abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58647087
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Disana het volgende:
En ook Brian noemt vanavond als halve finale.
En daarbij noemde hij ook de datum van vandaag...13 mei.
Make my day!
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:36:27 #152
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58647093

Aman je nieuwe extensions hangen in de boom
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_58647096
quote:
Jups, kan het niet anders zien dan dat die bewoners het spel meespelen. 15 mei is echt 15 mei. Het is nu ook half vijf, dit kan volgens mij in geen enkele uitzending meer.....Donderdag komt dit geneuzel in de krant en op tv, donderdagavond halve finale.

Als ze het vanavond doen, dan gaat de verliezer echt niet nog twee dagen leuk zitten doen daar. Die wil per direct naar huis......
pi_58647097
Cavia wil een huis kopen en over 2 jaar weer verkopen .. hihi. En ze heeft een hele lieve moeder??

Trouwens was die blonde vrouw met witte broek er net ook al?
pi_58647107
HAHAHAHAHAHA Die domme paarderukker heeft het nu over agressieve sms bommen die de Huub fans gaan versturen. Agressieve sms bommen, wat is het ook een barbaar.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_58647108
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub liegt dat het gedrukt staat, want er zijn tussen hem en Jaap niet eens afspraken op de TerrorJaapShow samen te doen.
Wat een hoogmoedswaanzin heeft die tuinkabouter ook. Hij mag nog niet eens als tuinkabouter in het decor staan bij de TJS.
Alsof er een show gaat komen... Big Brother Ruud was 10 keer zo populair als alle "miljonairs" samen en zijn enige wapenfeiten na Big Brother zijn wat items van 1 minuut bij villa BVD waarin hij zichzelf voor schut mocht zetten. Misschien kunnen ze nog net van de zomer wat foute feesttenten in Salou aandoen, maar meer zit er echt niet in voor ze. Misschien nog een keer deelnemen aan sterren dansen op het ijs, want die zitten zo erg om deelnemers verlegen dat zelfs familieleden van bekende nederlanders gevraagd worden, maar dan weer snel terug de vergetelheid in. Ik denk dat dat de grootste tegenslag voor alle deelnemers gaat worden. Dat ze na de kooi pas merken hoe weinig kijkers het eigenlijk trok en dat ze niet de grote supersterren zijn die ze denken te zijn.
pi_58647113
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Brian heeft er gezeten GEZETEN dus.

EN NU VERSPREEKT HUUB ZICH

Hij zegt: "Als ik deze villa gewonnen HAD, dan had ik het huis platgegooid en er 2 neergezet met een oprijlaan."
is geeen verspreking. De villa kunnen ze niet winnen. Deze plannen had hij o.a. inderdaad
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:37:47 #158
168951 STAP01
body and brain
pi_58647120
Stel dat ik een briefje aan Brian stuur met de vraag of hij een paar duizend euri wil storten omdat ik een alleenstaande moeder ben die niet kan werken omdat ik gehandicapt ben (is niet zo hoor) Wat zal hij doen!!!!!!!!!!?????????????? Storten of niet?
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_58647130
nou amanda de mensen zitten neit op jou dom gelul te wachten hahahaha weer staat ze voor paal maar heeft het niet door staat maar met dr handen op dr heupen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58647139
Wil investeren in huis, goede dingen doen voor mensen, zelf ook moelijk gehad met moeder. Maar weet dat hij dingen voor anderen kan beteken. Derde wereld, bla di bla.

pi_58647142
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:36 schreef LucasV het volgende:
Cavia wil een huis kopen en over 2 jaar weer verkopen .. hihi. En ze heeft een hele lieve moeder??Trouwens was die blonde vrouw met witte broek er net ook al?
Zelfbegoocheling
"ik heb een hele lieve moeder die me de hele tijd gesteund heeft" was het letterlijk

Dat kind was al verknipt toen ze binnenkwam
pi_58647145
ze maken nu een groepsfoto zonder huub>?>????
eikels!
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:39:52 #163
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58647146
Musica Español
Come On
pi_58647150
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Alsof er een show gaat komen... Big Brother Ruud was 10 keer zo populair als alle "miljonairs" samen en zijn enige wapenfeiten na Big Brother zijn wat items van 1 minuut bij villa BVD waarin hij zichzelf voor schut mocht zetten. Misschien kunnen ze nog net van de zomer wat foute feesttenten in Salou aandoen, maar meer zit er echt niet in voor ze. Misschien nog een keer deelnemen aan sterren dansen op het ijs, want die zitten zo erg om deelnemers verlegen dat zelfs familieleden van bekende nederlanders gevraagd worden, maar dan weer snel terug de vergetelheid in. Ik denk dat dat de grootste tegenslag voor alle deelnemers gaat worden. Dat ze na de kooi pas merken hoe weinig kijkers het eigenlijk trok en dat ze niet de grote supersterren zijn die ze denken te zijn.
Jaap vergelijken met die dombo van een Ruud
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_58647157
Zie A & B nou staan...
Make my day!
pi_58647158
Er wordt aan Brian gevraagd wie hij na DGK op wil zoeken. Brian: Natasia wel. Man vraagt: En Nena? B: Nena zal Amanda wel opzoeken. En misschien kunnen wij het uitpraten
het water roept
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:40:33 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58647159
Musica Español
Come On
pi_58647162
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef avonne het volgende:

[..]

is geeen verspreking. De villa kunnen ze niet winnen. Deze plannen had hij o.a. inderdaad
Ahum ... bedankt Avonne.

Maar nu weet ik het wel
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:40:56 #169
188345 Py
op zich
pi_58647163
Groepsfoto zonder Brian
pi_58647166
Huub en dellie samen op de foto
Rat kan het niet hebben.
pi_58647168
ik denk niet dat de journaalisten in de uitzending komen.
Die ene zei net halfjes "succes vanavond" dat kklonk niet als script, zeg maar.

Het kan inderdaad dus vanavond zijn.
pi_58647171
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:35 schreef Vandaag... het volgende:
brian: huubfans sms en in bulk met sms bommen....huubfans hebben de popo gemnipuleerd zodat Brian nu bovenaan staat en het target is

De waarheid volgens Brian ,niet gehinderd door enige feitenkennis.
Als je leest en hoort dat er mensen zijn die ¤.250,00 per sms ronde uitgeven aan smsjes zie ik dat als een sms bom.
Wellicht zijn er ook Brian aanhangers die dat ook doen, maar dat zegt hij er niet bij.
pi_58647172
Jaap kan wel zeggen, dat hij geld geeft aan eigen doelen.... maar Jaap kennende.... is dit een broodje (J) Aap
  Moderator dinsdag 13 mei 2008 @ 16:41:31 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58647173
quote:
Ik ontving vanochtend een mail waarin het volgende wordt gemeld:
quote:
Vooralsnog liggen alle vijf Miljonairs te slapen, maar voor één van hen zal het de laatste dag zijn in De Gouden Kooi. De laatste keer slapen in een kingsize bed, de laatste keer door Palma wakker gemaakt worden en voor de allerlaatste keer met vijf Miljonairs in de Villa! Wie o wie zal vandaag afscheid moeten nemen van De Gouden Kooi?

gert weet jij hier iets meer van, dit heeft 5 minuten op de officiele websiet gestaan voordat de tekst werd 'aangepast' .....................

Lijkt me dus wel duidelijk. Vanavond iemand weg.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58647177
brajen trekt hem gewoon weg huub aso gast wat was hij jaloers op huub zijn super uitspraak.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')