Kunnen ze ook niet veel aan doen, vrees ik...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Brand is nu overgeslagen naar de andere vleugel
Dit hele gedoe gaat nog wel een middagje duren denk ik, zeker na dit bericht:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Broekie het volgende:
Iemand al enig idee of het ook binnen nu en een half uur in zal gaan storten? Dan rek ik m'n radiouitzending namelijk nog even een half uurtje op om de berichtgeving door te laten lopen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Brand is nu overgeslagen naar de andere vleugel
Zal nog wel even duren eer het volledig instort, alhoewel er nu al stukken van de gevel naar beneden komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Broekie het volgende:
Iemand al enig idee of het ook binnen nu en een half uur in zal gaan storten? Dan rek ik m'n radiouitzending namelijk nog even een half uurtje op om de berichtgeving door te laten lopen
Nee idd, 2 uur terug rookte het al als een dolle daarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet veel aan doen, vrees ik...
quote:
Puikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Drugshond het volgende:
zomg ook al delft?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Zijn met 1 kanon aan de voorzijde aan het blussen, en de mensen kunnen nog vrij dichtbij komen. Instortingsgevaar lijkt me dus nog wat voorbarig.
Ik zit bij de buren van Civiel, jouw overburen.quote:
haal bubbleboy voor livemeat ldoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zit bij de buren van Civiel, jouw overburen.
Kreeg net een camera van Campus TV onder m'n snufferd geduwd.
Dat zal inderdaad wel. Maar wat is je bron?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Gutz het volgende:
D'r vallen stukken van de gevel naar beneden!
wat hij zegt. moet lukken met een 100mbit verbinding op de tuquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef Impry het volgende:Kan er niemand ff een videocamera op zetten dmv live streaming
Zie hier buiten alleen een boom waarvan de blaadjes beetje bewegen.
quote:Vanmorgen is om even voor half tien brand gemeld bij de faculteit Bouwkunde. Tijdens de ontruiming die direct daarna is gestart, heeft iedereen het pand snel kunnen verlaten.
Tot op heden (12.15 uur) is de brand nog niet onder controle. Blijft u binnen en houdt u ramen en deuren gesloten tot nader bericht.
Medewerkers en studenten van Bouwkunde en andere evacués worden opgevangen in de Aula. Er hebben zich geen persoonlijke ongevallen voorgedaan. Er is wel veel persoonlijk leed te betreuren door het verloren gaan van het werk van studenten en medewerkers en diverse collecties. Spoedig zal worden bericht wanneer de colleges van de faculteit Bouwkunde zullen worden hervat. Het College van Bestuur van de TU Delft onderzoekt op dit moment de mogelijkheden om medewerkers en studenten van Bouwkunde de komende tijd op alternatieve locaties te huisvesten.
is op 500m ofzo. ligt ook een kernreactor btw, ongeveer even ver. niet echt in direct gevaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:35 schreef Mazora het volgende:
Schijnt een benzinestation vlakbij te liggen...
nah das een eindje verderopquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:35 schreef Mazora het volgende:
Schijnt een benzinestation vlakbij te liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |