Slechtste reclame van het jaar.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Dom dat Foppe en de spelers zich voor zo'n stom reclamespotje lenen.
denk niet dat het foppe is.quote:
Ik vind die zweetmeter reclames wel leuk hoor, die kop van Foppe bij de slagerquote:Op zondag 18 mei 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechtste reclame van het jaar.
Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Maar ja Foppe doet alles voor geld
Dacht ik ook idd.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:01 schreef DrDentz het volgende:
Maarvorige keer zei Wilfred
volgend week nog een gewone VI en die week daarna ook, en dan gaan we over op EK-uitzendingen..
quote:Voetbal Insite niet terug in nieuw seizoen
Het doek is definitief gevallen voor Voetbal Insite, meldt presentator Johan Derksen in het AD. Vorige week werd al bekend dat het discussieprogramma op de tocht stond. "Nu RTL het Eredivisievoetbal kwijt is aan de NOS, heeft voetbal geen prioriteit meer bij de zender", aldus Derksen. RTL weerspreekt de voetbaldeskundige in dezelfde krant.
Het stopzetten van Voetbal Insite is een geldkwestie. Derksen en Wilfred Genee willen namelijk graag door met het programma, dat wekelijks zo'n 700 duizend kijkers trekt. "Maar zoiets kost geld, en dat is er niet meer bij RTL. Er is een nieuwe directeur gekomen en die heeft de opdracht vanuit Luxemburg meegekregen om te bezuinigen."
Vorige week gaf Wilfred Genee al aan dat het stukloopt op financiën. In gesprek met de Coen en Sander Show vertelde hij dat RTL best door wil gaan met Voetbal Insite, maar dan als het programma gratis wordt aangeleverd. Een sponsor moet dus de kosten ophoesten. Genee was daarvoor zelf bezig met werving.
RTL-woordvoerder Jaap Paulsen zegt in het AD: "We willen heel graag doorm et Voetbal Insite. Maar de financiële onderbouwing is nog niet rond. We pinnen ons ook niet vast op het begin van de competitie. Het is denkbaar dat we bijvoorbeeld in oktober pas starten."
Tja, als Derksen de handdoek al in de ring gooit, lijkt het me niet heel aannemelijk dat het programma ooit nog terugkomt. Zeker gezien die hele geldkwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |