quote:
quote:
knuppel dat je bentquote:Op zondag 11 mei 200809:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ik heb er ook 1 gemaakt [afbeelding]
het relaas komt nog, nu begint de vertraging pas te tellen.. al 8 minutenquote:Op zondag 11 mei 200809:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] heb net je vliegtuigrelaas meegelezen in 819, maar had niets te melden. Wat neit betekent dat ik hier niet gewoonweg onbedwingbaar moest tvp-en natuurlijk [afbeelding]
Ben je vannacht fanatiek wezen modden, ja?quote:Op zondag 11 mei 2008 09:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet ik weer slotten
ik heb mijn weekquotum vandaag in een dag al gehaald ja, met al die baggertopics vanacht
vanmorgen. Ik heb er gewoon drie op slot moeten kijlenquote:Op zondag 11 mei 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je vannacht fanatiek wezen modden, ja?
fanatiek modde en BX in 1 zin ?quote:Op zondag 11 mei 200809:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je vannacht fanatiek wezen modden, ja? [afbeelding]
Het is ook zooooo druk op mn werkquote:
dut-zequote:Op zondag 11 mei 2008 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, laptop gaat uit, ik wil ff dutten, want dit wahten kan ook nog wel een paar uur duren..
jah, hier op het vliegveld is het ook lekker snel, i.t.t. waar ik verbleefquote:Op zondag 11 mei 200809:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is ook zooooo druk op mn werk [afbeelding]
En hier is internet stukje sneller dan thuis [afbeelding]
Drukdrukdrukquote:Op zondag 11 mei 2008 09:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
vanmorgen. Ik heb er gewoon drie op slot moeten kijlendat haal ik normaal niet eens in een week geloof ik
quote:Op zondag 11 mei 2008 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
aa, vertraging 40 minuten... minimaal dus, want anders wordt het niet omgeroepen.. ik ga stroom zoeken
Gisteren moest ik echt werken, maar vandaag nog maar 2x de telefoon opgenomen.quote:
Hoiquote:
dank je.. ik zit lekker, heb internet, stroom en thee dus ik overleef wel tot ik echt honger krijg strks.quote:Op zondag 11 mei 200809:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] succes dan maar vast [afbeelding]
Kan je niet beter de wagen wassen na het strand?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:05 schreef Houniet het volgende:
Mogge.
Zo de wagen wassen, daarna naar het strand.
Kolonistquote:Op zondag 11 mei 2008 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, drie stoelen onteigend en ik heb stroom.
Nee, anders komt er helemaal niets vanquote:Op zondag 11 mei 2008 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je niet beter de wagen wassen na het strand?
Waar ben je nu danquote:Op zondag 11 mei 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
vliegtuig is schijnbaar nog niet weg van het vorige vliegveld, dus dat gaat nog wel eventjes durenen zo gaat het altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
zit nu in jakarta en wacht op het vliegtuig naar Yogyakarta, maar daar staat het vliegtuig nogquote:
Whehe, ouwe snoepertquote:Op zondag 11 mei 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
nu heb ik niemand meer achter me, dus kan ik mooi ffies wat plaatjes kijken
quote:Op zondag 11 mei 200810:09 schreef OA het volgende:
Zo, nu eerst een bak zetten! [afbeelding]
Dat gaat er altijd wel in na wat activiteit op zolder... [afbeelding]lang geleden dat ik dat gedaan heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douchen?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lang geleden dat ik dat gedaan heb.
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:09 schreef OA het volgende:
Zo, nu eerst een bak zetten!![]()
Dat gaat er altijd wel in na wat activiteit op zolder...
Je woont op de zolder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nou, ik heb gewoon 400 foto's gemaakt de afgelopen dagen, die moeten toch ooit gesorteerd worden, niet?quote:
Dat is minderquote:Op zondag 11 mei 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zit nu in jakarta en wacht op het vliegtuig naar Yogyakarta, maar daar staat het vliegtuig nog
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:09 schreef OA het volgende:
Zo, nu eerst een bak zetten!![]()
Dat gaat er altijd wel in na wat activiteit op zolder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar het vliegtuig schijnt er nu ineens wel te zijnquote:Op zondag 11 mei 200810:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is minder [afbeelding]. Maar als ik je niet meer spreek, succes [afbeelding].
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar het vliegtuig schijnt er nu ineens wel te zijnNou ja, we zullen zien!
jah, misinformatie zijn ze hier beslist nummer 1 in. ze hebben zelfs meer kastjes en muren dan in Nederland.quote:
Iedereen gelijk inchecken natuurlijk. Leuke rij voor de gatequote:Op zondag 11 mei 2008 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, misinformatie zijn ze hier beslist nummer 1 in. ze hebben zelfs meer kastjes en muren dan in Nederland.Goed, als die kist er is, dan heb ik nu nog zeker een half uur, dus ik zie dus wel.
en dan moet je je bedenken dat ze hier geen rijen kennen, alleen bij de bank.quote:Op zondag 11 mei 200810:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iedereen gelijk inchecken natuurlijk. Leuke rij voor de gate [afbeelding]
Je word in de gaten gehouden!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Het vrouwtje kwam even kijken of ik er nog zat
jah, ben de belangrijkse hier geloof ik... twee keer nu alquote:Op zondag 11 mei 200810:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je word in de gaten gehouden! [afbeelding]
Tof.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Het vrouwtje kwam even kijken of ik er nog zat
Een landingsbaan bezem.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is een 'runway sweeper'?
Klinkt eng
Geen idee. Google helpt me iig niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is een 'runway sweeper'?
Klinkt eng
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, om alle lijken eraf te vegen wellicht, als de piloot weer eens slaapt.
Wat wat is?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
matig ja.. ze zegt niets.. moet steeds zelf vragen wat het is
Je hebt een naam topic.quote:
Niet meer neequote:
Normaal ben ik nu nog niet wakker, laat staan snelquote:
Topic killerquote:
Nat ei met gebakken douche?quote:Op zondag 11 mei 2008 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
Douche + daarna gebakken ei met spek ftw.
quote:Op zondag 11 mei 2008 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
Douche + daarna gebakken ei met spek ftw.
quote:Op zondag 11 mei 2008 11:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die naam lijkt veel op....
Maar goed: Papier![]()
Waarop? Die meidenband?quote:Op zondag 11 mei 2008 11:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die naam lijkt veel op....
Maar goed: Papier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nee nee, ik doelde op die Oostenrijkse lunatic!quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarop? Die meidenband?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze dus:quote:Op zondag 11 mei 2008 11:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee, ik doelde op die Oostenrijkse lunatic!Die heeft toch ook zo'n naam o.i.d.?
Frutsel is
oh, die zo liefhebbend met zijn dochter om gingquote:Op zondag 11 mei 2008 11:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee, ik doelde op die Oostenrijkse lunatic!Die heeft toch ook zo'n naam o.i.d.?
Frutsel is
Ooooooooooooh diequote:Op zondag 11 mei 2008 11:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Deze dus:
Josef Fritzl [ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2008 11:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Deze dus:
Josef Fritzl [ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2008 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nat ei met gebakken douche?
Mogguh Jort(K)quote:
Eer!quote:
Tja, werken.quote:
Ik zit in de tuinquote:Op zondag 11 mei 2008 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tja, werken.
Maar verder gaat alles goed. Geld is goed, weer is goed, internet is hier goed.
Hoest bij jou? Zit je in de tuin of in Utrech?
Ik moet het doen met airco op mn werk en een zonovergoten dakterras als ik om 4 uur thuis ben.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin
Die heb ik niet in utrecht, dus ik blijf nog effe hier
Goed vertoeven wel, zo met een broodje brie, croissants en verse jus etc
wat voor werk doe je tegenwoordig dan, dat je ook steeds in het weekend moet werken enzo?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet het doen met airco op mn werk en een zonovergoten dakterras als ik om 4 uur thuis ben.
Storingscoordinator bji een energieleverancier. Ik zet monteurs aan het werk en blijf zelf lekker op een stoel zitten.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat voor werk doe je tegenwoordig dan, dat je ook steeds in het weekend moet werken enzo?
5 maanden inmiddelsquote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Storingscoordinator bji een energieleverancier. Ik zet monteurs aan het werk en blijf zelf lekker op een stoel zitten.
Is het lastig daar wat fatsoenlijks te vinden dan mét balkon/tuin?quote:Op zondag 11 mei 2008 13:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
5 maanden inmiddels
Huisbaas heeft een balkon in de planning staan, maar als ik zie hoever hij nu al is met de aanbouw van hier beneden (wat nodig is voor het balkon), zal ik wel tot september moeten wachten
Voor de prijs waar ik nu voor zit: onmogelijk. Het is of duurder (vrije sector) en vaak kleiner, of ik kom helemaal niet in aanmerking (woonstichting).quote:Op zondag 11 mei 2008 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het lastig daar wat fatsoenlijks te vinden dan mét balkon/tuin?
okquote:Op zondag 11 mei 2008 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voor de prijs waar ik nu voor zit: onmogelijk. Het is of duurder (vrije sector) en vaak kleiner, of ik kom helemaal niet in aanmerking (woonstichting).
Dus zit wel op een goede plek momenteel.
Kopen moet ik sowieso niet aan denken nog, wel eens gecheckt bij hypotheker, maar daar kan ik tot 92000 lenen zeg maar, en dat is noway mogelijk in de randstadquote:Op zondag 11 mei 2008 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
Ik heb geen flauw idee hoe lastig het is om een huis te vinden ergens. Ik ben echter wel een behoorlijk buitenpersoon, zou dan ook niet snel iets huren/kopen zonder tuin.
Huh?quote:Op zondag 11 mei 2008 13:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kopen moet ik sowieso niet aan denken nog, wel eens gecheckt bij hypotheker, maar daar kan ik tot 92000 lenen zeg maar, en dat is noway mogelijk in de randstad.
En ik wilde gewoon groter, de muren kwamen op me af in mijn oude kamer..
quote:
quote:
Ik was gister dan ook weer eens ouderwets wezen zuipenquote:
OpAquote:
PeeVeequote:
Volgens de hypotheker welquote:Op zondag 11 mei 2008 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Huh?
92k maar?
Daar kan je een kamer vna kopen in utrecht, van ongeveer 20 vierkante meter.
schiet niet echt op idd....
quote:
Ik deel je mening niet. Je moet maar eens op vakantie komen hier, dan zie je vanzelf wat ik precies bedoel. Te lang om dat allemaal te vertellen.quote:Op zondag 11 mei 200814:34 schreef Sander170 het volgende:
Met de mensheid zit er vrij weinig verschil in hoor beste indah. [afbeelding]
quote:
Mening maakt niet uit, die deel je wel het is namelijk een feit!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik deel je mening niet. Je moet maar eens op vakantie komen hier, dan zie je vanzelf wat ik precies bedoel. Te lang om dat allemaal te vertellen.
maar ik had het juist over de grote verschillen, niet de vergelijkingen, want die zijn natuurlijk wel te maken. Dat kan wel als een feit gesteld worden ja.quote:Op zondag 11 mei 200814:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mening maakt niet uit, die deel je wel het is namelijk een feit!
Wees open en eerlijk en je ziet veel vergelijkens ondanks de cultuur.
Wat zijn dan volgens jou de grote verschillen?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar ik had het juist over de grote verschillen, niet de vergelijkingen, want die zijn natuurlijk wel te maken. Dat kan wel als een feit gesteld worden ja.
cool, dat jij dat kanquote:Op zondag 11 mei 200814:47 schreef ScarFace- het volgende:
Net ff een bericht gewijzigd Sander [afbeelding]
Ja klopt komt niet vaak voor.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb je hier geloof ik nog nooit overdag gezien
De grote verschillen? Het grootste is denk ik de enorme facade die hier opgeworpen wordt om dingen die niet mogen volgens de culturele regels (adat) te scheiden van het leven volgens die regels. Aangezien de adat hier voor het volk belangrijker dan de echte wetgeving is kun je wel nagaan wat voor impact het kan hebben.quote:Op zondag 11 mei 200814:51 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat zijn dan volgens jou de grote verschillen?
nou, daar gaat ie dan...quote:Op zondag 11 mei 200814:57 schreef ScarFace- het volgende:
Voor de mensen die willen lachen lees dit eens door.
Zoek een goede laptop / notebook?
Oke mag ik op bezoek komen?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De grote verschillen? Het grootste is denk ik de enorme facade die hier opgeworpen wordt om dingen die niet mogen volgens de culturele regels (adat) te scheiden van het leven volgens die regels. Aangezien de adat hier voor het volk belangrijker dan de echte wetgeving is kun je wel nagaan wat voor impact het kan hebben.
Drugs gebruiken mag niet van de wet, daarvoor wordt je opgepakt. Alcohol drinken mag niet van de adat (niet altijd en niet altijd in dezelfde mate, maar even generaliserend) echter zal iemand die zich klem zuipt geen enkel probleem ondervinden mits deze geen wetten overtreedt.
Een jongedame die op zoek is naar een partner voor een avond (en betaald krijgt) dat kan niet volgens de wet maar toch zie je dit overal en nergens terug. De adat zegt ook dat het niet mag trouwens, dus soms gaan die dingen nog wel eens mank.
Jongedames die op zoek zijn naar geld (de prostituee dus in gewoon Nederlands) wordt hier vaak vergezeld van een chauffeur/vriend/pooier terwijl mevrouw zelf alles zelf afhandeld, want zo ge-emancipeerd zijn ze wel...
Het is de eeuwige strijd tussen de drie-eenheid wet-adat-dagelijks leven die het leven hier erg moeilijk kan maken voor sommigen, maar voor de meesten juist erg aantrekkelijk, omdat je gewoon mee kunt doen met deze drie-eenheid als vreemdeling. Iedereen zal dat waarderen en ook als zodanig met je omgaan. En dat kan voor gekke dingen zorgen als je daar als buitenstaander mee geconfronteerd wordt.
whehe... lees m'n volgende reactie ook maar danquote:Op zondag 11 mei 200815:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zien we jou over een uurtje wel weer terug [afbeelding]
Ja echt? Ben je serieus?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, dat moet wel af te spreken zijn
Waarom zou ik niet serieus zijn? Dit land is schitterend om een andere cultuur te leren kennen en je eigen leven te verrijken. Ik zou ook best anderen dat willen laten zien hoor. Geen enkel probleem mee. Je moet alleen wel alles zelf betalen natuurlijkquote:
Ja dat lijkt me logisch dat zelf betalen, als jij bereid bent om me te ontvangen?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet serieus zijn? Dit land is schitterend om een andere cultuur te leren kennen en je eigen leven te verrijken. Ik zou ook best anderen dat willen laten zien hoor. Geen enkel probleem mee. Je moet alleen wel alles zelf betalen natuurlijk
Dat moet vast wel in te plannen zijn.quote:Op zondag 11 mei 200815:08 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me logisch dat zelf betalen, als jij bereid bent om me te ontvangen?
Oke bedankt, dat waardeer ik.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moet vast wel in te plannen zijn.
Nou, dan kun je hier je lolletje (en ziekte) ook wel halenquote:Op zondag 11 mei 200815:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, zonder condoom barefuck. [afbeelding]
quote:Op zondag 11 mei 200815:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke bedankt, dat waardeer ik. [afbeelding]
Dat is die vergelijkenis en feit die overal kunt vandaan halen jazeker.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, dan kun je hier je lolletje (en ziekte) ook wel halenWordt echter niet geadviseerd, ook hier niet
Dat is inderdaad een feit. Maar hier hebben sommigen echt niet door wat het nut van een condoom is. Dat is een stuk adat dus weer.. de mindere zijde van dat gebeuren. Maar goed, ook daar komt langzamerhand verbetering in gelukkig.quote:Op zondag 11 mei 200815:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat is die vergelijkenis en feit die overal kunt vandaan halen jazeker. [afbeelding]
Lekker hoor. [afbeelding]
Oke gelukkig maar dan.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een feit. Maar hier hebben sommigen echt niet door wat het nut van een condoom is. Dat is een stuk adat dus weer.. de mindere zijde van dat gebeuren. Maar goed, ook daar komt langzamerhand verbetering in gelukkig.
werk zequote:Op zondag 11 mei 200815:18 schreef BrandX het volgende:
scriptiebreak is over [afbeelding]
laterz!!!!! [afbeelding]
Nee, daar heb ik de tijd niet voor.. maar wat niet is kan nog komen he... ik heb serieus het idee om binnenkort eens een balletje te gaan slaan op de golfbaan. Heb er niets mee, maar het moet toch te leren zijn.quote:Op zondag 11 mei 200815:20 schreef Sander170 het volgende:
indah hou je ook van vissen, hengelen?
mooie sport.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik de tijd niet voor.. maar wat niet is kan nog komen he... ik heb serieus het idee om binnenkort eens een balletje te gaan slaan op de golfbaan. Heb er niets mee, maar het moet toch te leren zijn.
Nee, ik heb al geleerd dat je bij golfen de club het werk moet laten doen.... dus die aggressie moet je ergens anders in ventilerenquote:Op zondag 11 mei 200815:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooie sport. [afbeelding]
Altijd leuk om een beetje tegen die dingen aan te rammen [afbeelding]
omdat ik gister iemand in een rooie golf tegenkwam, kerel en een chick ernaast.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee man, ik ben gister niet daar geweest, why?
Aha, helder. Nee man. Ik ga wel een andere keer, misschien samen?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat ik gister iemand in een rooie golf tegenkwam, kerel en een chick ernaast.
Dacht dat je misschien bij B langsging om bij het nieuwe kroost te kijken.
Ver is er nu heen, ik had niet zoeen zin.
kaart was ook niet aan mij geadresseerd, daarom ben ik ook niet gegaan eigenlijk.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, helder. Nee man. Ik ga wel een andere keer, misschien samen?
Maar ik heb van de laatste twee kids niet eens een geboortekaart gehad
Waarom nu weer oranjequote:Op zondag 11 mei 2008 16:12 schreef DaMart het volgende:
Het strand zag een beetje zwart van de mensen... en nee, niet omdat ze te lang in de zon hebben gezeten.
Nee, dan gaat de zin snel weg. Als ik toevallig een keer op een gunstige tijd in de buurt ben, ga ik misscihen wel langsquote:Op zondag 11 mei 2008 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kaart was ook niet aan mij geadresseerd, daarom ben ik ook niet gegaan eigenlijk.
Dat betekent dat misschien wel ja!quote:Op zondag 11 mei 2008 16:18 schreef JortK het volgende:
Maar dit betekend dus dat alleen mods oranje fans zijn
Zit hier op de bankquote:Op zondag 11 mei 2008 16:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat betekent dat misschien wel ja!
Hoe is het afgelopen met de vrouw?
Ja, en ik heb zelf mijn avatar eraan aangepastquote:Op zondag 11 mei 2008 16:18 schreef JortK het volgende:
Maar dit betekend dus dat alleen mods oranje fans zijn
Nog niet... ben een beetje inspiraiteloos de laatste weekquote:Op zondag 11 mei 2008 16:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mart, heb je al een onderschrift geplaatst? Ik jureer vanavond![]()
Ik vind oranje ook echt een mooie kleurquote:Op zondag 11 mei 2008 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het een mooie kleur is en ik chauvinistisch ben.
jij op strand geweest?quote:
Ik vind het prima om een keer een bakkie te gaan doen bij de ouwe baas.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de zin snel weg. Als ik toevallig een keer op een gunstige tijd in de buurt ben, ga ik misscihen wel langs![]()
Je bent bij een meer geweest.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:48 schreef Houniet het volgende:
Ik ben hier in Lathum geweest, een recreatiegebied enzulks.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 11 mei 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent bij een meer geweest.
Niet op het strand
Klein verschilquote:Op zondag 11 mei 2008 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent bij een meer geweest.
Niet op het strand
Me serverquote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Beter dan met dit weer achter de pc zitten
.
Lijkt me goed! Ik ga er ook geen tijd voor vrij maken!quote:Op zondag 11 mei 2008 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het prima om een keer een bakkie te gaan doen bij de ouwe baas.
Maar ga er niet specifiek tijd voor vrijmaken.
Geef mij maar Mystery Landquote:Op zondag 11 mei 2008 17:40 schreef eer-ik het volgende:
http://www.madnes.nl/
Wat relaxed.
Ik ga daarheen denk ik.
Chillheid is echt zo vetquote:Op zondag 11 mei 2008 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
duur man.
Hoe is dance valley?
Zowel qua prijs als que chillheid?
Ok, klinkt goed.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Chillheid is echt zo vet. Dit jaar een Gregor Salto stage, with Friends
!
Als het dit weer gaat worden!
Prijs zal rond de 60E per ticket zijn, zoals elk jaar.
Ben benieuwd die Gregor Salta stage.
17 Mei jeweetquote:Op zondag 11 mei 2008 18:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, klinkt goed.
HEeft sneakerz nou ook een eigen festival aan zee dit jaar?
Ik dacht ergens iets dergelijks te lezen...
Keurig netjesquote:
Ben je op TV geweest?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, klaar met roeien, ben kapot.
Ik welquote:
Ik was op het nieuwsquote:
Geen idee, was te bezig met de wedstrijdquote:
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:40 schreef JortK het volgende:
Als het straks zo doorgaat heb ik weer eredivisie in me achtertuin
spamquote:Op zondag 11 mei 2008 20:04 schreef _Nerva_ het volgende:
w00t nummer 820. Dan wil ik hier ook ff gepost hebben
quote:Op zondag 11 mei 2008 19:40 schreef JortK het volgende:
Als het straks zo doorgaat heb ik weer eredivisie in me achtertuin
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:04 schreef _Nerva_ het volgende:
w00t nummer 820. Dan wil ik hier ook ff gepost hebben
ADOquote:
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
Ik verveel me man.
quote:Erik zegt: (22:39:27)
ik verveel me
blablablaaa zegt: (22:39:39)
ik ook
Erik zegt: (22:39:55)
gaar
blablablaaa zegt: (22:40:19)
ja man
Erik zegt: (22:40:38)
ik haat vervelen
blablablaaa zegt: (22:40:48)
IDEM
quote:
Mzzlquote:
nee, ik wil rood-wit worden als dat kanquote:Op maandag 12 mei 200810:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey Indah! kan jijj ook zijn als je wil hoor: Vraag hier een oranje kleurtje aan!
[afbeelding]
indagquote:Op maandag 12 mei 2008 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
eer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |