quote:Op maandag 29 september 2008 21:38 schreef Rikketik het volgende:
Die studio mogen ze nog wel wat verder aankleden. Qua inhoud zit het tot nu toe goed![]()
Lijkt me een geweldige stimulerende leraarquote:Op maandag 29 september 2008 21:37 schreef Adelante het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik Louis de hele dag om me heen heb
Ik wil financieel nieuwsquote:Op maandag 29 september 2008 21:42 schreef Rikketik het volgende:
Weet je wat ik zo tof vind aan VI? Het gaat over voetbal.
In your face, Jack!
Vergeet niet de filmpjes van de zoon van Nijland in de D1.quote:
Jawel, linksonder maar dan naar een niet bestaand, fout-melding-gevend emailadresquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef jmac het volgende:
Op RTl voetbal kan je helemaal geen vraag stellen Wilfred
Ik vond die gasten juist vaak saaiquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef -J-D- het volgende:
Geen zak anders dan Voetbal Insite, alleen geen gast...
Een stuk saaier dus....
Even snel editen, vuillakquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef Prik0 het volgende:
Er mist een gast en een discussie. Maar alsnog een stuk beter dan Studio Jack.
studio Ajaxquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef Prik0 het volgende:
Er mist een gast en een discussie. Maar alsnog een stuk beter dan Studio Jack.
"aan de kant kleine man, ik ben rijker dan jij"quote:Op maandag 29 september 2008 21:46 schreef Rikketik het volgende:
Wheels of 7 lijkt me geen klote aan.
http://www.rtl.nl/sport/r(...)e/Voetbal_Insite.xmlquote:Op maandag 29 september 2008 21:45 schreef jmac het volgende:
Op RTl voetbal kan je helemaal geen vraag stellen Wilfred
Met een fout emailadresquote:Op maandag 29 september 2008 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/r(...)e/Voetbal_Insite.xml
Wel dus.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 21:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
"aan de kant kleine man, ik ben rijker dan jij"triest
Idd, ik mis de reacties als "nee die heb ik niet gezien" en "wat een flauwekul allemaal"quote:Op maandag 29 september 2008 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vond die gasten juist vaak saai![]()
Ik mis eerder dat er geen publiek meer is en geen Willem
quote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad.Zo'n kerel wil je toch meteen een glas Spa in het gezicht gooien?
Sno heeft zich ernstig misdragen in peking, zijn verslaggever was erbij.quote:
ZOMG Derksen heeft het echt elke dag over hem op vi.nlquote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Sno heeft zich ernstig misdragen in peking, zijn verslaggever was erbij.
Eerst ging het over Peking en de laatste tijd steeds over Ajax en waarom ze hem gekocht hebben (die vraag heeft hij pas 10 keer voorgelezen ofzo)quote:Op maandag 29 september 2008 21:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ZOMG Derksen heeft het echt elke dag over hem op vi.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |