quote:Op maandag 12 mei 2008 15:23 schreef DaFrenk het volgende:
Zuid-Limburg is natuurlijk voor alle vervoersmiddelen wel aantrekkelijk én erg mooi. Bijvoorbeeld de Mergellandroute, volgens mij is die er ook voor auto's.
Edit: ja dus, zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mergellandroute
Is een aanraderquote:Op maandag 12 mei 2008 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
110 km ongeveer
Lekker stukje
Die ga ik sowieso een keer rijden, kan daar wel een dag voor uittrekken, hier vanuit de randstad.
Zeker een flinke dag!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Is een aanraderIk tour er altijd op m'n oldtimer brommertje
Maar ik woon er dan ook.
Maar het is idd een flinke dag vanuit de Randstad! Maar zeker de moeite waard met weer zoals dit.
Nice!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:58 schreef Tism het volgende:
Bij het VVV of de ANWB kun je ook mooie routeboekjes krijgen voor wandelroutes, fietsroutes, en auto/tourritjes door Nederland, Belgie en Duitsland!..
Mooi stuk is dat, indd. Kun je meteen hier een bakkie doenquote:Op maandag 12 mei 2008 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
110 km ongeveer
Lekker stukje
Die ga ik sowieso een keer rijden, kan daar wel een dag voor uittrekken, hier vanuit de randstad.
Die tocht waar jij op doelt, (weet wel wat je bedoelt) is niet elke dag te rijden toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Elfstedentocht.
240 kilometer. En hij gaat helemaal over openbare wegen, dus is gewoon te rijdenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die tocht waar jij op doelt, (weet wel wat je bedoelt) is niet elke dag te rijden toch?
Of nou ja, niet in formatie
Niet dat dat echt nodig is...
Lijkt me ook wel leuk rondje
Aardig stukkie ook wel denk ik zo?
okquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
240 kilometer. En hij gaat helemaal over openbare wegen, dus is gewoon te rijdenJe krijgt alleen geen stempel, het is minder gezellig, en er staat wat minder publek langs de route.
Hoe loopt die precies?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:57 schreef Alcatrash het volgende:
Wordt tijd voor de Fok!-koffieroute ;-)
Van jou, via Vrolijke-Frits en Houniet, naar Muck, waarna je de weg vervolgt naar Papierversnipperaar. Daarna voert de route je naar het zuiden, naar mij, waarna je terug naar het westen gaat, en wel naar OA. Vervolgens kar je door richting Den Haag en ga je nog op de koffie bij JortK en BrandX. Dan vervolg je de weg langs de kust omhoog, en kom je uit bij DaMart. De ingeslagen weg blijf je volgen, en weer wat noordelijker kom je Buzzer tegen. Dan is het effe een flink eind karren, en in Friesland is er dan koffie bji Alexxxx. Vervolgens rij je weer richting zuiden en kom je onderweg nog langs Frutsel.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Langs de woonplaatsen van alle KSC'ers
goeie routequote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Van jou, via Vrolijke-Frits en Houniet, naar Muck, waarna je de weg vervolgt naar Papierversnipperaar. Daarna voert de route je naar het zuiden, naar mij, waarna je terug naar het westen gaat, en wel naar OA. Vervolgens kar je door richting Den Haag en ga je nog op de koffie bij JortK en BrandX.
Ik hou wel van dat soort weggetjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Een echte aanrader is de ANWB Lek & Lingeroute, aangegeven met 6-hoekige wit/groene bordjes.
Je rijdt voornamelijk oversmalle slingerende dijkweggetjes en je hebt mooie vergezichten.
[ afbeelding ]
Hou je van dit soort wegen dan mag je deze route niet missen!
Omdat de wegen zo smal zijn en ook bij fietsers zeer geliefd zijn raad ik aan om deze route op een doordeweekse dag (buiten schoolvakanties) te rijden.
Meije is erg mooi inderdaad. Vroeger nog geregeld gefietst. Kun je met de wagen ook lekker ff stoppen en wat drinken aan het waterquote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort weggetjes.
Die route door De Meije is ook zo
Altijd mooi, bedankt!
Die ga ik ook sowieso eens rijden eerdaags
Kan daar prima.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Meije is erg mooi inderdaad. Vroeger nog geregeld gefietst. Kun je met de wagen ook lekker ff stoppen en wat drinken aan het water
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |