jij verdraait het hele gesprek.... vet irritant is datquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:26 schreef Py het volgende:
Huub vertelt in het ene interview dat ethiek voor geld te koop is en dat hij voor het miljoen een hoop principes opzij heeft gezet.
En in het andere interview zegt ie dat geld de slechtste motivator is en dat hij het niet om het miljoen heeft gedaan. Maar dat het niet lekker bekt als hij zegt dat John de Mol een villa heeft neergezet waar je alles in mag doen wat je wilt.
Nee maar reken er maar op dat het gebeurd, Huub zei al om 6 uur is het offstream.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:52 schreef Copycat het volgende:
Nog geen officieel 'streams gaan op zwart' bericht langsgekomen?
Dan is het voor de streamers misschien niet eens zo erg als de streams op zwart gaan. Over het weer kan ook met collega's buren, winkelmedewerkers worden gepraat, immers.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:56 schreef mazaru het volgende:
Huub: Goed. Gewoon dus 0 gesprekken
Jaap: Hoezo?
Huub: Gewoon het is lekker weer en zo
Jaap: Aha 0 gesprekken dus. Tot het kill is
Zit ik dan toch goed met mijn idee over de dropping?quote:
Bart had het over een dropping maar hij zei vandaag die er geen dropping zou plaats vinden, dellie met de stijltang in Groningenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit ik dan toch goed met mijn idee over de dropping?
Huub wel denk ik, die laat zich dan wel weer paaien door wat loze beloften over optredens na de kooi. Er zijn al zo veel momenten geweest waarop hij wat meer voor zichzelf had moeten opkomen of gewoon had moeten (dreigen met) opstappen en toen ging hij ook steeds braaf mee in wat hem opgedragen werd.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:55 schreef rooie3 het volgende:
Nou iik denk dat Brian of Huub echt niet blijft zitten als ze weg moeten.Claire misschien wel,maar Huub of Brian echt niet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub zit weer glashard te manipuleren over de polls.
Wat een vuile rat is het ook
Dat zou behoorlijk ziek zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef Leandra het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als ze nu van iedereen al een vertrek-moment opnemen... simpelweg omdat 4 van de 5 absoluut niet te vertrouwen zijn als ze eruit gewerkt worden.... alleen Claire zal het gelaten over zich heen laten komen, de rest flipt, en die beelden kunnen ze dan mooi vervangen voor een rustig vertrek
Maar dan heb je hem toch niet geholpen.Dat was dan niet slim.Vind het echt zonde als jullie verkeerd gegokt hebben en daardoor Jaap geen winnaar word.Heb het je al vaker proberen uit te leggen en ik meende het echt.Jaap was echt samen met Huub mijn favoriet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die zgn. "haat" niet moet spelen van Jaap?
http://www.youtube.com/v/OuWP_DQD1PM
Voor de vorm.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:02 schreef avonne het volgende:
pakken ze echt, of is het maar voor de vorm?
Hij doet de hoed van Jaap op, springt op Fries en gaat te paard naar Almere......met de gitaar op z'n rug....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Als Brian weg moet flipt hij compleet en zal er het nodige kapot gaan in de villa.
Dit is wel een heel aannemelijk speculaasje.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:00 schreef Leandra het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als ze nu van iedereen al een vertrek-moment opnemen... simpelweg omdat 4 van de 5 absoluut niet te vertrouwen zijn als ze eruit gewerkt worden.... alleen Claire zal het gelaten over zich heen laten komen, de rest flipt, en die beelden kunnen ze dan mooi vervangen voor een rustig vertrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |