Jij bent de mediator tussen FOK! en VV?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:41 schreef Gert het volgende:
Ik ontving vanochtend een mail waarin het volgende wordt gemeld:
[..]
Lijkt me dus wel duidelijk. Vanavond iemand weg.
Ik zei het toch.De koffers staan al klaar en er is ook al een vrouw voor de make up.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Huub weet dat "het"om 18.00 uur gaat beginnen, de tijd dat de streams wrs op zwart gaan.
hij verspreekt zich niet....... het is al ruim 2 maanden bekend dat de villa niet te winnen valtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft er gezeten GEZETEN dus.
EN NU VERSPREEKT HUUB ZICH
Hij zegt: "Als ik deze villa gewonnen HAD, dan had ik het huis platgegooid en er 2 neergezet met een oprijlaan."
Mag ik jouw hond even lenen BQ? Tijd voor een wandeling om af te reagerenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Huub weet dat "het"om 18.00 uur gaat beginnen, de tijd dat de streams wrs op zwart gaan.
Als er iemand vertrekt, lekt het gegarandeerd uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:46 schreef blomst het volgende:
als er vanavond geen beelden meer zijn, kan het maar zo zijn dat iemand vertrokken is en dat we er donderdag pas achter komen.
Nah, dat is wel weer slim spelen......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub zit weer glashard te manipuleren over de polls.
Wat een vuile rat is het ook
We zullen zien voor wie Jaap kiest.Als hij Huub echt mag,dan zal hij niet blij zijn met die haat van jouwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub zit weer glashard te manipuleren over de polls.
Wat een vuile rat is het ook
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:46 schreef blomst het volgende:
als er vanavond geen beelden meer zijn, kan het maar zo zijn dat iemand vertrokken is en dat we er donderdag pas achter komen.
Ik vind Claire toch wel de elegantste van de dames tot nu toe. Mooie houding en geen siliconen toevoegingen, mooi opgemaakt en niet sletterig, zelfs niet in die achterlijk korte jurkjes die ze toegewezen krijgt.quote:
Ik baal er ontzettend van de streams vanavond uit gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik jouw hond even lenen BQ? Tijd voor een wandeling om af te reageren![]()
Wat een kutzooi zeg
Denk ik ook, want daarom gaan de streams ook uit tot ná de TV uitzending van de halve finale.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er iemand vertrekt, lekt het gegarandeerd uit.
Degene die moet vertrekken, blijft denk ik gedwongen tm donderdagavond in de villa.
Die sluiten ze 2 dagen in de chill op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er iemand vertrekt, lekt het gegarandeerd uit.
Degene die moet vertrekken, blijft denk ik gedwongen tm donderdagavond in de villa.
Sommige steden hebben een soort vogelambulance. Bel anders naar de dierenbescherming of zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef farscapevr6 het volgende:
ben blij dat ik geen streams meer heb, hoef ik me ook niet op te winden lol
Ot er zijn 4 jonge spreeuwe bij mij uit een boom in de tuin gedondert, ze kunnen niet vliegen, weet iemand wat ik moet doen? vind t zielig:(
Vogelbescherming bellen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef farscapevr6 het volgende:
Ot er zijn 4 jonge spreeuwe bij mij uit een boom in de tuin gedondert, ze kunnen niet vliegen, weet iemand wat ik moet doen? vind t zielig:(
Tuurlijk meis, ik zit inmiddels aan de pammetjes. Wat een nepzooi en toch blijven kijken........quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef -Blurk- het volgende:
Mag ik jouw hond even lenen BQ? Tijd voor een wandeling om af te reageren![]()
Wat een kutzooi zeg
Dierenambulance bellen, die komen ze dan halen, ik heb het ook een keer gehad, zaten ze met hun zessen in de klimop, heel gek gezicht was dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef farscapevr6 het volgende:
zet er even een webcam op, we hebben tijd zat om het te bekijken en met elkaar te overleggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef farscapevr6 het volgende:
I know (inmiddels). Jullie zitten me zeker te pesten hm.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:51 schreef Desii het volgende:
[..]
hij verspreekt zich niet....... het is al ruim 2 maanden bekend dat de villa niet te winnen valt
Wie zegt dat ik die zgn. "haat" niet moet spelen van Jaap?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We zullen zien voor wie Jaap kiest.Als hij Huub echt mag,dan zal hij niet blij zijn met die haat van jouw
Werd dat gezegd?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef agter het volgende:
ze gaan voor 2 of 3 nachten weg.
live een flippende brajen zien is niet mooi he en dr is ook al super veel beveiliging op de been daarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als ik nu die koffers al zie, dan ben ik toch bang dat ik al mijn vorige postings kan verwijderen.......![]()
Het lijkt er nu dan wel op dat er geen live halve finale zal zijn, maar knip en plakwerk? De woedende emoties eruit halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |