Zie de FIPO.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:20 schreef DrDentz het volgende:
volgend seizoen weer op maandagavond, nieuwtjes van johan, grappig voetbaloverzicht met commentaar en BANDENSCHIETEN
Wat was de stelling?quote:
Heb je de chick van Kuyt weleens gezien, die had hij ook niet als hij schilder wasquote:Op zondag 11 mei 2008 23:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En Ambrabat heeft er nu een hoop goldiggers geheid bij gekregen na zijn bekendmaking dat hij nog single is
Je zag het ook aan Drenthe van Feyenoord loopt nu met een chick rond die bepaald niet bij hem past, ik weet zeker dat ze nooit op hem zou zijn gevaller als hij een voetballer zou zijn geweest.
Zij is lelijk manquote:Op zondag 11 mei 2008 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb je de chick van Kuyt weleens gezien, die had hij ook niet als hij schilder was
Willem heeft gelijk:quote:
Thanks.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Willem heeft gelijk:
De Nederlandse arbitrage is slecht
(of iets van die strekking)
Dat denk je of dat zijn feiten ?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:20 schreef DrDentz het volgende:
volgend seizoen weer op maandagavond, nieuwtjes van johan, grappig voetbaloverzicht met commentaar en BANDENSCHIETEN
Thanx, zo even kijken.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:47 schreef borisz het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
Leuk moment inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:21 schreef Houniet het volgende:
Haha die Willem en Amrabat! Boks!
Ik vind het wel een toffe gozer die Amrabat.
Inderdaad, komt bij mij erg goed over. Sympathieke jongen met leuke humor, daar moeten er meerdere van zijnquote:Op maandag 12 mei 2008 13:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Leuk moment inderdaad.
Ik zie het overigens wel zo'n type worden die altijd opgeroepen kan worden als gast in voetbaltalkshows of interviews, die uitstraling heeft hij wel.
Zou hij hard lopen?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:10 schreef The_Verve het volgende:
Toen was ie nog niet elke ochtend 20km aan het hardlopen...
Niet saai in ieder geval.quote:
Jaquote:
Ik luister altijd meer dan ik kijk, als het interessant wordt kijk ik.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:44 schreef Wooldoor het volgende:
Genee tegen verbeek: is het niet beter om bij een subtopper te werken?
Verbeek: daarom ga ik naar Feyenoord
Als ie dat echt denkt mag z'n contract per direct weer ontbonden worden.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:44 schreef Wooldoor het volgende:
Genee tegen verbeek: is het niet beter om bij een subtopper te werken?
Verbeek: daarom ga ik naar Feyenoord
En toch hebben ze hetzelfde als in Rotterdamquote:
Beetje jammer inderdaad. Ik ben dolblij dat Twente door is, maar om dan op zo'n manier te vieren...quote:Op zondag 18 mei 2008 22:01 schreef Wooldoor het volgende:
Fucking simpele zielen daar in twente zeg, nee we vieren niet dat we door zijn maar dat Ajax niets heeft gewonnen dit seizoen
Zeur toch niet, jij vond het ook prachtig toen Van Gaal dingen over Eindhoven en Rotterdam riep. Dat hoort er gewoon bij.quote:
Mijn god, wat een dikke pad was datquote:
Feyenoord heeft de beker. Daar kun je denigrerend over doen maar feit is dat ajax 'm niet kon winnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En toch hebben ze hetzelfde als in Rotterdam
Ze hebben beide een ticket voor de UEFA Cup. Als het over Ajax gaat is het "helemaal niets", en Feyenoord heeft "een prijs".quote:Op zondag 18 mei 2008 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de beker. Daar kun je denigrerend over doen maar feit is dat ajax 'm niet kon winnen.
Dat we op dat moment de beste waren van rotterdam, eindhoven, europa en de wereld?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:03 schreef j.bv het volgende:
[..]
Zeur toch niet, jij vond het ook prachtig toen Van Gaal dingen over Eindhoven en Rotterdam riep. Dat hoort er gewoon bij.
meer wedstrijden om 12:30quote:Op zondag 18 mei 2008 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk dat Ado terug is inderdaad. Dat maakt de eredivisie volgend seizoen weer wat kleuriger.
Jullie hebben een redelijk grote mond en zijn trots op je club. Prima, maar accepteer dan ook dat hoge bomen veel wind vangen...quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat we op dat moment de beste waren van rotterdam, eindhoven, europa en de wereld?
Dat was ook zeker waar want Ajax had alles gewonnen dat seizoen, nu hebben we alsnog UEFA cup en de fruitschaal
Feyenoord heeft ook een prijs..de beker..quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze hebben beide een ticket voor de UEFA Cup. Als het over Ajax gaat is het "helemaal niets", en Feyenoord heeft "een prijs".
Gekke wereld, die voetbalwereld.
Overigens:
Ajax
Feyenoord
Wat is de bron daar van? Want een maatje van me wil maar niet geloven dat de eerste wedstrijd om 14.00 uur isquote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden worden pas gespeeld om 14.00 uur.
Jammer ook dat Verbeek er bijzit en er maar naar luistert.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Derksen doet de situatie bij Feyenoord bewust overdreven negatief voor, want de investeringsfondsen zijn redelijk risico-vrij voor Feyenoord.
iddquote:Op zondag 18 mei 2008 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Derksen doet de situatie bij Feyenoord bewust overdreven negatief voor, want de investeringsfondsen zijn redelijk risico-vrij voor Feyenoord.
Ik denk trouwens dat Verbeek heus wel weet wat hij mag besteden deze zomer, maar dat gaat hij natuurlijk niet vertellen.
quote:
Zekerquote:
Leg eens uitquote:Op zondag 18 mei 2008 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:![]()
Wat een armzalige geschenk. Maar het is Willem wel gegund.![]()
Nee joh, een lelijk in elkaar genaaid shirt.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:47 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ze hadden m een nieuwe gouden rolex moeten geven van 10500,- natuurlijk
Slechtste reclame van het jaar.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Dom dat Foppe en de spelers zich voor zo'n stom reclamespotje lenen.
denk niet dat het foppe is.quote:
Ik vind die zweetmeter reclames wel leuk hoor, die kop van Foppe bij de slagerquote:Op zondag 18 mei 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechtste reclame van het jaar.
Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Maar ja Foppe doet alles voor geld
Dacht ik ook idd.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:01 schreef DrDentz het volgende:
Maarvorige keer zei Wilfred
volgend week nog een gewone VI en die week daarna ook, en dan gaan we over op EK-uitzendingen..
quote:Voetbal Insite niet terug in nieuw seizoen
Het doek is definitief gevallen voor Voetbal Insite, meldt presentator Johan Derksen in het AD. Vorige week werd al bekend dat het discussieprogramma op de tocht stond. "Nu RTL het Eredivisievoetbal kwijt is aan de NOS, heeft voetbal geen prioriteit meer bij de zender", aldus Derksen. RTL weerspreekt de voetbaldeskundige in dezelfde krant.
Het stopzetten van Voetbal Insite is een geldkwestie. Derksen en Wilfred Genee willen namelijk graag door met het programma, dat wekelijks zo'n 700 duizend kijkers trekt. "Maar zoiets kost geld, en dat is er niet meer bij RTL. Er is een nieuwe directeur gekomen en die heeft de opdracht vanuit Luxemburg meegekregen om te bezuinigen."
Vorige week gaf Wilfred Genee al aan dat het stukloopt op financiën. In gesprek met de Coen en Sander Show vertelde hij dat RTL best door wil gaan met Voetbal Insite, maar dan als het programma gratis wordt aangeleverd. Een sponsor moet dus de kosten ophoesten. Genee was daarvoor zelf bezig met werving.
RTL-woordvoerder Jaap Paulsen zegt in het AD: "We willen heel graag doorm et Voetbal Insite. Maar de financiële onderbouwing is nog niet rond. We pinnen ons ook niet vast op het begin van de competitie. Het is denkbaar dat we bijvoorbeeld in oktober pas starten."
Tja, als Derksen de handdoek al in de ring gooit, lijkt het me niet heel aannemelijk dat het programma ooit nog terugkomt. Zeker gezien die hele geldkwestie.
Ja een kwartiertje ofzo per dag? net zoals nu op VI.NLquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Ach, ze komen nog gewoon op Eredivisie Live.
Ik dacht gewoon een volwaardige uitzending op de maandagavond.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja een kwartiertje ofzo per dag? net zoals nu op VI.NL
nee dat was jan joost van gangelenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon een volwaardige uitzending op de maandagavond.
quote:Wilfred Genee: ‘Einde Voetbal Insite is doodzonde’
Geplaatst op vrijdag 08 augustus 2008 om 10:56
Wilfred Genee vindt het een “doodzonde” dat het voetbalprogramma ‘Voetbal Insite’ waarschijnlijk van de buis verdwijnt. Een woordvoerder van RTL heeft bevestigd dat het discussieprogramma sowieso niet bij de start van de voetbalcompetitie begint. Het televisiestation wil sponsors werven voor het nieuwe seizoen. “Doodzonde dat het programma niet doorgaat, maar ik geef nog niet op“, zegt Wilfred in De Pers. “Heel misschien dat het toch nog lukt voor 1 september.”
Voetbal Insite, dat het afgelopen seizoen wekelijks gemiddeld 650.000 kijkers trok, was een van de pijlers van RTL 7. De zender financierde het programma grotendeels uit eigen middelen, maar nu wil RTL sponsors werven. Wilfred Genee: “Vanuit Luxemburg, waar het hoofdkantoor van de RTL-groep huist, is te kennen gegeven dat het goedkoper moet. Je merkt dat er cycli zijn in populariteit van sportprogramma’s op televisie. Kennelijk zitten we nu weer in een neerwaartse spiraal.”
Voetbalprogramma’s waren jarenlang kijkercijferhits. Dit jaar betaalde de NOS 20 miljoen voor één jaar uitzendrechten van de samenvattingen van de eredivisiewedstrijden. “De waarde van het huidige pakket komt overeen met de waarde van de competitie van Noorwegen.”
Johan Derksen, die zeven jaar voor RTL werkte, begrijpt de sanering bij RTL wel. “Als ze op ons tijdstip liever een herhaling van The A-Team uitzenden dan kan ik daar natuurlijk weinig aan veranderen, want dat is veel goedkoper. Misschien moeten we maar eens durven toegeven dat de Nederlandse competitie de Mickey Mouse League is.“
quote:Voetbal Insite toch terug
Het heeft aardig wat bloed, zweet en tranen gekost, maar het tv-programma Voetbal Insite keert vanaf maandag dan tóch terug op RTL7. De directie van de omroep schrapte het discussieprogramma aanvankelijk, omdat de voetbalrechten weer bij de NOS waren beland en de productiekosten te hoog waren. Na het strikken van twee sponsoren maakt het 'kindje' van Johan Derksen en Wilfred Genee volgende week een doorstart onder de naam Voetbal International, meldt Spits.
Alles op alles
Het voetbalmaandblad van hoofdredacteur Derksen is een van de sponsoren, het biermerk Jupiler de andere. "Wellicht dat deze week nog een derde sponsor zich aansluit, die ook veel affiniteit met de voetbalwereld heeft", aldus presentator Genee, die de afgelopen maanden alles op alles zette om geldschieters binnen te slepen. Gisteren vloog de laatste kogel door de kerk. "Ik ben er echt héél erg blij mee. Zeker omdat ik de afgelopen tijd steeds vaker de vraag kreeg wanneer we weer zouden terugkeren. Kennelijk zitten er veel mensen op ons te wachten."
Ander jasje
Vorig seizoen in ieder geval wel. Toen keken er gemiddeld meer dan 700.000 mensen naar het programma. De tv-versie van Voetbal International krijgt echter wel een ander jasje dan Voetbal Insite. "Het wordt allemaal wat ingetogener. Zo zal er geen publiek meer aanwezig zijn in de studio, want ook dat was erg duur. Verder hoop ik dat Willem van Hanegem er weer bij is, met hem wordt momenteel onderhandeld. René van der Gijp zal in ieder geval regelmatig aanschuiven als gast."
Liefhebbers
Het gereanimeerde tv-programma wordt uitgezonden van 21.30 tot 22.30 uur. Genee: "Liefhebbers kunnen om halfacht terecht op Eredivisie Live voor Voetbal aan Tafel, om halfnegen begint op Nederland 3 Holland Sport en daarna komen wij. Je moet natuurlijk niet in elkaars vaarwater gaan zitten. De echte fans kunnen dus lekker doorschakelen."
De internetversie van Voetbal Insite op de website van VI blijft ook gewoon bestaan. Het item trekt elke werkdag zo’n 70.000 bezoekers.
Spitsnieuws
De pijnlijke stiltes na Genee's grappen zijn er nog wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Geen gelach meer om Johans grappen helaas.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De pijnlijke stiltes na Genee's grappen zijn er nog wel.
Dat was ook waar ik aan dacht ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef shroomer het volgende:
We hadden het er vandaag over dat hij misschien wel zo erg op zichzelf begint te geylen dat hij gewoon VI het hele programma laat betalen om zo toch nog op tv te komen
Lekker knus en toch hip tegelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan ze het presenteren in de studio van rtl boulevard
Willemquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:09 schreef -J-D- het volgende:
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20080909-wilfred.wma
In de studio van Boulevard
Respectquote:
Willem!quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef TC03 het volgende:
Leuk fragment.
Hier is ie klikbaar trouwens:
mms://media.radio538.nl/s(...)20080909-wilfred.wma
LOLquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef TC03 het volgende:
Leuk fragment.
Hier is ie klikbaar trouwens:
mms://media.radio538.nl/s(...)20080909-wilfred.wma
kutzooi, ik ook niet. Komt het er vanavond wel op?quote:Op maandag 15 september 2008 08:06 schreef Waaghals het volgende:
Ik zie het niet in de programmering staan voor vanavond ?
Begint dus maandag 29 septemberquote:Op maandag 15 september 2008 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat het vanavond begint, maar ik las ook ergens pas maandag 29 september?
Leuk sitequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:46 schreef The_Verve het volgende:
Wikiquote-pagina aangemaakt voor Van der Gijp. Die gaat vast weer een aantal leuke uitspraken doen...
http://nl.wikiquote.org/wiki/Ren%C3%A9_van_der_Gijp
Slechter als Studio Voetbal kan bijna niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik blijf het gevoel houden dat het allemaal vies gaat tegenvallen, maar we zullen het zien.
In ruil voor "wat beelden", even afwachten wat dat precies behelst.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
En dat wil zeggen dat ze net als Studio Voetbal ook beelden hebben? Of gaat de deal niet zover?
zou liever zijn dat t ook op RTLgemist komt of dat het na 12 uur herhaald wordt zoals een paar jaar geleden nog t geval wasquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:43 schreef Adelante het volgende:
Volgens Johan Derksen is het programma door een deal met Eredivisie Live ook op daar te zien binnenkort.
ik meen ergens gelezen te hebben dat er enkele beelden van buitenlandse wedstrijden te zien zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
In ruil voor "wat beelden", even afwachten wat dat precies behelst.
Lijkt me niet. EL heeft alleen beelden Eredivisie, Sport 1 heeft beelden buitenlandse competities.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik meen ergens gelezen te hebben dat er enkele beelden van buitenlandse wedstrijden te zien zijn?
op rtlgemist.nl staat t al bij 'Verwacht' dus dat komt wel goedquote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk wel op RTL gemist morgen want ik geef de voorkeur nog aan Westman's nieuwe wereld.
Dat is mooiquote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
op rtlgemist.nl staat t al bij 'Verwacht' dus dat komt wel goed
paar jaar geleden hadden ze ook een dergelijke studio waar ze naast elkaar zaten ipv tegenover elkaar. Dat ging ook wel primaquote:Op maandag 29 september 2008 20:53 schreef Rikketik het volgende:
Heb er echt zin in.Ben ook benieuwd naar de studio van Boulevard, zal wel een heel ander gezicht zijn dan vier mannen om een houten tafel.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Zero2Nine het volgende:
even een tvptje plaatsen voor straks
Live, Derksen en Genee moesten zich nog haasten om van de studio van DWDD naar deze studio te komen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:28 schreef Adelante het volgende:
is het live trouwens of eerder opgenomen?
Oud-Hollandsch gedumpt.quote:
Wel erg doorzichtig trucje inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
We krijgen zeker alleen maar bekerbeeldenmet die rechten enzo
nee nee, ze hebben een deal met eredivisie livequote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
We krijgen zeker alleen maar bekerbeeldenmet die rechten enzo
quote:Op maandag 29 september 2008 21:38 schreef Rikketik het volgende:
Die studio mogen ze nog wel wat verder aankleden. Qua inhoud zit het tot nu toe goed![]()
Lijkt me een geweldige stimulerende leraarquote:Op maandag 29 september 2008 21:37 schreef Adelante het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik Louis de hele dag om me heen heb
Ik wil financieel nieuwsquote:Op maandag 29 september 2008 21:42 schreef Rikketik het volgende:
Weet je wat ik zo tof vind aan VI? Het gaat over voetbal.
In your face, Jack!
Vergeet niet de filmpjes van de zoon van Nijland in de D1.quote:
Jawel, linksonder maar dan naar een niet bestaand, fout-melding-gevend emailadresquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef jmac het volgende:
Op RTl voetbal kan je helemaal geen vraag stellen Wilfred
Ik vond die gasten juist vaak saaiquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef -J-D- het volgende:
Geen zak anders dan Voetbal Insite, alleen geen gast...
Een stuk saaier dus....
Even snel editen, vuillakquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef Prik0 het volgende:
Er mist een gast en een discussie. Maar alsnog een stuk beter dan Studio Jack.
studio Ajaxquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef Prik0 het volgende:
Er mist een gast en een discussie. Maar alsnog een stuk beter dan Studio Jack.
"aan de kant kleine man, ik ben rijker dan jij"quote:Op maandag 29 september 2008 21:46 schreef Rikketik het volgende:
Wheels of 7 lijkt me geen klote aan.
http://www.rtl.nl/sport/r(...)e/Voetbal_Insite.xmlquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef jmac het volgende:
Op RTl voetbal kan je helemaal geen vraag stellen Wilfred
Met een fout emailadresquote:Op maandag 29 september 2008 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/r(...)e/Voetbal_Insite.xml
Wel dus.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 21:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
"aan de kant kleine man, ik ben rijker dan jij"triest
Idd, ik mis de reacties als "nee die heb ik niet gezien" en "wat een flauwekul allemaal"quote:Op maandag 29 september 2008 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vond die gasten juist vaak saai![]()
Ik mis eerder dat er geen publiek meer is en geen Willem
quote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad.Zo'n kerel wil je toch meteen een glas Spa in het gezicht gooien?
Sno heeft zich ernstig misdragen in peking, zijn verslaggever was erbij.quote:
ZOMG Derksen heeft het echt elke dag over hem op vi.nlquote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Sno heeft zich ernstig misdragen in peking, zijn verslaggever was erbij.
Eerst ging het over Peking en de laatste tijd steeds over Ajax en waarom ze hem gekocht hebben (die vraag heeft hij pas 10 keer voorgelezen ofzo)quote:Op maandag 29 september 2008 21:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ZOMG Derksen heeft het echt elke dag over hem op vi.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |