding ]
Echte Flens.
[ afbeelding ]
Aan dat stukje werd later het woord 'binnenkort' toegevoegd, dus feitelijk weten we nog niets.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ontving vanochtend een mail waarin het volgende wordt gemeld:
[..]
Lijkt me dus wel duidelijk. Vanavond iemand weg.
Morgen komt een notaris om het vast te leggen, zei hijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:41 schreef MargrietV het volgende:
Jaap kan wel zeggen, dat hij geld geeft aan eigen doelen.... maar Jaap kennende.... is dit een broodje (J) Aap
Flens is een beetje ouder en zuurder geworden. Maar ze is het wel. Zie onderkant van de nek en de neus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
Is dit Flens onderkoffer?
[ afbeelding ]
Echte Flens.
[ afbeelding ]
Jij bent de mediator tussen FOK! en VV?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:41 schreef Gert het volgende:
Ik ontving vanochtend een mail waarin het volgende wordt gemeld:
[..]
Lijkt me dus wel duidelijk. Vanavond iemand weg.
Ik zei het toch.De koffers staan al klaar en er is ook al een vrouw voor de make up.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Huub weet dat "het"om 18.00 uur gaat beginnen, de tijd dat de streams wrs op zwart gaan.
hij verspreekt zich niet....... het is al ruim 2 maanden bekend dat de villa niet te winnen valtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft er gezeten GEZETEN dus.
EN NU VERSPREEKT HUUB ZICH
Hij zegt: "Als ik deze villa gewonnen HAD, dan had ik het huis platgegooid en er 2 neergezet met een oprijlaan."
Mag ik jouw hond even lenen BQ? Tijd voor een wandeling om af te reagerenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Huub weet dat "het"om 18.00 uur gaat beginnen, de tijd dat de streams wrs op zwart gaan.
Als er iemand vertrekt, lekt het gegarandeerd uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:46 schreef blomst het volgende:
als er vanavond geen beelden meer zijn, kan het maar zo zijn dat iemand vertrokken is en dat we er donderdag pas achter komen.
Nah, dat is wel weer slim spelen......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub zit weer glashard te manipuleren over de polls.
Wat een vuile rat is het ook
We zullen zien voor wie Jaap kiest.Als hij Huub echt mag,dan zal hij niet blij zijn met die haat van jouwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:46 schreef blomst het volgende:
als er vanavond geen beelden meer zijn, kan het maar zo zijn dat iemand vertrokken is en dat we er donderdag pas achter komen.
Ik vind Claire toch wel de elegantste van de dames tot nu toe. Mooie houding en geen siliconen toevoegingen, mooi opgemaakt en niet sletterig, zelfs niet in die achterlijk korte jurkjes die ze toegewezen krijgt.quote:
Ik baal er ontzettend van de streams vanavond uit gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik jouw hond even lenen BQ? Tijd voor een wandeling om af te reageren![]()
Wat een kutzooi zeg
Denk ik ook, want daarom gaan de streams ook uit tot ná de TV uitzending van de halve finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er iemand vertrekt, lekt het gegarandeerd uit.
Degene die moet vertrekken, blijft denk ik gedwongen tm donderdagavond in de villa.
Die sluiten ze 2 dagen in de chill op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er iemand vertrekt, lekt het gegarandeerd uit.
Degene die moet vertrekken, blijft denk ik gedwongen tm donderdagavond in de villa.
Sommige steden hebben een soort vogelambulance. Bel anders naar de dierenbescherming of zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef farscapevr6 het volgende:
ben blij dat ik geen streams meer heb, hoef ik me ook niet op te winden lol
Ot er zijn 4 jonge spreeuwe bij mij uit een boom in de tuin gedondert, ze kunnen niet vliegen, weet iemand wat ik moet doen? vind t zielig:(
Vogelbescherming bellen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef farscapevr6 het volgende:
Ot er zijn 4 jonge spreeuwe bij mij uit een boom in de tuin gedondert, ze kunnen niet vliegen, weet iemand wat ik moet doen? vind t zielig:(
Tuurlijk meis, ik zit inmiddels aan de pammetjes. Wat een nepzooi en toch blijven kijken........quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef -Blurk- het volgende:
Mag ik jouw hond even lenen BQ? Tijd voor een wandeling om af te reageren![]()
Wat een kutzooi zeg
Dierenambulance bellen, die komen ze dan halen, ik heb het ook een keer gehad, zaten ze met hun zessen in de klimop, heel gek gezicht was dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef farscapevr6 het volgende:
zet er even een webcam op, we hebben tijd zat om het te bekijken en met elkaar te overleggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef farscapevr6 het volgende:
I know (inmiddels). Jullie zitten me zeker te pesten hm.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef Desii het volgende:
[..]
hij verspreekt zich niet....... het is al ruim 2 maanden bekend dat de villa niet te winnen valt
Wie zegt dat ik die zgn. "haat" niet moet spelen van Jaap?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We zullen zien voor wie Jaap kiest.Als hij Huub echt mag,dan zal hij niet blij zijn met die haat van jouw
Werd dat gezegd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef agter het volgende:
ze gaan voor 2 of 3 nachten weg.
live een flippende brajen zien is niet mooi he en dr is ook al super veel beveiliging op de been daarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ik nu die koffers al zie, dan ben ik toch bang dat ik al mijn vorige postings kan verwijderen.......![]()
Het lijkt er nu dan wel op dat er geen live halve finale zal zijn, maar knip en plakwerk? De woedende emoties eruit halen?
jij verdraait het hele gesprek.... vet irritant is datquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Py het volgende:
Huub vertelt in het ene interview dat ethiek voor geld te koop is en dat hij voor het miljoen een hoop principes opzij heeft gezet.
En in het andere interview zegt ie dat geld de slechtste motivator is en dat hij het niet om het miljoen heeft gedaan. Maar dat het niet lekker bekt als hij zegt dat John de Mol een villa heeft neergezet waar je alles in mag doen wat je wilt.
Nee maar reken er maar op dat het gebeurd, Huub zei al om 6 uur is het offstream.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:52 schreef Copycat het volgende:
Nog geen officieel 'streams gaan op zwart' bericht langsgekomen?
Dan is het voor de streamers misschien niet eens zo erg als de streams op zwart gaan. Over het weer kan ook met collega's buren, winkelmedewerkers worden gepraat, immers.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:56 schreef mazaru het volgende:
Huub: Goed. Gewoon dus 0 gesprekken
Jaap: Hoezo?
Huub: Gewoon het is lekker weer en zo
Jaap: Aha 0 gesprekken dus. Tot het kill is
Zit ik dan toch goed met mijn idee over de dropping?quote:
Bart had het over een dropping maar hij zei vandaag die er geen dropping zou plaats vinden, dellie met de stijltang in Groningenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit ik dan toch goed met mijn idee over de dropping?
Huub wel denk ik, die laat zich dan wel weer paaien door wat loze beloften over optredens na de kooi. Er zijn al zo veel momenten geweest waarop hij wat meer voor zichzelf had moeten opkomen of gewoon had moeten (dreigen met) opstappen en toen ging hij ook steeds braaf mee in wat hem opgedragen werd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef rooie3 het volgende:
Nou iik denk dat Brian of Huub echt niet blijft zitten als ze weg moeten.Claire misschien wel,maar Huub of Brian echt niet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat zou behoorlijk ziek zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef Leandra het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als ze nu van iedereen al een vertrek-moment opnemen... simpelweg omdat 4 van de 5 absoluut niet te vertrouwen zijn als ze eruit gewerkt worden.... alleen Claire zal het gelaten over zich heen laten komen, de rest flipt, en die beelden kunnen ze dan mooi vervangen voor een rustig vertrek
Maar dan heb je hem toch niet geholpen.Dat was dan niet slim.Vind het echt zonde als jullie verkeerd gegokt hebben en daardoor Jaap geen winnaar word.Heb het je al vaker proberen uit te leggen en ik meende het echt.Jaap was echt samen met Huub mijn favoriet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die zgn. "haat" niet moet spelen van Jaap?
http://www.youtube.com/v/OuWP_DQD1PM
Voor de vorm.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:02 schreef avonne het volgende:
pakken ze echt, of is het maar voor de vorm?
Hij doet de hoed van Jaap op, springt op Fries en gaat te paard naar Almere......met de gitaar op z'n rug....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als Brian weg moet flipt hij compleet en zal er het nodige kapot gaan in de villa.
Dit is wel een heel aannemelijk speculaasje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef Leandra het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als ze nu van iedereen al een vertrek-moment opnemen... simpelweg omdat 4 van de 5 absoluut niet te vertrouwen zijn als ze eruit gewerkt worden.... alleen Claire zal het gelaten over zich heen laten komen, de rest flipt, en die beelden kunnen ze dan mooi vervangen voor een rustig vertrek
Huub, Claire en Jaap (in iets mindere mate) zijn schapen die zich naar de slachtbank laten voeren idd. Claire omdat ze zo is, Jaap omdat ie een bangerd is en Huub omdat ie makkelijk te paaien is met beloften. Hoe Del en B. zouden reageren ... geen idee. Ik denk dat B. wel flipt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub wel denk ik, die laat zich dan wel weer paaien door wat loze beloften over optredens na de kooi. Er zijn al zo veel momenten geweest waarop hij wat meer voor zichzelf had moeten opkomen of gewoon had moeten (dreigen met) opstappen en toen ging hij ook steeds braaf mee in wat hem opgedragen werd.
Als Brian weg moet flipt hij compleet en zal er het nodige kapot gaan in de villa.
Ja, dat is zo jammer dat Huub zo over zich heeft laten lopen de hele tijd. Het enige moment dat hij voor zichzelf is opgekomen is toen hij eiste dat hij weer terug mocht komen in DGK. Voor de rest is elk plan wat hij had of elke actie tegengewerkt of simpelweg niet toegestaan. Hij leek wel aan handen en voeten gebonden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub wel denk ik, die laat zich dan wel weer paaien door wat loze beloften over optredens na de kooi. Er zijn al zo veel momenten geweest waarop hij wat meer voor zichzelf had moeten opkomen of gewoon had moeten (dreigen met) opstappen en toen ging hij ook steeds braaf mee in wat hem opgedragen werd.
Damagecontrol?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:58 schreef Desii het volgende:
[..]
jij verdraait het hele gesprek.... vet irritant is dat
de vraag was of hij spijt van iets had.........
H: ja, maar als ik win, natuurlijk niet... .ethiek is te koop namelijk
wat betreft dat geld de slechtste motivator is... ging erom dat als je het moeilijk hebt in de villa... geld niet voldoende motivatie is om door te gaan.... dan moet je het echt in andere dingen gaan zoeken in de villa
Daarbij bekt het lekker als je zegt... dat je voor het geld gaat..... ipv dat je als je gaat uitleggen dat John de Mol een villa heeft neergezet en waar je in mag doen wat je wilt
ik kan de beelden niet volgen. Pakken ze persoonlijke spullen (brieven en zo) voor een echt vertrek? Tandeborstel en kleding voor een dropping? Voor TV-opnames is een lege koffer ook voldoende.quote:
Nou zeg, wat een vervelende TT.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef Py het volgende:
Hier zo verder: {COS #3704] De laatste DGK-COS???
De douchegel verbaast me meer.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:06 schreef T-lex het volgende:
Amanda vraagt: "we hebben douchegel enzo toch?"
Klinkt alsof ze niet aan het pakken zijn voor thuis...en waarom wil Amanda die stijltang meenemen. Die heeft ze thuis ook wel.
heb toch de dierenambulance opgebeld, daar zijn ze voor zei ze,, ben weer opgelucht:)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef avonne het volgende:
[..]
zet er even een webcam op, we hebben tijd zat om het te bekijken en met elkaar te overleggen.
COS = Commentaren Op de Spreeuwen
(ik zou even googlen, je vindt vast wel tips)
Zó braaf is RTL nou ook weer niet lijkt me. Een afscheid met heftige emoties en wat gooi- en smijtwerk is interessanter om uit te zenden dan een kalm "nou dag allemaal".quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef Leandra het volgende:
Alleen maar kleding , Jaap boeken en wel wat papieren.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan de beelden niet volgen. Pakken ze persoonlijke spullen (brieven en zo) voor een echt vertrek? Tandeborstel en kleding voor een dropping? Voor TV-opnames is een lege koffer ook voldoende.
Wel gek, dat ze dan allemaal hun koffer bij de open haard moeten zetten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is wel een heel aannemelijk speculaasje.
ik denk dat ze doelde op de dozen die eerder met Kenny zijn meegegaan. Daar ging heel wat schoonheidsproducten in mee (waar onder Schwarzkopfquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:06 schreef T-lex het volgende:
Amanda vraagt: "we hebben douchegel enzo toch?"
Klinkt alsof ze niet aan het pakken zijn voor thuis...en waarom wil Amanda die stijltang meenemen. Die heeft ze thuis ook wel lijkt me....na misschien bij Brian niet.![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:07 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb toch de dierenambulance opgebeld, daar zijn ze voor zei ze,, ben weer opgelucht:)
Misschien komt Jaap wel langs.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:07 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb toch de dierenambulance opgebeld, daar zijn ze voor zei ze,, ben weer opgelucht:)
Sprak laatst de kapster van Izi Hair hier in Haarlem.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:08 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat ze doelde op de dozen die eerder met Kenny zijn meegegaan. Daar ging heel wat schoonheidsproducten in mee (waar onder Schwarzkopf)
Het is een complot.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:08 schreef T-lex het volgende:
Zou toch top zijn..Expeditie Gouden Kooi. Drop ze op een eiland en we kunnen gewoon verder streamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |