Ik ben inderdaad onverschillig als het gaat over zaken die individuen achter gesloten deuren doen (tenzij het illegaal is).quote:Op zondag 18 januari 2009 18:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niks boeit. Het leven is volmaakt oninteressant. Gewoon blind de weg volgen, dan ga je vanzelf een keer dood.
De keuzes en motivaties van andere mensen zijn juist heel erg interessant. Het is buitengewoon boeiend om je soortgenoten te observeren. Daar zijn beschavingen groot door geworden.
Jouw relativerende opmerking getuigt van een dodelijk soort onverschilligheid, waar deze samenleving nog eens aan kapot gaat. "Láát de mensen toch, het zal me worst wezen, ik draai mijn kop wel om."
En het erge is dat je het waarschijnlijk vriendelijk bedoelt.
Tja, dat is het mantra van de jaren negentig. Een gebrek aan sociaal bewustzijn verpakt als tolerantie.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad onverschillig als het gaat over zaken die individuen achter gesloten deuren doen (tenzij het illegaal is).
Beste Ringo. Ik post niet in dit topic om jouw maatschappijkritiek te lezen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tja, dat is het mantra van de jaren negentig. Een gebrek aan sociaal bewustzijn verpakt als tolerantie.
Niet dat dat nu zoveel met dit topic te maken heeft, maar het achteloze wegwerpgebaar waarmee je je post plaatste, is wat mij betreft tekenend voor de ziekte waar deze maatschappij aan lijdt. We zijn niet meer in anderen geïnteresseerd. En om dat te verbloemen, doen we alsof we die anderen "met rust laten". Uit misplaatst mededogen om de keuzes waar wij ons in de verste verte niet mee kunnen identificeren.
Dat doet pijn hè?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Beste Ringo. Ik post niet in dit topic om jouw maatschappijkritiek te lezen.
Ai, nait best.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, je stipt zeer interessante punten aan. Helaas ben ik nu ongesteld.
Had ik maar zo'n 3D-printer in mijn bezit.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ai, nait best.
dan maar.
[ afbeelding ]
Niks boeit. Het leven is volmaakt oninteressant. Gewoon blind de weg volgen, dan ga je vanzelf een keer dood.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Niks boeit. Het leven is volmaakt oninteressant. Gewoon blind de weg volgen, dan ga je vanzelf een keer dood.
De keuzes en motivaties van andere mensen zijn juist heel erg interessant. Het is buitengewoon boeiend om je soortgenoten te observeren. Daar zijn beschavingen groot door geworden.
Jouw relativerende opmerking getuigt van een dodelijk soort onverschilligheid, waar deze samenleving nog eens aan kapot gaat. "Láát de mensen toch, het zal me worst wezen, ik draai mijn kop wel om."
Ik wil dood.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bah, ik heb spijt dat ik op google afbeeldingen ging zoeken naar 'crocs wedding'...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om érg verdrietig van te worden.
Zekerquote:Op zondag 18 januari 2009 01:40 schreef Ringo het volgende:
Er is in elk geval goed over de combi nagedacht.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:09 schreef Paul het volgende:
Wat doen jullie nou, jullie moeten wel blijven doorrellen
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Zo ziet het gezin er uit na een crocswedding
[ afbeelding ]
Ik zie het je zo doenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef Stefan het volgende:
Ik heb ooit geroepen dat ALS ik ga trouwen, ik t doe op Rode Allstars.
Tegen de tijd dat ik ga trouwen loopt niemand meer op schoenen maar teleporteren we van A naar Bquote:
zeiksnorquote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik ga trouwen loopt niemand meer op schoenen maar teleporteren we van A naar B
MILFquote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Zo ziet het gezin er uit na een crocswedding
[ afbeelding ]
Die Crocs zie ik nu pasquote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef Dzy het volgende:
Het is sowieso een MILF maar met die crocs aan komt ze m'n bed niet in. De rest van haar kleren help ik haar zelf wel vanaf
Het is Jennie Garth, ofwel Kelly Taylor uit BH 90210.quote:
Volgens mij niet hoor, ze lijkt er volgens mij alleen opquote:Op maandag 19 januari 2009 07:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is Jennie Garth, ofwel Kelly Taylor uit BH 90210.
[ afbeelding ]
Toch wel, Google maar eens op Jennie Garth + crocs.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ze lijkt er volgens mij alleen op
Het staat notabene in de url van de fotoquote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ze lijkt er volgens mij alleen op
ohquote:Op maandag 19 januari 2009 13:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het staat notabene in de url van de foto
Je zou verwachten dat ze daar dan ook iets van uitstraalt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Deliah het volgende:
Misschien heeft ze een heel mooi innerlijk.
He! Dat is in het universiteitsmuseum in Utrecht........ Aangezien ik dat gebouw erg goed ken zou ikquote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het decor van de eerste foto erger.
Ze zal wel moeten.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:51 schreef Deliah het volgende:
Misschien heeft ze een heel mooi innerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |