Je was me voorquote:Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind de sokken erger.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:02 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind de sokken erger.
Bergschoenen dan, dan zie je de witte sokken niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
Hun dag, hun feestje. Als hij zo nodig op sportschoenen wil trouwen moet hij dat lekker doen.
Ja, idd, zo nep!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het decor van de eerste foto erger.
Zeg nooit nooit mijn tante trouwde ook nog toen ze in de 60 wasquote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
tis maar goed dat BX nooit zal trouwen, scheelt een hoop poeha![]()
hm, daar heb je een punt.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit mijn tante trouwde ook nog toen ze in de 60 was
vreest dat mijn schoenen ook niet denderend passen bij de jurkquote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
zij heeft anders wel dezelfde kleur parels als die gympen van hem zijn![]()
maar idd, geen gezicht, en die sokken maken het briljant af
Ik snap best dat je niet de hele dag op je stijve schoeisel c.q. hakken wil rondbanjeren. Dan doe je savonds maar bij het feest andere schoenen aan (van mijn part kleed je je om incl. spijkerbroek, mijn zegen heb je) maar tijdens het trouwen zelf en de foto's... dan toch op z'n mooist!
tis maar goed dat BX nooit zal trouwen, scheelt een hoop poeha![]()
Precies.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
Er hebben hier flink wat mensen vooraan gezeten in de hoe-het-hoort-klas.
Dat enge witte pak dan weer niet.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Flashwin het volgende:
Hoe pauperig die vent ook overkomt..het getuigt wel van een schijt aan alles mentaliteit.![]()
Natuurlijk, maar daarom doet het nog wel pijn aan de ogen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:30 schreef Deliah het volgende:
Als mensen dat graag willen: prima! Geen moeite mee.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:37 schreef draculettetje het volgende:
ik denk toch dat ik zelf in de lach zou schieten als hij me zo zou komen ophalen
en ik wist van niks
Wat hij zegtquote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Flashwin het volgende:
Hoe pauperig die vent ook overkomt..het getuigt wel van een schijt aan alles mentaliteit.![]()
Kuddedieren hebben we (met name op FOK) al genoeg
Verrek, er is nog over nagedacht ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
zij heeft anders wel dezelfde kleur parels als die gympen van hem zijn![]()
had ik niet eens gezien!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Verrek, er is nog over nagedacht ook.
de helft van de rest van de foto's op die site hebben dat ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:13 schreef Guncta het volgende:
Die onderste foto heeft een spuuglelijke blur.
Dat dus.quote:
Bah, ik heb spijt dat ik op google afbeeldingen ging zoeken naar 'crocs wedding'...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:16 schreef Étoile het volgende:
ik weet iets VEEL ergers.
Mensen die trouwen... in CROCS!
[ afbeelding ]
Dresscode voor iedereen = croc
[ afbeelding ]
zelfgemaakte crocs
[ afbeelding ]
Wilde mannen
quote:Op dinsdag 13 mei 200822:10 schreef Guncta het volgende:
Wat ik me wel afvraag, ondanks dat ik waarschijnlijk hetzelfde zou gaan doen:
- Waarom hebben veel mensen standaard trouwkleding?
Ik heb bijvoorbeeld niks met bruidsjurken, vind ze in heel veel gevallen veel te lomp, en zo clean. En natuurlijk zijn er wel verschillen in die jurken, maar ze komen op heel veel gebieden toch overeen. Een trouwjurk herken je vaak ook meteen als trouwjurk.
Terwijl het een erg persoonlijk dag is. Dan krijg je natuurlijk altijd van die mensen die 'lekker gek' willen gaan doen (lees: grappig of juist tegendraads over willen komen). Zo krijg je mensen die ineens massaal in zwemkleding gaan trouwen, ringen laten tatoëren of rare schoenen aan gaan trekken.
Maar ik dwaal af: waarom zo'n bruidsjurk en zo'n pak? En dan ook nog vaak zo'n pak die je vaak alleen op die ene dag aan kan doen
Het zal wel een ongeschreven regel zijn, maar waarom neemt iedereen dat als uitgangspunt?
Komt dat soms, omdat de man/vrouw dat als ideaal ziet en weet dat ze eens zo'n jurk zullen dragen?
Of komt het voort uit het idee dat een trouwjurk alleen voor trouwen is en dat elke vrouw graag in zo'n jurk wil lopen, maar dat dat alleen kan op je trouwerij?
Misschien had hij beter dit t-shirt kunnen dragen. Past ook mooi bij zijn sokken en schoenen.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:23 schreef Flashwin het volgende:
Kuddedieren hebben we (met name op FOK) al genoeg![]()
Die trouwfotograaf moet écht even met zijn tijd meegaan. Dit is zo ongeveer de meeste clichématige setting éver.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:10 schreef Guncta het volgende:
elke vrouw graag in zo'n jurk wil lopen, maar dat dat alleen kan op je trouwerij?
Sommige mensen hechten waarde aan traditiequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:10 schreef Guncta het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld niks met bruidsjurken, vind ze in heel veel gevallen veel te lomp, en zo clean. En natuurlijk zijn er wel verschillen in die jurken, maar ze komen op heel veel gebieden toch overeen. Een trouwjurk herken je vaak ook meteen als trouwjurk.
Terwijl het een erg persoonlijk dag is. Dan krijg je natuurlijk altijd van die mensen die 'lekker gek' willen gaan doen (lees: grappig of juist tegendraads over willen komen). Zo krijg je mensen die ineens massaal in zwemkleding gaan trouwen, ringen laten tatoëren of rare schoenen aan gaan trekken.
Maar ik dwaal af: waarom zo'n bruidsjurk en zo'n pak? En dan ook nog vaak zo'n pak die je vaak alleen op die ene dag aan kan doen
Het zal wel een ongeschreven regel zijn, maar waarom neemt iedereen dat als uitgangspunt?
Komt dat soms, omdat de man/vrouw dat als ideaal ziet en weet dat ze eens zo'n jurk zullen dragen?
Of komt het voort uit het idee dat een trouwjurk alleen voor trouwen is en dat elke vrouw graag in zo'n jurk wil lopen, maar dat dat alleen kan op je trouwerij?
Wel typisch, alle vrouwen zwijmelen weg bij trouwjurken. En alle jurken moet persoonlijk zijn (op die zelfgemaakt of doorgegeven jurken na, wat trouwens ook een traditie is..quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:58 schreef Locusta het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten waarde aan traditieDaarom doen ze dat.
En ik ben ook zo'n een![]()
Ohja, en trouwen in/op sportschoenen en crocs en zulks:
Etiquettequote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:10 schreef Guncta het volgende:
Traditie idd, het is voor veel mensen een dag met veel oude(rwetse) rituelen. Plus natuurlijk het feit dat het een bijzondere dag is waarop je er graag heel mooi uit wilt zien. Een witte jurk staat van oudsher voor de maagdelijkheid van de vrouw (dus is eigenlijk niet meer van toepassing meestalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:10 schreef Guncta het volgende:
Is over het algemeen een vrouwentrekje hequote:Op woensdag 14 mei 2008 22:04 schreef Guncta het volgende:
Wel typisch, alle vrouwen zwijmelen weg bij trouwjurken. En alle jurken moet persoonlijk zijn (op die zelfgemaakt of doorgegeven jurken na, wat trouwens ook een traditie is..).
Wat is je punt? kankerkickquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:13 schreef Ayvida het volgende:
Hm... ik ga in juli trouwen en trouw in een witte gothic jurk.. ik vind dus echt 98% van alle trouwjurken helemaal niets... gevalletje slagroomtaart zeg maar. In ieder geval niets voor mij. En ik ben inderdaad op zoek naar geschikte gympen, witte dr. Martens of iets dergelijks....
Doe es normaal? Je zit hier niet in KLBquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |