tsja,.. logisch want de villa is niet meer te winnen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft er gezeten GEZETEN dus.
EN NU VERSPREEKT HUUB ZICH
Hij zegt: "Als ik deze villa gewonnen HAD, dan had ik het huis platgegooid en er 2 neergezet met een oprijlaan."
Logisch toch...Jaap heeft Huub helemaal niet nodig om een show te maken. Grappig is hij nooit geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:20 schreef LucasV het volgende:
Huub heeft het maar steeds over z'n show met Jaap. Jaap heeft het over de TerrrorJaapshow maar praat helemaal niet over de show samen mét Huub.
Ze is vast een sektelid..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een smerige racistische Huub-groupie.
Ja idd, wat een ontzettende botterik, weet hij dan niet dat ze een prinsesje van God is oid?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een smerige racistische Huub-groupie.
Nog maar een paar dagen Amanda, dan zijn er geen camera's meer. succes met je temperamentvolle vriendjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:29 schreef agter het volgende:
Interviewer vraagt naar de acties van Brian naar Amanda toe..haha!
Amanda "Brian is een temperamentvolle jongen..blabla".
nou dan ben je laat ik had het gisteren al gemeld .quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat had ik al een paar uur geleden gemeld
[..]
Jaap heeft Huub in die DKG nooit nodig gehad om show te maken, andersom Huub bij voortduring Jaap. Was het niet als target, dan wel als spin offquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Logisch toch...Jaap heeft Huub helemaal niet nodig om een show te maken. Grappig is hij nooit geweest.
Huub wil veel te graag met Jaap meeliften....denk ook dat Jaap beter is in z'n eentje of met een andere sidekick.
Onzin. Huub heeft Sylvia en Eric, dat zijn échte vrienden van hem. Nena ook en dan heeft hij Claire nog.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij voortduring. Hij denkt ook dat hij meer vrienden heeft dan er vermoedelijk werkelijk zullen zijn....
Tegen hem zei Huub spannend vanavond.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Huub en volgens mij bewaker Ad. Wat en half wat.
[ afbeelding ]
Vandaar dat ze zo weg is van Amanda... die is jong belegen... zelfde soortquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want Bridget Maaslander is erg oud belegen en kan dat nooit live
Ik vond alle shows van Jaap stom. En ik heb nooit om hem gelachen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft Huub in die DKG nooit nodig gehad om show te maken, andersom Huub bij voortduring Jaap. Was het niet als target, dan wel als spin off
Nee, dan gaan ze allemaal ritueel een door Sly gebrouwen punch drinken...waarna ze allemaal naar de hemel gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:32 schreef Dementor het volgende:
Als Huub de lul is breekt nowlive daar de tent af.
Huub noemde net nog als zijn vrienden Sylvia, Eric, Nena, Ilona en Jaap. Laat anderen hem dat maar nazeggen, zoveel goede contacten door DGK.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Onzin. Huub heeft Sylvia en Eric, dat zijn échte vrienden van hem. Nena ook en dan heeft hij Claire nog.
Amanda heeft ehhhhh niemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |