Moge buurquote:Op maandag 12 mei 2008 11:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker zeker!
eer-ik !!!!!!!!!!!!!!1 Moge ouwe.
Ja jammer.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
Gezellig man potje housen: Steekpartij op Sneakerzfeest in Bloemedaal
Dat kan ik allemaal nietquote:Op maandag 12 mei 2008 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maak daar eens een mooie achtergrond van![]()
?
wat voor formaat moet je hebben?quote:Op maandag 12 mei 2008 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maak daar eens een mooie achtergrond van![]()
?
't is dat PS toch al open staat...quote:Op maandag 12 mei 2008 12:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat kan ik allemaal niet
eer-ik kan dat wel
Ik heb weer wat gemist, merk ik al... goede reden om later naar bed te gaan...quote:Op maandag 12 mei 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
Gezellig man potje housen: Steekpartij op Sneakerzfeest in Bloemendaal
Gast.. ?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:20 schreef JortK het volgende:
Ik blijf binnen, ik heb echt last van me poot ;'(
Ik hem een diepe wond zitten over me hele scheen, lijkt me niet lekker als dat vlees aan gaat brandenquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 12:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hem een diepe wond zitten over me hele scheen, lijkt me niet lekker als dat vlees aan gaat branden
Dan hoef je het in ieder geval niet meer op de barbecue te leggen.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hem een diepe wond zitten over me hele scheen, lijkt me niet lekker als dat vlees aan gaat branden
Sophia zit hier al gezellig naast mij in de zonquote:Op maandag 12 mei 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
Godver Rachel slaapt nog, ik wil zwemmen!
Rachelquote:Op maandag 12 mei 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
Godver Rachel slaapt nog, ik wil zwemmen!
Voetballen met kleine kinderen, sliding maken over een stuk glas heenquote:
nicequote:Op maandag 12 mei 2008 12:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Rachel
[..]
Voetballen met kleine kinderen, sliding maken over een stuk glas heen
Hoop jodium erin, maar morgen waarschijnlijk nog prikkie halen en laten hechten, want zo te zien gaat het niet vanzelf aan elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |