Je was me voorquote:Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind de sokken erger.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind de sokken erger.
Bergschoenen dan, dan zie je de witte sokken niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
Hun dag, hun feestje. Als hij zo nodig op sportschoenen wil trouwen moet hij dat lekker doen.
Ja, idd, zo nep!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het decor van de eerste foto erger.
Zeg nooit nooit mijn tante trouwde ook nog toen ze in de 60 wasquote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
tis maar goed dat BX nooit zal trouwen, scheelt een hoop poeha![]()
hm, daar heb je een punt.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit mijn tante trouwde ook nog toen ze in de 60 was
vreest dat mijn schoenen ook niet denderend passen bij de jurkquote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
zij heeft anders wel dezelfde kleur parels als die gympen van hem zijn![]()
maar idd, geen gezicht, en die sokken maken het briljant af
Ik snap best dat je niet de hele dag op je stijve schoeisel c.q. hakken wil rondbanjeren. Dan doe je savonds maar bij het feest andere schoenen aan (van mijn part kleed je je om incl. spijkerbroek, mijn zegen heb je) maar tijdens het trouwen zelf en de foto's... dan toch op z'n mooist!
tis maar goed dat BX nooit zal trouwen, scheelt een hoop poeha![]()
Precies.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
Er hebben hier flink wat mensen vooraan gezeten in de hoe-het-hoort-klas.
Dat enge witte pak dan weer niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Flashwin het volgende:
Hoe pauperig die vent ook overkomt..het getuigt wel van een schijt aan alles mentaliteit.![]()
Natuurlijk, maar daarom doet het nog wel pijn aan de ogen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef Deliah het volgende:
Als mensen dat graag willen: prima! Geen moeite mee.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:37 schreef draculettetje het volgende:
ik denk toch dat ik zelf in de lach zou schieten als hij me zo zou komen ophalen
en ik wist van niks
Wat hij zegtquote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Flashwin het volgende:
Hoe pauperig die vent ook overkomt..het getuigt wel van een schijt aan alles mentaliteit.![]()
Kuddedieren hebben we (met name op FOK) al genoeg
Verrek, er is nog over nagedacht ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
zij heeft anders wel dezelfde kleur parels als die gympen van hem zijn![]()
had ik niet eens gezien!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Verrek, er is nog over nagedacht ook.
de helft van de rest van de foto's op die site hebben dat ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:13 schreef Guncta het volgende:
Die onderste foto heeft een spuuglelijke blur.
Dat dus.quote:
Bah, ik heb spijt dat ik op google afbeeldingen ging zoeken naar 'crocs wedding'...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:16 schreef Étoile het volgende:
ik weet iets VEEL ergers.
Mensen die trouwen... in CROCS!
[ afbeelding ]
Dresscode voor iedereen = croc
[ afbeelding ]
zelfgemaakte crocs
[ afbeelding ]
Wilde mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |