Zie de FIPO.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:20 schreef DrDentz het volgende:
volgend seizoen weer op maandagavond, nieuwtjes van johan, grappig voetbaloverzicht met commentaar en BANDENSCHIETEN
Wat was de stelling?quote:
Heb je de chick van Kuyt weleens gezien, die had hij ook niet als hij schilder wasquote:Op zondag 11 mei 2008 23:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En Ambrabat heeft er nu een hoop goldiggers geheid bij gekregen na zijn bekendmaking dat hij nog single is
Je zag het ook aan Drenthe van Feyenoord loopt nu met een chick rond die bepaald niet bij hem past, ik weet zeker dat ze nooit op hem zou zijn gevaller als hij een voetballer zou zijn geweest.
Zij is lelijk manquote:Op zondag 11 mei 2008 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb je de chick van Kuyt weleens gezien, die had hij ook niet als hij schilder was
Willem heeft gelijk:quote:
Thanks.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Willem heeft gelijk:
De Nederlandse arbitrage is slecht
(of iets van die strekking)
Dat denk je of dat zijn feiten ?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:20 schreef DrDentz het volgende:
volgend seizoen weer op maandagavond, nieuwtjes van johan, grappig voetbaloverzicht met commentaar en BANDENSCHIETEN
Thanx, zo even kijken.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:47 schreef borisz het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
Leuk moment inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:21 schreef Houniet het volgende:
Haha die Willem en Amrabat! Boks!
Ik vind het wel een toffe gozer die Amrabat.
Inderdaad, komt bij mij erg goed over. Sympathieke jongen met leuke humor, daar moeten er meerdere van zijnquote:Op maandag 12 mei 2008 13:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Leuk moment inderdaad.
Ik zie het overigens wel zo'n type worden die altijd opgeroepen kan worden als gast in voetbaltalkshows of interviews, die uitstraling heeft hij wel.
Zou hij hard lopen?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:10 schreef The_Verve het volgende:
Toen was ie nog niet elke ochtend 20km aan het hardlopen...
Niet saai in ieder geval.quote:
Jaquote:
Ik luister altijd meer dan ik kijk, als het interessant wordt kijk ik.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:44 schreef Wooldoor het volgende:
Genee tegen verbeek: is het niet beter om bij een subtopper te werken?
Verbeek: daarom ga ik naar Feyenoord
Als ie dat echt denkt mag z'n contract per direct weer ontbonden worden.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:44 schreef Wooldoor het volgende:
Genee tegen verbeek: is het niet beter om bij een subtopper te werken?
Verbeek: daarom ga ik naar Feyenoord
En toch hebben ze hetzelfde als in Rotterdamquote:
Beetje jammer inderdaad. Ik ben dolblij dat Twente door is, maar om dan op zo'n manier te vieren...quote:Op zondag 18 mei 2008 22:01 schreef Wooldoor het volgende:
Fucking simpele zielen daar in twente zeg, nee we vieren niet dat we door zijn maar dat Ajax niets heeft gewonnen dit seizoen
Zeur toch niet, jij vond het ook prachtig toen Van Gaal dingen over Eindhoven en Rotterdam riep. Dat hoort er gewoon bij.quote:
Mijn god, wat een dikke pad was datquote:
Feyenoord heeft de beker. Daar kun je denigrerend over doen maar feit is dat ajax 'm niet kon winnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En toch hebben ze hetzelfde als in Rotterdam
Ze hebben beide een ticket voor de UEFA Cup. Als het over Ajax gaat is het "helemaal niets", en Feyenoord heeft "een prijs".quote:Op zondag 18 mei 2008 22:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de beker. Daar kun je denigrerend over doen maar feit is dat ajax 'm niet kon winnen.
Dat we op dat moment de beste waren van rotterdam, eindhoven, europa en de wereld?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:03 schreef j.bv het volgende:
[..]
Zeur toch niet, jij vond het ook prachtig toen Van Gaal dingen over Eindhoven en Rotterdam riep. Dat hoort er gewoon bij.
meer wedstrijden om 12:30quote:Op zondag 18 mei 2008 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk dat Ado terug is inderdaad. Dat maakt de eredivisie volgend seizoen weer wat kleuriger.
Jullie hebben een redelijk grote mond en zijn trots op je club. Prima, maar accepteer dan ook dat hoge bomen veel wind vangen...quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat we op dat moment de beste waren van rotterdam, eindhoven, europa en de wereld?
Dat was ook zeker waar want Ajax had alles gewonnen dat seizoen, nu hebben we alsnog UEFA cup en de fruitschaal
Feyenoord heeft ook een prijs..de beker..quote:Op zondag 18 mei 2008 22:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze hebben beide een ticket voor de UEFA Cup. Als het over Ajax gaat is het "helemaal niets", en Feyenoord heeft "een prijs".
Gekke wereld, die voetbalwereld.
Overigens:
Ajax
Feyenoord
Wat is de bron daar van? Want een maatje van me wil maar niet geloven dat de eerste wedstrijd om 14.00 uur isquote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
De eerste wedstrijden worden pas gespeeld om 14.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |