En daarbij noemde hij ook de datum van vandaag...13 mei.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Disana het volgende:
En ook Brian noemt vanavond als halve finale.
Jups, kan het niet anders zien dan dat die bewoners het spel meespelen. 15 mei is echt 15 mei. Het is nu ook half vijf, dit kan volgens mij in geen enkele uitzending meer.....Donderdag komt dit geneuzel in de krant en op tv, donderdagavond halve finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Disana het volgende:
Alsof er een show gaat komen... Big Brother Ruud was 10 keer zo populair als alle "miljonairs" samen en zijn enige wapenfeiten na Big Brother zijn wat items van 1 minuut bij villa BVD waarin hij zichzelf voor schut mocht zetten. Misschien kunnen ze nog net van de zomer wat foute feesttenten in Salou aandoen, maar meer zit er echt niet in voor ze. Misschien nog een keer deelnemen aan sterren dansen op het ijs, want die zitten zo erg om deelnemers verlegen dat zelfs familieleden van bekende nederlanders gevraagd worden, maar dan weer snel terug de vergetelheid in. Ik denk dat dat de grootste tegenslag voor alle deelnemers gaat worden. Dat ze na de kooi pas merken hoe weinig kijkers het eigenlijk trok en dat ze niet de grote supersterren zijn die ze denken te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub liegt dat het gedrukt staat, want er zijn tussen hem en Jaap niet eens afspraken op de TerrorJaapShow samen te doen.
Wat een hoogmoedswaanzin heeft die tuinkabouter ook. Hij mag nog niet eens als tuinkabouter in het decor staan bij de TJS.
is geeen verspreking. De villa kunnen ze niet winnen. Deze plannen had hij o.a. inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft er gezeten GEZETEN dus.
EN NU VERSPREEKT HUUB ZICH
Hij zegt: "Als ik deze villa gewonnen HAD, dan had ik het huis platgegooid en er 2 neergezet met een oprijlaan."
Zelfbegoochelingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:36 schreef LucasV het volgende:
Cavia wil een huis kopen en over 2 jaar weer verkopen .. hihi. En ze heeft een hele lieve moeder??Trouwens was die blonde vrouw met witte broek er net ook al?
Jaap vergelijken met die dombo van een Ruudquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Alsof er een show gaat komen... Big Brother Ruud was 10 keer zo populair als alle "miljonairs" samen en zijn enige wapenfeiten na Big Brother zijn wat items van 1 minuut bij villa BVD waarin hij zichzelf voor schut mocht zetten. Misschien kunnen ze nog net van de zomer wat foute feesttenten in Salou aandoen, maar meer zit er echt niet in voor ze. Misschien nog een keer deelnemen aan sterren dansen op het ijs, want die zitten zo erg om deelnemers verlegen dat zelfs familieleden van bekende nederlanders gevraagd worden, maar dan weer snel terug de vergetelheid in. Ik denk dat dat de grootste tegenslag voor alle deelnemers gaat worden. Dat ze na de kooi pas merken hoe weinig kijkers het eigenlijk trok en dat ze niet de grote supersterren zijn die ze denken te zijn.
Ahum ... bedankt Avonne.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:37 schreef avonne het volgende:
[..]
is geeen verspreking. De villa kunnen ze niet winnen. Deze plannen had hij o.a. inderdaad
Als je leest en hoort dat er mensen zijn die ¤.250,00 per sms ronde uitgeven aan smsjes zie ik dat als een sms bom.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:35 schreef Vandaag... het volgende:
brian: huubfans sms en in bulk met sms bommen....huubfans hebben de popo gemnipuleerd zodat Brian nu bovenaan staat en het target is
De waarheid volgens Brian ,niet gehinderd door enige feitenkennis.
Ik ontving vanochtend een mail waarin het volgende wordt gemeld:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Disana het volgende:
quote:Vooralsnog liggen alle vijf Miljonairs te slapen, maar voor één van hen zal het de laatste dag zijn in De Gouden Kooi. De laatste keer slapen in een kingsize bed, de laatste keer door Palma wakker gemaakt worden en voor de allerlaatste keer met vijf Miljonairs in de Villa! Wie o wie zal vandaag afscheid moeten nemen van De Gouden Kooi?
gert weet jij hier iets meer van, dit heeft 5 minuten op de officiele websiet gestaan voordat de tekst werd 'aangepast' .....................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |