sprinklers gevuld met stikstofquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:20 schreef zoalshetis het volgende:
er zit ook een heel mooie kant aan deze brand. waarschijnlijk zullen de heren ingenieurs in de dop nu systemen gaan bedenken die het oude blussen tot een farce maakt.
waardoor heel veel doden nu en in de toekomst voorkomen kunnen worden.hulde aan de toekomst en hoop dat er niemand gewond raakt bij de brand.
maak es fotoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:20 schreef el_salvador het volgende:
ik zie ze net hier uit het raam van het EWI gebouw blussen vanaf de mekelweg kant met een dikke straal vanaf de grond. er zijn vanaf hier geen vlammen, wel flink wat rook nog.
Dat wordt volgens mij gebruikt voor speciale ruimtes, bv server ruimtes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
sprinklers gevuld met stikstof
Maar dan moet je dus wel zeker weten dat iedereen het pand uit is en het is een vrij prijzig denk ik.
Jij zegt dus dat het gebouw zou instorten. Dat vroeg ik me dus af. Sowieso kun je het water gecontroleerd uit zo'n zak laten vallen volgens mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dan? Zo'n zak water is totaal niet handig als je nog een deel van het gebouw wil redden, en dat wil je want anders ga je niet blussen.
Bij electrische installaties iddquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Dat wordt volgens mij gebruikt voor speciale ruimtes, bv server ruimtes.
ja, of vacuum trekken van brandgevaarlijke lokalen met een druk op de knop of automatisch. kan je beter ook niet aanwezig zijn. duur? brand en waterschade zijn duurder.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
sprinklers gevuld met stikstof
Maar dan moet je dus wel zeker weten dat iedereen het pand uit is en het is een vrij prijzig denk ik.
Kunnen ze ook niet veel aan doen, vrees ik...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Brand is nu overgeslagen naar de andere vleugel
Dit hele gedoe gaat nog wel een middagje duren denk ik, zeker na dit bericht:quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Broekie het volgende:
Iemand al enig idee of het ook binnen nu en een half uur in zal gaan storten? Dan rek ik m'n radiouitzending namelijk nog even een half uurtje op om de berichtgeving door te laten lopen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Brand is nu overgeslagen naar de andere vleugel
Zal nog wel even duren eer het volledig instort, alhoewel er nu al stukken van de gevel naar beneden komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:28 schreef Broekie het volgende:
Iemand al enig idee of het ook binnen nu en een half uur in zal gaan storten? Dan rek ik m'n radiouitzending namelijk nog even een half uurtje op om de berichtgeving door te laten lopen
Nee idd, 2 uur terug rookte het al als een dolle daarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet veel aan doen, vrees ik...
quote:
Puikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:16 schreef Drugshond het volgende:
zomg ook al delft?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Zijn met 1 kanon aan de voorzijde aan het blussen, en de mensen kunnen nog vrij dichtbij komen. Instortingsgevaar lijkt me dus nog wat voorbarig.
Ik zit bij de buren van Civiel, jouw overburen.quote:
haal bubbleboy voor livemeat ldoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zit bij de buren van Civiel, jouw overburen.
Kreeg net een camera van Campus TV onder m'n snufferd geduwd.
Dat zal inderdaad wel. Maar wat is je bron?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:30 schreef Gutz het volgende:
D'r vallen stukken van de gevel naar beneden!
wat hij zegt. moet lukken met een 100mbit verbinding op de tuquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef Impry het volgende:Kan er niemand ff een videocamera op zetten dmv live streaming
Zie hier buiten alleen een boom waarvan de blaadjes beetje bewegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |