In ruil voor "wat beelden", even afwachten wat dat precies behelst.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
En dat wil zeggen dat ze net als Studio Voetbal ook beelden hebben? Of gaat de deal niet zover?
zou liever zijn dat t ook op RTLgemist komt of dat het na 12 uur herhaald wordt zoals een paar jaar geleden nog t geval wasquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:43 schreef Adelante het volgende:
Volgens Johan Derksen is het programma door een deal met Eredivisie Live ook op daar te zien binnenkort.
ik meen ergens gelezen te hebben dat er enkele beelden van buitenlandse wedstrijden te zien zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
In ruil voor "wat beelden", even afwachten wat dat precies behelst.
Lijkt me niet. EL heeft alleen beelden Eredivisie, Sport 1 heeft beelden buitenlandse competities.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik meen ergens gelezen te hebben dat er enkele beelden van buitenlandse wedstrijden te zien zijn?
op rtlgemist.nl staat t al bij 'Verwacht' dus dat komt wel goedquote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk wel op RTL gemist morgen want ik geef de voorkeur nog aan Westman's nieuwe wereld.
Dat is mooiquote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
op rtlgemist.nl staat t al bij 'Verwacht' dus dat komt wel goed
paar jaar geleden hadden ze ook een dergelijke studio waar ze naast elkaar zaten ipv tegenover elkaar. Dat ging ook wel primaquote:Op maandag 29 september 2008 20:53 schreef Rikketik het volgende:
Heb er echt zin in.Ben ook benieuwd naar de studio van Boulevard, zal wel een heel ander gezicht zijn dan vier mannen om een houten tafel.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Zero2Nine het volgende:
even een tvptje plaatsen voor straks
Live, Derksen en Genee moesten zich nog haasten om van de studio van DWDD naar deze studio te komen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:28 schreef Adelante het volgende:
is het live trouwens of eerder opgenomen?
Oud-Hollandsch gedumpt.quote:
Wel erg doorzichtig trucje inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
We krijgen zeker alleen maar bekerbeeldenmet die rechten enzo
nee nee, ze hebben een deal met eredivisie livequote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
We krijgen zeker alleen maar bekerbeeldenmet die rechten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |