Niemand wint de villa dus dat hoeft geen verspreking te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft er gezeten GEZETEN dus.
EN NU VERSPREEKT HUUB ZICH
Hij zegt: "Als ik deze villa gewonnen HAD, dan had ik het huis platgegooid en er 2 neergezet met een oprijlaan."
Ja want Bridget Maaslander is erg oud belegen en kan dat nooit livequote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:25 schreef LucasV het volgende:
[..]
Ze nemen het nu op en gebruiken het donderdag. Zou ook kunnen.
Het is ook alleen maar plastic fantastic bij die twee. De rest van hun tijd spenderen ze aan het jankzakken over Huub. Die overkill zou iedereen eigenlijk moeten kunnen doorzien.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg echt het idee dat geen van de interviewers Brian en Amanda serieus neemt, jij wel?
er gaat niemand nog naar huis vanavond! deze blijft echt wel tot donderdag avond daar!! ze pakken de uitstap uit het huis "live" op!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
15 mei halve finale is 15 mei halve finale......Als er vanavond echt iemand uit zou gaan staat het morgen met dikke letters in de krant. Spanning weg, minder kijkers.....Gewoon logisch nadenken dus.....
Maar ik eet m;n schoenen niet op als het toevallig anders is.....
Hallo, het is hier op FOK alleen Bwian toegestaan om veren in zijn eigen reet te stoppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat had ik al een paar uur geleden gemeld
[..]
Skattie, dat is geen verspreking, de Villa is niet meer te winnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:
Hij zegt: "Als ik deze villa gewonnen HAD, dan had ik het huis platgegooid en er 2 neergezet met een oprijlaan."
Maar het is toch allang bekend dat het huis niet te winnen was?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
O ja, dat zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef LucasV het volgende:
[..]
Niemand wint de villa dus dat hoeft geen verspreking te zijn.
Bij voortduring. Hij denkt ook dat hij meer vrienden heeft dan er vermoedelijk werkelijk zullen zijn....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub liegt dat het gedrukt staat, want er zijn tussen hem en Jaap niet eens afspraken op de TerrorJaapShow samen te doen.
Wat een hoogmoedswaanzin heeft die tuinkabouter ook.
Wat een smerige racistische Huub-groupie.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:18 schreef Dementor het volgende:
Reporter over dellie: Nee, ze was zo aan het wauwelen
Niet hopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoop dat die interviewers meer weten dan dat ze laten blijken en dat er in de media een beter verhaal komt.
Ik heb niet de indruk dat het "de media" ook maar iets interesseert. SBS is de grote concurrent van RTL. Ik had shownieuws er eventueel nog wel voor aangezien met wat smeuiige details te komen van wat er allemaal niet klopt in de gouden kooi.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoop dat die interviewers meer weten dan dat ze laten blijken en dat er in de media een beter verhaal komt.
Niemand wint de villa.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Mmmmh. Ik las het alquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, dat is geen verspreking, de Villa is niet meer te winnen.
Die tegenstrijdigheid heb ik wel 100 keer van hem gehoord....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Py het volgende:
Huub vertelt in het ene interview dat ethiek voor geld te koop is en dat hij voor het miljoen een hoop principes opzij heeft gezet.
En in het andere interview zegt ie dat geld de slechtste motivator is en dat hij het niet om het miljoen heeft gedaan. Maar dat het niet lekker bekt als hij zegt dat John de Mol een villa heeft neergezet waar je alles in mag doen wat je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |