Je was me voorquote:Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind de sokken erger.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind de sokken erger.
Bergschoenen dan, dan zie je de witte sokken niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
Hun dag, hun feestje. Als hij zo nodig op sportschoenen wil trouwen moet hij dat lekker doen.
Ja, idd, zo nep!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het decor van de eerste foto erger.
Zeg nooit nooit mijn tante trouwde ook nog toen ze in de 60 wasquote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
tis maar goed dat BX nooit zal trouwen, scheelt een hoop poeha![]()
hm, daar heb je een punt.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit mijn tante trouwde ook nog toen ze in de 60 was
vreest dat mijn schoenen ook niet denderend passen bij de jurkquote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
zij heeft anders wel dezelfde kleur parels als die gympen van hem zijn![]()
maar idd, geen gezicht, en die sokken maken het briljant af
Ik snap best dat je niet de hele dag op je stijve schoeisel c.q. hakken wil rondbanjeren. Dan doe je savonds maar bij het feest andere schoenen aan (van mijn part kleed je je om incl. spijkerbroek, mijn zegen heb je) maar tijdens het trouwen zelf en de foto's... dan toch op z'n mooist!
tis maar goed dat BX nooit zal trouwen, scheelt een hoop poeha![]()
Precies.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
Er hebben hier flink wat mensen vooraan gezeten in de hoe-het-hoort-klas.
Dat enge witte pak dan weer niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Flashwin het volgende:
Hoe pauperig die vent ook overkomt..het getuigt wel van een schijt aan alles mentaliteit.![]()
Natuurlijk, maar daarom doet het nog wel pijn aan de ogen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef Deliah het volgende:
Als mensen dat graag willen: prima! Geen moeite mee.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:37 schreef draculettetje het volgende:
ik denk toch dat ik zelf in de lach zou schieten als hij me zo zou komen ophalen
en ik wist van niks
Wat hij zegtquote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Flashwin het volgende:
Hoe pauperig die vent ook overkomt..het getuigt wel van een schijt aan alles mentaliteit.![]()
Kuddedieren hebben we (met name op FOK) al genoeg
Verrek, er is nog over nagedacht ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
zij heeft anders wel dezelfde kleur parels als die gympen van hem zijn![]()
had ik niet eens gezien!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Verrek, er is nog over nagedacht ook.
de helft van de rest van de foto's op die site hebben dat ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:13 schreef Guncta het volgende:
Die onderste foto heeft een spuuglelijke blur.
Dat dus.quote:
Bah, ik heb spijt dat ik op google afbeeldingen ging zoeken naar 'crocs wedding'...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:16 schreef Étoile het volgende:
ik weet iets VEEL ergers.
Mensen die trouwen... in CROCS!
[ afbeelding ]
Dresscode voor iedereen = croc
[ afbeelding ]
zelfgemaakte crocs
[ afbeelding ]
Wilde mannen
quote:Op dinsdag 13 mei 200822:10 schreef Guncta het volgende:
Wat ik me wel afvraag, ondanks dat ik waarschijnlijk hetzelfde zou gaan doen:
- Waarom hebben veel mensen standaard trouwkleding?
Ik heb bijvoorbeeld niks met bruidsjurken, vind ze in heel veel gevallen veel te lomp, en zo clean. En natuurlijk zijn er wel verschillen in die jurken, maar ze komen op heel veel gebieden toch overeen. Een trouwjurk herken je vaak ook meteen als trouwjurk.
Terwijl het een erg persoonlijk dag is. Dan krijg je natuurlijk altijd van die mensen die 'lekker gek' willen gaan doen (lees: grappig of juist tegendraads over willen komen). Zo krijg je mensen die ineens massaal in zwemkleding gaan trouwen, ringen laten tatoëren of rare schoenen aan gaan trekken.
Maar ik dwaal af: waarom zo'n bruidsjurk en zo'n pak? En dan ook nog vaak zo'n pak die je vaak alleen op die ene dag aan kan doen
Het zal wel een ongeschreven regel zijn, maar waarom neemt iedereen dat als uitgangspunt?
Komt dat soms, omdat de man/vrouw dat als ideaal ziet en weet dat ze eens zo'n jurk zullen dragen?
Of komt het voort uit het idee dat een trouwjurk alleen voor trouwen is en dat elke vrouw graag in zo'n jurk wil lopen, maar dat dat alleen kan op je trouwerij?
Misschien had hij beter dit t-shirt kunnen dragen. Past ook mooi bij zijn sokken en schoenen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Flashwin het volgende:
Kuddedieren hebben we (met name op FOK) al genoeg![]()
Die trouwfotograaf moet écht even met zijn tijd meegaan. Dit is zo ongeveer de meeste clichématige setting éver.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:10 schreef Guncta het volgende:
elke vrouw graag in zo'n jurk wil lopen, maar dat dat alleen kan op je trouwerij?
Sommige mensen hechten waarde aan traditiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:10 schreef Guncta het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld niks met bruidsjurken, vind ze in heel veel gevallen veel te lomp, en zo clean. En natuurlijk zijn er wel verschillen in die jurken, maar ze komen op heel veel gebieden toch overeen. Een trouwjurk herken je vaak ook meteen als trouwjurk.
Terwijl het een erg persoonlijk dag is. Dan krijg je natuurlijk altijd van die mensen die 'lekker gek' willen gaan doen (lees: grappig of juist tegendraads over willen komen). Zo krijg je mensen die ineens massaal in zwemkleding gaan trouwen, ringen laten tatoëren of rare schoenen aan gaan trekken.
Maar ik dwaal af: waarom zo'n bruidsjurk en zo'n pak? En dan ook nog vaak zo'n pak die je vaak alleen op die ene dag aan kan doen
Het zal wel een ongeschreven regel zijn, maar waarom neemt iedereen dat als uitgangspunt?
Komt dat soms, omdat de man/vrouw dat als ideaal ziet en weet dat ze eens zo'n jurk zullen dragen?
Of komt het voort uit het idee dat een trouwjurk alleen voor trouwen is en dat elke vrouw graag in zo'n jurk wil lopen, maar dat dat alleen kan op je trouwerij?
Wel typisch, alle vrouwen zwijmelen weg bij trouwjurken. En alle jurken moet persoonlijk zijn (op die zelfgemaakt of doorgegeven jurken na, wat trouwens ook een traditie is..quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:58 schreef Locusta het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten waarde aan traditieDaarom doen ze dat.
En ik ben ook zo'n een![]()
Ohja, en trouwen in/op sportschoenen en crocs en zulks:
Etiquettequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:10 schreef Guncta het volgende:
Traditie idd, het is voor veel mensen een dag met veel oude(rwetse) rituelen. Plus natuurlijk het feit dat het een bijzondere dag is waarop je er graag heel mooi uit wilt zien. Een witte jurk staat van oudsher voor de maagdelijkheid van de vrouw (dus is eigenlijk niet meer van toepassing meestalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:10 schreef Guncta het volgende:
Is over het algemeen een vrouwentrekje hequote:Op woensdag 14 mei 2008 22:04 schreef Guncta het volgende:
Wel typisch, alle vrouwen zwijmelen weg bij trouwjurken. En alle jurken moet persoonlijk zijn (op die zelfgemaakt of doorgegeven jurken na, wat trouwens ook een traditie is..).
Wat is je punt? kankerkickquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:13 schreef Ayvida het volgende:
Hm... ik ga in juli trouwen en trouw in een witte gothic jurk.. ik vind dus echt 98% van alle trouwjurken helemaal niets... gevalletje slagroomtaart zeg maar. In ieder geval niets voor mij. En ik ben inderdaad op zoek naar geschikte gympen, witte dr. Martens of iets dergelijks....
Doe es normaal? Je zit hier niet in KLBquote:
Witte dr. Martens bestaan gewoon en zijn dus sowieso wel op internet te krijgen en anders laat je een winkel die wel meer van zulks spul verkoopt ze bestellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:13 schreef Ayvida het volgende:
Hm... ik ga in juli trouwen en trouw in een witte gothic jurk.. ik vind dus echt 98% van alle trouwjurken helemaal niets... gevalletje slagroomtaart zeg maar. In ieder geval niets voor mij. En ik ben inderdaad op zoek naar geschikte gympen, witte dr. Martens of iets dergelijks....
Nee, trouwen is een revolutionaire daad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Die trouwfotograaf moet écht even met zijn tijd meegaan. Dit is zo ongeveer de meeste clichématige setting éver.
De paal is vaak ook een boom
Hij moet niksquote:Op zondag 18 januari 2009 01:47 schreef Ringo het volgende:
Hij had wel een andere riem moeten dragen.
Nee hij moet niks, maar alles wat-ie draagt past min of meer bij elkaar (of je het mooi vindt is iets anders) -- behalve die riem, daar had iemand hem beter in moeten adviseren.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:56 schreef Dzy het volgende:
[..]
Hij moet nikshet is zijn feestje en zijn dag van zijn leven.
Ik vind het inderdaad ook niet mooi, en een andere riem had er zeker beter bijgepast maar als hij dit mooier vind zie ik het probleem niet zoquote:Op zondag 18 januari 2009 02:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee hij moet niks, maar alles wat-ie draagt past min of meer bij elkaar (of je het mooi vindt is iets anders) -- behalve die riem, daar had iemand hem beter in moeten adviseren.
En het hele idee van trouwen zelf dan? Ik vind het maar oud en achterhaald.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:45 schreef Dzy het volgende:
Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar waarom meteen erop afgeven? Mensen mogen zelf toch wel kiezen wat ze aandoen bij een bruiloft... ik hoef sowieso niet zo nodig te trouwen maar dan kies ik zelf wel wat ik aandoe. En ik denk niet dat dat een standaard trouwpak wordt. Misschien ook wel. In ieder geval iets waar IK zin in heb en niet iets dat door onze maatschappij opgedrongen wordt.
Dan trouw je nietquote:Op zondag 18 januari 2009 04:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En het hele idee van trouwen zelf dan? Ik vind het maar oud en achterhaald.
Wat is er zo achterhaald aan een belofte van 2 mensen om bij elkaar te willen blijven?quote:Op zondag 18 januari 2009 04:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En het hele idee van trouwen zelf dan? Ik vind het maar oud en achterhaald.
En daar heb je persé een kerk/gemeentehuis/etc inclusief ritueel voor nodig?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef Microtechs het volgende:
[..]
Wat is er zo achterhaald aan een belofte van 2 mensen om bij elkaar te willen blijven?
Dan kan je wel alle tradities overboord gooienquote:Op zondag 18 januari 2009 18:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En daar heb je persé een kerk/gemeentehuis/etc inclusief ritueel voor nodig?
Ik zelf vind het maar oud en achterhaald.Vroeger wist men niet beter, maar vandaag, anno 2009?
Niks boeit. Het leven is volmaakt oninteressant. Gewoon blind de weg volgen, dan ga je vanzelf een keer dood.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef Registratiedienst het volgende:
Wat boeit het (dat zij dat doen), kinderen.
Ik ben inderdaad onverschillig als het gaat over zaken die individuen achter gesloten deuren doen (tenzij het illegaal is).quote:Op zondag 18 januari 2009 18:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niks boeit. Het leven is volmaakt oninteressant. Gewoon blind de weg volgen, dan ga je vanzelf een keer dood.
De keuzes en motivaties van andere mensen zijn juist heel erg interessant. Het is buitengewoon boeiend om je soortgenoten te observeren. Daar zijn beschavingen groot door geworden.
Jouw relativerende opmerking getuigt van een dodelijk soort onverschilligheid, waar deze samenleving nog eens aan kapot gaat. "Láát de mensen toch, het zal me worst wezen, ik draai mijn kop wel om."
En het erge is dat je het waarschijnlijk vriendelijk bedoelt.
Tja, dat is het mantra van de jaren negentig. Een gebrek aan sociaal bewustzijn verpakt als tolerantie.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad onverschillig als het gaat over zaken die individuen achter gesloten deuren doen (tenzij het illegaal is).
Beste Ringo. Ik post niet in dit topic om jouw maatschappijkritiek te lezen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tja, dat is het mantra van de jaren negentig. Een gebrek aan sociaal bewustzijn verpakt als tolerantie.
Niet dat dat nu zoveel met dit topic te maken heeft, maar het achteloze wegwerpgebaar waarmee je je post plaatste, is wat mij betreft tekenend voor de ziekte waar deze maatschappij aan lijdt. We zijn niet meer in anderen geïnteresseerd. En om dat te verbloemen, doen we alsof we die anderen "met rust laten". Uit misplaatst mededogen om de keuzes waar wij ons in de verste verte niet mee kunnen identificeren.
Dat doet pijn hè?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beste Ringo. Ik post niet in dit topic om jouw maatschappijkritiek te lezen.
Ai, nait best.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, je stipt zeer interessante punten aan. Helaas ben ik nu ongesteld.
Had ik maar zo'n 3D-printer in mijn bezit.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ai, nait best.
dan maar.
[ afbeelding ]
Niks boeit. Het leven is volmaakt oninteressant. Gewoon blind de weg volgen, dan ga je vanzelf een keer dood.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Niks boeit. Het leven is volmaakt oninteressant. Gewoon blind de weg volgen, dan ga je vanzelf een keer dood.
De keuzes en motivaties van andere mensen zijn juist heel erg interessant. Het is buitengewoon boeiend om je soortgenoten te observeren. Daar zijn beschavingen groot door geworden.
Jouw relativerende opmerking getuigt van een dodelijk soort onverschilligheid, waar deze samenleving nog eens aan kapot gaat. "Láát de mensen toch, het zal me worst wezen, ik draai mijn kop wel om."
Ik wil dood.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bah, ik heb spijt dat ik op google afbeeldingen ging zoeken naar 'crocs wedding'...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om érg verdrietig van te worden.
Zekerquote:Op zondag 18 januari 2009 01:40 schreef Ringo het volgende:
Er is in elk geval goed over de combi nagedacht.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:09 schreef Paul het volgende:
Wat doen jullie nou, jullie moeten wel blijven doorrellen
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Zo ziet het gezin er uit na een crocswedding
[ afbeelding ]
Ik zie het je zo doenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef Stefan het volgende:
Ik heb ooit geroepen dat ALS ik ga trouwen, ik t doe op Rode Allstars.
Tegen de tijd dat ik ga trouwen loopt niemand meer op schoenen maar teleporteren we van A naar Bquote:
zeiksnorquote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik ga trouwen loopt niemand meer op schoenen maar teleporteren we van A naar B
MILFquote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Zo ziet het gezin er uit na een crocswedding
[ afbeelding ]
Die Crocs zie ik nu pasquote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef Dzy het volgende:
Het is sowieso een MILF maar met die crocs aan komt ze m'n bed niet in. De rest van haar kleren help ik haar zelf wel vanaf
Het is Jennie Garth, ofwel Kelly Taylor uit BH 90210.quote:
Volgens mij niet hoor, ze lijkt er volgens mij alleen opquote:Op maandag 19 januari 2009 07:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is Jennie Garth, ofwel Kelly Taylor uit BH 90210.
[ afbeelding ]
Toch wel, Google maar eens op Jennie Garth + crocs.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ze lijkt er volgens mij alleen op
Het staat notabene in de url van de fotoquote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ze lijkt er volgens mij alleen op
ohquote:Op maandag 19 januari 2009 13:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het staat notabene in de url van de foto
Je zou verwachten dat ze daar dan ook iets van uitstraalt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Deliah het volgende:
Misschien heeft ze een heel mooi innerlijk.
He! Dat is in het universiteitsmuseum in Utrecht........ Aangezien ik dat gebouw erg goed ken zou ikquote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het decor van de eerste foto erger.
Ze zal wel moeten.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Deliah het volgende:
Misschien heeft ze een heel mooi innerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |