Ruud mocht op knuffeltourneequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Alsof er een show gaat komen... Big Brother Ruud was 10 keer zo populair als alle "miljonairs" samen en zijn enige wapenfeiten na Big Brother zijn wat items van 1 minuut bij villa BVD waarin hij zichzelf voor schut mocht zetten. Misschien kunnen ze nog net van de zomer wat foute feesttenten in Salou aandoen, maar meer zit er echt niet in voor ze. Misschien nog een keer deelnemen aan sterren dansen op het ijs, want die zitten zo erg om deelnemers verlegen dat zelfs familieleden van bekende nederlanders gevraagd worden, maar dan weer snel terug de vergetelheid in. Ik denk dat dat de grootste tegenslag voor alle deelnemers gaat worden. Dat ze na de kooi pas merken hoe weinig kijkers het eigenlijk trok en dat ze niet de grote supersterren zijn die ze denken te zijn.
Er worden foto's gemaakt met alle mogelijke 'uitkomsten' na de halve finale, dus steeds eentje ontbrekend.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er worden foto's gemaakt zonder Claire
Dat dacht ik nou ook. Ik heb er niet zien binnenkomen met de pers..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
Is dit Flens onderkoffer?
[ afbeelding ]
Echte Flens.
[ afbeelding ]
Aan dat stukje werd later het woord 'binnenkort' toegevoegd, dus feitelijk weten we nog niets.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ontving vanochtend een mail waarin het volgende wordt gemeld:
[..]
Lijkt me dus wel duidelijk. Vanavond iemand weg.
Morgen komt een notaris om het vast te leggen, zei hijquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:41 schreef MargrietV het volgende:
Jaap kan wel zeggen, dat hij geld geeft aan eigen doelen.... maar Jaap kennende.... is dit een broodje (J) Aap
Flens is een beetje ouder en zuurder geworden. Maar ze is het wel. Zie onderkant van de nek en de neus.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
Is dit Flens onderkoffer?
[ afbeelding ]
Echte Flens.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |