Kunnen ze ook niet veel aan doen, vrees ik...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Brand is nu overgeslagen naar de andere vleugel
Dit hele gedoe gaat nog wel een middagje duren denk ik, zeker na dit bericht:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Broekie het volgende:
Iemand al enig idee of het ook binnen nu en een half uur in zal gaan storten? Dan rek ik m'n radiouitzending namelijk nog even een half uurtje op om de berichtgeving door te laten lopen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Brand is nu overgeslagen naar de andere vleugel
Zal nog wel even duren eer het volledig instort, alhoewel er nu al stukken van de gevel naar beneden komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Broekie het volgende:
Iemand al enig idee of het ook binnen nu en een half uur in zal gaan storten? Dan rek ik m'n radiouitzending namelijk nog even een half uurtje op om de berichtgeving door te laten lopen
Nee idd, 2 uur terug rookte het al als een dolle daarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet veel aan doen, vrees ik...
quote:
Puikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Drugshond het volgende:
zomg ook al delft?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Zijn met 1 kanon aan de voorzijde aan het blussen, en de mensen kunnen nog vrij dichtbij komen. Instortingsgevaar lijkt me dus nog wat voorbarig.
Ik zit bij de buren van Civiel, jouw overburen.quote:
haal bubbleboy voor livemeat ldoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zit bij de buren van Civiel, jouw overburen.
Kreeg net een camera van Campus TV onder m'n snufferd geduwd.
Dat zal inderdaad wel. Maar wat is je bron?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Gutz het volgende:
D'r vallen stukken van de gevel naar beneden!
wat hij zegt. moet lukken met een 100mbit verbinding op de tuquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef Impry het volgende:Kan er niemand ff een videocamera op zetten dmv live streaming
Zie hier buiten alleen een boom waarvan de blaadjes beetje bewegen.
quote:Vanmorgen is om even voor half tien brand gemeld bij de faculteit Bouwkunde. Tijdens de ontruiming die direct daarna is gestart, heeft iedereen het pand snel kunnen verlaten.
Tot op heden (12.15 uur) is de brand nog niet onder controle. Blijft u binnen en houdt u ramen en deuren gesloten tot nader bericht.
Medewerkers en studenten van Bouwkunde en andere evacués worden opgevangen in de Aula. Er hebben zich geen persoonlijke ongevallen voorgedaan. Er is wel veel persoonlijk leed te betreuren door het verloren gaan van het werk van studenten en medewerkers en diverse collecties. Spoedig zal worden bericht wanneer de colleges van de faculteit Bouwkunde zullen worden hervat. Het College van Bestuur van de TU Delft onderzoekt op dit moment de mogelijkheden om medewerkers en studenten van Bouwkunde de komende tijd op alternatieve locaties te huisvesten.
is op 500m ofzo. ligt ook een kernreactor btw, ongeveer even ver. niet echt in direct gevaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:35 schreef Mazora het volgende:
Schijnt een benzinestation vlakbij te liggen...
nah das een eindje verderopquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:35 schreef Mazora het volgende:
Nou dat scheelt wel een paarhonderd meter hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:35 schreef Mazora het volgende:
5 minuten geleden niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Gutz het volgende:
D'r vallen stukken van de gevel naar beneden!
kan je je het jezusgezicht nog herinneren bij de ontploffing van de challenger?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef ableton het volgende:
Als je goed kijkt zie je in die rookwolk, dezelfde duivel als bij 9/11![]()
[..]
Als ik de foto's zo zie, zal daar niemand aan twijfelenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef tw89 het volgende:
het gebouw moetals verloren beschouwd worden kwam op het nieuws.
Bron?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:38 schreef Hazzard het volgende:
Nu net bekend dat er op dit moment 1 dode is gevallen. Behalve dat het een vrouw is zijn er verder nog geen details.
R.I.P.
Volgens mij onzin. Kreeg net dit e-mailtje:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:38 schreef Hazzard het volgende:
Nu net bekend dat er op dit moment 1 dode is gevallen. Behalve dat het een vrouw is zijn er verder nog geen details.
R.I.P.
quote:Vanmorgen is om even voor half tien brand gemeld bij de faculteit Bouwkunde. Tijdens de ontruiming die direct daarna is gestart, heeft iedereen het pand snel kunnen verlaten.
Tot op heden (12.15 uur) is de brand nog niet onder controle. Blijft u binnen en houdt u ramen en deuren gesloten tot nader bericht.
Medewerkers en studenten van Bouwkunde en andere evacués worden opgevangen in de Aula. Er hebben zich geen persoonlijke ongevallen voorgedaan. Er is wel veel persoonlijk leed te betreuren door het verloren gaan van het werk van studenten en medewerkers en diverse collecties. Spoedig zal worden bericht wanneer de colleges van de faculteit Bouwkunde zullen worden hervat. Het College van Bestuur van de TU Delft onderzoekt op dit moment de mogelijkheden om medewerkers en studenten van Bouwkunde de komende tijd op alternatieve locaties te huisvesten.
D.J. van den Berg
Voorzitter CvB
? Bron?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:38 schreef Hazzard het volgende:
R.I.P.
quote:Schools Out Lyrics - Artist: Alice Cooper
Well we got no choice
All the girls and boys
Makin all that noise
'Cause they found new toys
Well we can't salute ya
Can't find a flag
If that don't suit ya
That's a drag
School's out for summer
School's out forever
School's been blown to pieces
No more pencils
No more books
No more teacher's dirty looks
Well we got no class
And we got no principles
And we got no innocence
We can't even think of a word that rhymes
School's out for summer
School's out forever
School's been blown to pieces
No more pencils
No more books
No more teacher's dirty looks
Out for summer
Out till fall
We might not go back at all
School's out forever
School's out for summer
School's out with fever
School's out completely
bron>?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:38 schreef Hazzard het volgende:
R.I.P.
Bron?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:38 schreef Hazzard het volgende:
R.I.P.
quote:
bieb staat ook in brand nu was net op de radioquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Juist...
On-topique > De brand is dus doorgeslagen naar de noordzijde? Dus het "volledige" pand staat nu dienst te doen als worstenrokerij?
Dan moet de brand over een heel gebouw heen zijn gewaaidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
bieb staat ook in brand nu was net op de radio
zo maar even tv west aanzetten...
Moet je nagaan!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan moet de brand over een heel gebouw heen zijn gewaaid
Is dat de bieb voor bouwkunde? Of de algemene bieb (ben niet bekend met het gebouw/de omgeving)?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
Lijkt me sterk...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
bouwkunde heeft ook een bieb....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook 'fijn'quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
laatste berichten zijn dat de brand zich weer uitbreidt op dit moment.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef soylent het volgende:
Hoe is de progressie van de brand nu? (voor hen die info hebben?)
Als het de bieb van bouwkunde is dan kan het ook binnendoor zijn gegaan, de bouwkundebieb zit in een "lob" op de begane grond.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
Kanker op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoorde net dat er 18 doden zijn gevallen! een heel college is in vlammen op gegaan. ripper die rip.
Het is wel zonde. Stond er veel oud werk? Of is dat toch ooit verplaatst naar de centrale bibliotheek?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het de bieb van bouwkunde is dan kan het ook binnendoor zijn gegaan, de bouwkundebieb zit in een "lob" op de begane grond.
Volgens mij heb ik nog wat boeken thuis liggen van de bieb, dat zou dan nu de hele collectie zijn.!
'Harde Aksie!'quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:39 schreef DarkShine het volgende:
"Stichting Brein haalt universiteiten ftp's uit de lucht"
architectonische boeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is wel zonde. Stond er veel oud werk? Of is dat toch ooit verplaatst naar de centrale bibliotheek?
Voor zover ik weet ook nog wel wat echt oude boeken ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
Het is wel zonde. Stond er veel oud werk? Of is dat toch ooit verplaatst naar de centrale bibliotheek?
ik zie helemaal niets in Rijswijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:51 schreef JortK het volgende:
Grote fik, de wolken stapelen zich aardig op
Gezien vanuit Rijswijk
Actuele foto's!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:52 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste verdiepingen staan ook te fikken (zie rook vanaf beneden) Zou dus ook de Bieb verklaren.
die heeft me pa gemaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:52 schreef Tokamak het volgende:
als de bouwpub maar heel blijft
ik neem aan dat men in deze tijd een volledige back-up heeft van al het oude, kostbare en zeldzame werk. zodat het ghebruikt kan worden waarvoor het bedoeld is. naslagwerk, studiemateriaal en/of overlevering.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
dat verandert de zaak. ik hoop dat de jumpers niet dood zijn gegaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoor net via via dat een hoop medewerkers vandaag een ontslagbrief hadden ontvangen..
Gefrustreerde medewerker??
Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoor net via via dat een hoop medewerkers vandaag een ontslagbrief hadden ontvangen..
Gefrustreerde medewerker??
Die wateroverlast heeft heel snel de kortsluiting op een verdieping lager veroorzaakt...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:56 schreef achterop23 het volgende:
En het begon vannochtend met deze eerste melding...
09:18:57 13-05-08 15 G BRAN Prio 1 DE TU DELFT Bouwkunde BERLAGEWEG 1 Wateroverlast 0631 Universitair onderwijs
805130918571500519 1500519 BRW Delft ( Lichtkrant )
805130918571500371 1500371 BRW Delft ( Kazernealarm )
805130918571500010 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )
Wateroverlast!
3 minuten later kwam de volgende melding al over een binnenbrand. Dat is allemaal snel gegaan dan!
Bron: http://monitor.livep2000.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |