Is dat de bieb voor bouwkunde? Of de algemene bieb (ben niet bekend met het gebouw/de omgeving)?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
bieb staat ook in brand nu was net op de radio
zo maar even tv west aanzetten...
Lijkt me sterk...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
zo maar even tv west aanzetten...
bouwkunde heeft ook een bieb....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan moet de brand over een heel gebouw heen zijn gewaaid
Ook 'fijn'quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
laatste berichten zijn dat de brand zich weer uitbreidt op dit moment.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:45 schreef soylent het volgende:
Hoe is de progressie van de brand nu? (voor hen die info hebben?)
Als het de bieb van bouwkunde is dan kan het ook binnendoor zijn gegaan, de bouwkundebieb zit in een "lob" op de begane grond.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
Dan moet de brand over een heel gebouw heen zijn gewaaid
Kanker op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoorde net dat er 18 doden zijn gevallen! een heel college is in vlammen op gegaan. ripper die rip.
Het is wel zonde. Stond er veel oud werk? Of is dat toch ooit verplaatst naar de centrale bibliotheek?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het de bieb van bouwkunde is dan kan het ook binnendoor zijn gegaan, de bouwkundebieb zit in een "lob" op de begane grond.
Volgens mij heb ik nog wat boeken thuis liggen van de bieb, dat zou dan nu de hele collectie zijn.!
'Harde Aksie!'quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:39 schreef DarkShine het volgende:
"Stichting Brein haalt universiteiten ftp's uit de lucht"
architectonische boeken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is wel zonde. Stond er veel oud werk? Of is dat toch ooit verplaatst naar de centrale bibliotheek?
Voor zover ik weet ook nog wel wat echt oude boeken ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
Het is wel zonde. Stond er veel oud werk? Of is dat toch ooit verplaatst naar de centrale bibliotheek?
ik zie helemaal niets in Rijswijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:51 schreef JortK het volgende:
Grote fik, de wolken stapelen zich aardig op
Gezien vanuit Rijswijk
Actuele foto's!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:52 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste verdiepingen staan ook te fikken (zie rook vanaf beneden) Zou dus ook de Bieb verklaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |