hier prima! Eindelijk uitrusten na al dat gereisquote:Op maandag 12 mei 200810:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
indag [afbeelding]
Hoe is het daar?
EFfe ei bakken brbr
Je zou de politiek in moeten gaanquote:Op maandag 12 mei 2008 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou nou
Wees blij dat hij het bijhoudt.
en je allemaal geweest dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier prima! Eindelijk uitrusten na al dat gereis
Mogequote:
alleen Jakarta, maar veel afspraken en zo... veel reizen en 's avonds uit tot half vier en zo...quote:Op maandag 12 mei 200810:52 schreef eer-ik het volgende:
b
[..]
en je allemaal geweest dan?
[..]
Moge [afbeelding]
Ook lekker (betaald) dagje vrij?
Wie nietquote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh ja, ik ben vrij vandaag.
Netjesquote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh ja, ik ben vrij vandaag.
Zeker zeker!quote:
Moge buurquote:Op maandag 12 mei 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker zeker!
eer-ik !!!!!!!!!!!!!!1 Moge ouwe.
Ja jammer.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
Gezellig man potje housen: Steekpartij op Sneakerzfeest in Bloemedaal
Dat kan ik allemaal nietquote:Op maandag 12 mei 2008 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maak daar eens een mooie achtergrond van![]()
?
wat voor formaat moet je hebben?quote:Op maandag 12 mei 2008 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maak daar eens een mooie achtergrond van![]()
?
't is dat PS toch al open staat...quote:Op maandag 12 mei 2008 12:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat kan ik allemaal niet
eer-ik kan dat wel
Ik heb weer wat gemist, merk ik al... goede reden om later naar bed te gaan...quote:Op maandag 12 mei 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
Gezellig man potje housen: Steekpartij op Sneakerzfeest in Bloemendaal
Gast.. ?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:20 schreef JortK het volgende:
Ik blijf binnen, ik heb echt last van me poot ;'(
Ik hem een diepe wond zitten over me hele scheen, lijkt me niet lekker als dat vlees aan gaat brandenquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hem een diepe wond zitten over me hele scheen, lijkt me niet lekker als dat vlees aan gaat branden
Dan hoef je het in ieder geval niet meer op de barbecue te leggen.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hem een diepe wond zitten over me hele scheen, lijkt me niet lekker als dat vlees aan gaat branden
Sophia zit hier al gezellig naast mij in de zonquote:Op maandag 12 mei 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
Godver Rachel slaapt nog, ik wil zwemmen!
Rachelquote:Op maandag 12 mei 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
Godver Rachel slaapt nog, ik wil zwemmen!
Voetballen met kleine kinderen, sliding maken over een stuk glas heenquote:
nicequote:Op maandag 12 mei 2008 12:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Rachel
[..]
Voetballen met kleine kinderen, sliding maken over een stuk glas heen
Hoop jodium erin, maar morgen waarschijnlijk nog prikkie halen en laten hechten, want zo te zien gaat het niet vanzelf aan elkaarquote:
Griet die daar was was verpleegster op de intensive care (quote:
Dat is bij ons.quote:LATHUM - Een 38-jarige man uit Polen is in de nacht van zondag op maandag om het leven gekomen bij een ongeluk in Lathum.
De man was met twee vrienden een steiger bij recreatieplas Rhederlaag opgelopen en er aan het eind afgevallen. Omdat zijn vrienden niet konden zwemmen, werd hij pas later door de brandweer uit het water gehaald. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis overgebracht, waar hij overleed.
De politie sluit niet uit dat er alcohol in het spel was.
lmfd.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:40 schreef Houniet het volgende:
eer-ik:
BBQen is cool!
JortK:
Heb je je laten behandelen?
Die heb ik hier nog staanquote:Op maandag 12 mei 2008 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lmfd.
Ik wil dat amstel die bierbq weer doet.
topding was dat
Ja man, hij is in Z-H .quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef JortK het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed Hou, jij gaat met fritzl en eer-ik BBQ-en ?
jij zit ook binnenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben ook in Z-H maar mij word niets gevraagd
Jaquote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef JortK het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed Hou, jij gaat met fritzl en eer-ik BBQ-en ?
Neh, op tijd naar bed want ik moet morgen om 8 uur ergens zijn.quote:
Smartquote:Op maandag 12 mei 2008 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neh, op tijd naar bed want ik moet morgen om 8 uur ergens zijn.
Tevens zit ik niet meer in Jakarta, dus ik kan m'n geld op zak houden.
whehe...
Als je er maar iets zinvols voor kooptquote:Op maandag 12 mei 2008 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo ben ik he.. maar het gaat er toch wel een keertje uit binnenkort vrees ik
whehe... ik lijk wel gekquote:Op maandag 12 mei 200813:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je er maar iets zinvols voor koopt [afbeelding]
Hoezo naakte massage's zijn toch zinvolquote:Op maandag 12 mei 2008 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... ik lijk wel gekiets zinvols
ooh, wat is daar dan het nut van al zou ik dat doen?quote:Op maandag 12 mei 200814:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoezo naakte massage's zijn toch zinvol [afbeelding]
hey oranjefanquote:Op maandag 12 mei 200814:04 schreef Muck het volgende:
mogge [afbeelding] [afbeelding]
maar eventjes binnen zitten en mail beantwoorden enzo, want ik was druk bezig met verbranden [afbeelding]
beantwoord mijn vraag eerst eens dan!quote:Op maandag 12 mei 200814:07 schreef JortK het volgende:
* ]JortK gaat zometeen maar even op balkonnetje zitten [afbeelding
Ff teruglezen zal ikquote:Op maandag 12 mei 2008 14:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beantwoord mijn vraag eerst eens dan!
stijve piem0lquote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, wat is daar dan het nut van al zou ik dat doen?
Wat is daar het nut van als je hem nergens in kan steken?quote:
ja, die dusquote:Op maandag 12 mei 200814:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van als je hem nergens in kan steken?
oh, da's ook best lekker ja.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal eens een biertje open trekken.
quote:Op maandag 12 mei 200814:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, da's ook best lekker ja. [afbeelding]
scheelt weer een stijve piemel als het aan Jort ligtquote:Op maandag 12 mei 200814:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, da's ook best lekker ja. [afbeelding]
de hoogste tijdquote:Op maandag 12 mei 200814:25 schreef eer-ik het volgende:
Zo, vol glas spa ernaast [afbeelding]
[..]
Ik al een paar dagen niet dus ik dacht: ja, tijd voor [afbeelding]
heel goedquote:Op maandag 12 mei 2008 14:25 schreef eer-ik het volgende:
Zo, vol glas spa ernaast
[..]
Ik al een paar dagen niet dus ik dacht: ja, tijd voor
ja. Drink eerst nog maar een liter water extra.quote:Op maandag 12 mei 200814:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb hard gelopen (op het heetst van de dag na een halve ochtend in de zon).
Ben ik nu raar?
jaquote:Op maandag 12 mei 2008 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik nu raar?
Ik ben raar!quote:
Ik heb al gedronkenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja. Drink eerst nog maar een liter water extra.
heel goed danquote:Op maandag 12 mei 200814:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben raar! [afbeelding]
Hi Muckje [afbeelding]
[..]
Ik heb al gedronken [afbeelding]
koffietijd nu. [afbeelding]
Da's opzich vrij apart jaquote:Op maandag 12 mei 2008 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik nu raar?
Ik dacht dat je al lang en breed weg wasquote:
Ja. Ik zei net nog tegen Erik: "Waar blijft die Hounjiee nou?!"quote:Op maandag 12 mei 2008 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's opzich vrij apart ja
[..]
Ik dacht dat je al lang en breed weg was
Zat al te wachten met tim, maar goed.
Hoelaat ben je hier ongeveer?quote:
Preciesquote:Op maandag 12 mei 2008 15:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja. Ik zei net nog tegen Erik: "Waar blijft die Hounjiee nou?!"
Keurig netjesquote:Op maandag 12 mei 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
Frits, ik heb weer eens een onderschrift bedacht!
Zie je wel verschjinen dalijkquote:Op maandag 12 mei 2008 15:12 schreef Houniet het volgende:
Ik ga nu weg, ef wat chicks ophalen.
Jo! [ afbeelding ] Tot straks sletjes van me.
niet samen delen?quote:Op maandag 12 mei 200815:12 schreef Houniet het volgende:
Ik ga nu weg, ef wat chicks ophalen.
Jo! [afbeelding] Tot straks sletjes van me.
quote:Op maandag 12 mei 200815:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie je wel verschjinen dalijk [afbeelding]
Ik probeer het... Maar als ik weet dat ik de volgende avond weinig tot niet online zal zijn, vermijd ik liever het gevaar dat ik de jury aan iemand anders moet latenquote:Op maandag 12 mei 2008 15:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig netjesIk zag het al! Nu wel blijven meedoen hè
Taalkronkelsquote:Op maandag 12 mei 2008 15:03 schreef DaMart het volgende:
Frits, ik heb weer eens een onderschrift bedacht!
Een link waarnaar?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Taalkronkels![]()
Waarom zijn de kronkels in de tekst geen hyperlink?
Naar de kronkels. Ik klik me het apezuur en kom er na 6,8 seconden (lang genoeg voor normale mensen om door te klikken naar een andere website) dat er links een klik-kolommetje staat.quote:
Emigrerenquote:
Op de hoofdpagina bedoel je? Zal het meenemen bij de volgende updatequote:Op maandag 12 mei 2008 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar de kronkels. Ik klik me het apezuur en kom er na 6,8 seconden (lang genoeg voor normale mensen om door te klikken naar een andere website) dat er links een klik-kolommetje staat.
quote:Op maandag 12 mei 2008 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina bedoel je? Zal het meenemen bij de volgende update.
remigrerenquote:Op maandag 12 mei 200815:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Of heet dat dan weer immigreren [afbeelding]
Vertelquote:Op maandag 12 mei 2008 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
remigreren
Maar daar heb ik helemaal geen zin in. Dat snelle internet wordt hier prima gecompenseerd door allerlei andere mooie dingen
remigrerenquote:
machtige vulkanen, schitterende bergen, heuvellandschappen, open landschappen met rijstvelden, kronkelweggetjes door de bergen, slingerende rivieren, prachtige verlaten stranden, bulderende bergrivieren, palmbomen, bamboebossen, dorre hoogvlakten.. en dat soort ongein...quote:
Please proceed mister Indahquote:Op maandag 12 mei 2008 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
machtige vulkanen, schitterende bergen, heuvellandschappen, open landschappen met rijstvelden, kronkelweggetjes door de bergen, slingerende rivieren, prachtige verlaten stranden, bulderende bergrivieren, palmbomen, bamboebossen, dorre hoogvlakten.. en dat soort ongein...
maar dar houdt het gelukkig niet mee op
Snelle servicequote:Op maandag 12 mei 2008 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk nu eens, is dit beter?
Update inclusief een taalkronkel, gespot door onze eigen MPG!
Maar het is wel goeie modderquote:
veel drank, goedkope kleding, leuk uitgaan, goed winkelen, mooie vrouwen, goede massages... tjah... het is dus wel goed zo.quote:
Heb je last van hittestuwing? Drink je wel genoeg? Ga eens bij Suiker en Melk liggen als je je niet lekker voeltquote:
oeh, dat lijkt me best lollig eigenlijk! Suiker hapte pas ook al naar mijn vingerquote:Op maandag 12 mei 2008 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je last van hittestuwing? Drink je wel genoeg? Ga eens bij Suiker en Melk liggen als je je niet lekker voelt
Ik neem alleen waar.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, dat lijkt me best lollig eigenlijk! Suiker hapte pas ook al naar mijn vinger
maar ik doelde op mm-situaties
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:13 schreef sararaats het volgende:
koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie
quote:
quote:
koffiekoffiekoffiequote:Op maandag 12 mei 2008 16:18 schreef JortK het volgende:
spamspamspam reacties waren toch niet meer toegestaan?
neequote:Op maandag 12 mei 2008 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
koffiekoffiekoffie![]()
![]()
is on-topic
maar nu niet meer hoor, ik ga zo slapenquote:Op maandag 12 mei 200816:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
koffiekoffiekoffie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] is on-topic [afbeelding]
verkeerde topic?quote:Op maandag 12 mei 200816:27 schreef sararaats het volgende:
ach laat maar zo
ik weet wanneer ik niet welkom ben
Massagesquote:Op maandag 12 mei 2008 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. 70 dollari... wat kan ik daarmee doen hier?
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:27 schreef sararaats het volgende:
ach laat maar zo
Dat zijn flink wat massages dan. Een goeie is iets van 15 USD omgerekend. Dat zijn er vier dus, en wat fooi.quote:
En what about the extra services?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zijn flink wat massages dan. Een goeie is iets van 15 USD omgerekend. Dat zijn er vier dus, en wat fooi.
Die vraag stel je maar aan iemand anders, want daar doe ik niet aan.quote:
Verkapte bordelen dusquote:Op maandag 12 mei 2008 16:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die vraag stel je maar aan iemand anders, want daar doe ik niet aan.
Maar wat ik weet van horen zeggen: vanaf een paar euro tot enkele tientjes (afhankelijk van slechts wat handwerk tot een volledige beurt)
Je bent natuurlijk welkom. Jort is gewoon een verwende verongelijkte spamz0r.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:27 schreef sararaats het volgende:
ach laat maar zo
moeilijk-woord-op-de-avond-alertquote:Op maandag 12 mei 200816:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk welkom. Jort is gewoon een verwende verongelijkte spamz0r.
Het woord wat je niet zo vaak hoortquote:Op maandag 12 mei 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moeilijk-woord-op-de-avond-alert
jaquote:
wat hij zegtquote:Op maandag 12 mei 2008 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk welkom. Jort is gewoon een verwende verongelijkte spamz0r.
klopt, ik hoor vrij weinig Nederlands. Geen probleem overigensquote:Op maandag 12 mei 200816:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Het woord wat je niet zo vaak hoort [afbeelding]
dat dan weer welquote:Op maandag 12 mei 200816:45 schreef JortK het volgende:
Ik heb hem ook maar gelijk in me sig opgenomen [afbeelding]
Hier is het nog geen 5 uurquote:Op maandag 12 mei 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moeilijk-woord-op-de-avond-alert
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:45 schreef JortK het volgende:
Ik heb hem ook maar gelijk in me sig opgenomen
kom danquote:
* Papierversnipperaar springt in autoquote:
Gister en eergister ook gebbqdquote:
asperges is net als witlofquote:Op maandag 12 mei 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister en eergister ook gebbqd
Altijd goed
Maar vanavond krijg ik asperges, weet nog niet of ik die lekker vind,....
dan zie ik je zoquote:Op maandag 12 mei 2008 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
* Papierversnipperaar springt in auto
ik vind ze heel viesquote:Op maandag 12 mei 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister en eergister ook gebbqd
Altijd goed
tja, sorry, hier al tien nu.quote:Op maandag 12 mei 200816:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier is het nog geen 5 uur [afbeelding]
welke poep?quote:Op maandag 12 mei 200816:59 schreef JortK het volgende:
de boel is echt de hele dag al poep traag [afbeelding]
Met ei en boterquote:Op maandag 12 mei 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben aan het strijden voor plek 500quote:Op maandag 12 mei 2008 17:02 schreef indahnesia.com het volgende:
wonder boven wonder sta ik nog altijd nummertje 50 in de top 500
komt wel goed... ook zonder spammenquote:Op maandag 12 mei 200817:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben aan het strijden voor plek 500 [afbeelding]
Ik spam ook niet meerquote:Op maandag 12 mei 2008 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt wel goed... ook zonder spammen
jeps, morgen weer om 8 uur klaarstaanquote:Op maandag 12 mei 200817:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig netjes, jij maakt je op voor de nacht?
proost alvast dan!quote:Op maandag 12 mei 200817:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik neem er vanavond nog eentje denk ik [afbeelding] [afbeelding]
daar kan ik niet inquote:Op maandag 12 mei 200817:36 schreef JortK het volgende:
Even voor mijn nieuwsgierigheid, is dit een crew topic : http://forum.fok.nl/topic/1153528
bevestiging van wat?quote:Op maandag 12 mei 200817:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom wil ik van een modje bevestiging [afbeelding]
Dat het een crew topic isquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 17:42 schreef OA het volgende:
Zo, ff ontsnapt aan de schoonfamilie de katten te eten geven!
die had je toch al van mijquote:Op maandag 12 mei 200817:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat het een crew topic is [afbeelding]
[..]
[afbeelding] Goed bezig [afbeelding]
FP-topic. Kunnen modjes dus niet inquote:Op maandag 12 mei 2008 17:36 schreef JortK het volgende:
Even voor mijn nieuwsgierigheid, is dit een crew topic : http://forum.fok.nl/topic/1153528
Wat?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, morgen weer om 8 uur klaarstaanMaar goed, als je om 6 uur op staat moet dat wel te doen zijn.
Ik ga dalijk asperzies eten en daarna weer naar utregquote:Op maandag 12 mei 2008 17:52 schreef OA het volgende:
Ik ga weer bijna terug. Zo lekker bbq-en bij schoonOA enzo...
Eet smakelijkquote:Op maandag 12 mei 2008 17:52 schreef OA het volgende:
Ik ga weer bijna terug. Zo lekker bbq-en bij schoonOA enzo...
Asperzies zijn ook niet verkeerdquote:Op maandag 12 mei 2008 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga dalijk asperzies eten en daarna weer naar utreg
Dank!quote:
ik denk dat ze gaan vertellen dat patat van aardappel gemaakt isquote:Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef BrandX het volgende:
NASA geeft woensdag persconferentie belangrijke ontdekking
bewijs van buitenaards leven? Water op mars? Een combi van beiden?
Je ne sais pas.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:03 schreef OA het volgende:
[..]
Asperzies zijn ook niet verkeerd![]()
[..]
Dank!![]()
Later
jajajajajajaquote:
Sperjesquote:Op maandag 12 mei 2008 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga dalijk asperzies eten en daarna weer naar utreg
quote:
quote:
PeeVeequote:
Absoluut niet. Maar asperges is een van de weinige groenten die ik niet bijster lekker vind. Ik lúst ze wel, maar vind er gewoon geen klap an.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo iemand die alleen maar patat en hamburgers lust he
Wat is er mis met patat en hamburgersquote:Op maandag 12 mei 2008 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo iemand die alleen maar patat en hamburgers lust he
Dat magquote:Op maandag 12 mei 2008 19:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar asperges is een van de weinige groenten die ik niet bijster lekker vind. Ik lúst ze wel, maar vind er gewoon geen klap an.
Ook lekker, maar niet echt veelzijdig hequote:
Daar kan ik aardig op varieren hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook lekker, maar niet echt veelzijdig he
whehe, doen danquote:Op maandag 12 mei 2008 21:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ken de man die dat gemaakt heeft, die zn voeten wil ik nog wel eens kussen
Whehe, ja hequote:
jaquote:Op maandag 12 mei 2008 21:33 schreef JortK het volgende:
eer-ik wtf man http://www.tebruut.nl/vlinder/
Tis te zien jaquote:Op maandag 12 mei 2008 21:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja
Mooie foto's he
Vecht avond gehouden toen
een van de velenquote:
jooooquote:Op maandag 12 mei 2008 21:46 schreef JortK het volgende:
mand in jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik zie desperado'squote:Op maandag 12 mei 2008 21:33 schreef JortK het volgende:
eer-ik wtf man http://www.tebruut.nl/vlinder/
ik drie kwartier later.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:10 schreef Sjowhan het volgende:
Ga zo ook maar 't bed induiken.
Morgen weer 6 uur op
Foei!quote:Op maandag 12 mei 2008 22:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik drie kwartier later.
Heb vandaag verzaakt met hardlopen, was te laat wakker
Morgen effe inhalen dus.
Whehehehequote:
quote:
Een half uurtje. Ik heb een rondje van 5 km door het bosquote:
Klopt. Het duurt gelukkig nog maar 2 maanden voordat het weer weg is....quote:
Krijgt elk crewlid die kleur?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:38 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Het duurt gelukkig nog maar 2 maanden voordat het weer weg is....
Relaxed.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een half uurtje. Ik heb een rondje van 5 km door het bos
Je kan het ook gewoon weg laten halen hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 22:38 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Het duurt gelukkig nog maar 2 maanden voordat het weer weg is....
fde hierquote:Op maandag 12 mei 2008 22:41 schreef OA het volgende:
Slapen.. in een knetterwarme kamer...![]()
A demain.![]()
Aanvragen in EK-forum...quote:
Ja, zat er wel in hèquote:Op maandag 12 mei 2008 22:45 schreef OA het volgende:
[..]
Aanvragen in EK-forum...
Whehehe, poedelprijs.....[ afbeelding ]
Ik heb het zelfs gezienquote:Op maandag 12 mei 2008 20:18 schreef DaMart het volgende:
MPG, heb je wel goed teruggelezen? ik heb je eervol vermeld.
T is bedacht door een vrouw toch?quote:Op maandag 12 mei 2008 21:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ken de man die dat gemaakt heeft, die zn voeten wil ik nog wel eens kussen
Was die knakkert nou serieus bij jullie wezen minimeeten/bbqen?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook
Zal voor houniet nog wel effe duren denk
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Was die knakkert nou serieus bij jullie wezen minimeeten/bbqen?
quote:
Absoluutquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Ik zal het eens kijken wat Muck er van vindt
Puick planquote:Op maandag 12 mei 2008 23:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
M, zullen we dit deeltje ff volgooien?
quote:
Eensch.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan kunnen we met een gerust hart, en een nieuw deel de mand opzoeken
Sowiesoquote:
Prima.quote:
Iets met een verse bak?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Weet jij een mooie TT? De nieuwe staat al klaarMoet ik alleen deze sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |