quote:Op maandag 28 april 2008 01:48 schreef Froop het volgende:
Gaat je niet lukken. Sinds 1 januari 2008 is het geen standaard meer dat notebooks/laptops DVD's kunnen afspelen.
Ja maar wat precies gaat me dan niet meer lukken?quote:Op maandag 28 april 2008 01:48 schreef Froop het volgende:
Gaat je niet lukken. Sinds 1 januari 2008 is het geen standaard meer dat notebooks/laptops DVD's kunnen afspelen.
bron?quote:Op maandag 28 april 2008 01:48 schreef Froop het volgende:
hap hap.quote:Op maandag 28 april 2008 02:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja maar wat precies gaat me dan niet meer lukken?
Het zou er toch gewoon bij moeten staan of dat er,
wel of geen dvd-speler ingebouwd zit of zie ik iets over het hoofd?
Goedtopic juist:quote:Op maandag 28 april 2008 08:13 schreef DroogDok het volgende:
Sjezus wat kuttopic, als je ¤ 3.000,- euro uit gaat geven aan een laptop zonder verstand van zaken vraag je er gewoon om genaaid te worden.
Lenovoquote:Op maandag 28 april 2008 16:00 schreef hierissieweer het volgende:
..... levenco(de laptop afdeling van IBM)
Ik gok dat jij de Sony Vaio FZ-serie hebt. En die raad ik de TS van harte aan.quote:Op maandag 28 april 2008 16:00 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb doen een sony gekocht. Ik wilde een hdmi aansluiting. De sony had dat, tevens had hij ook bly-ray en hd-scherm. Volgens mij is het wel handig als je kijkt naar een blu-ray dan kun je de laptop altijd nog aansluiten op je tv en dan kun je dus hd-films kijken (wel een hdmi sluiting of dvi moet je dan hebben en een leuke lcd scherm) De mijne koste toen (afgelopen november) 1300 euro.
Acer schijnt absoluut niet oke te zijn, hp iets beter. Toshiba, sony en levenco(de laptop afdeling van IBM) schijnen dan weer de betere te wezen. Mijn Sony had een aluminium behuizing en dat lijkt mij toch ook wel een uiting van kwaliteit...
Ik zou overigens niet meer dan 1500 uitgeven, meer is zonde omdat het zo snel verouderd en de duurste modellen met de modernste functies snel in waarde zakken om dat die nieuwe technologie(die op dat moment nieuw is) binnen een korte tijd gebruikelijk is.
Is dat die met Ferrari erop?quote:Op maandag 28 april 2008 14:52 schreef Froop het volgende:
Patsen. Dan raad ik je een Acer Aspire aan.
Als je niet zo dom zou reageren zou ik het wat meer waarderen.quote:Op maandag 28 april 2008 09:01 schreef Icefire1971 het volgende:
Als je niet zoveel paddo's had gegeten had je wellicht een wat betere vraagstelling neer kunnen zetten. Met jouw kennis van laptops heb je waarschijnlijk genoeg aan een exemplaar van 500 euro. Dan kun je die andere 2500 euro inzetten voor een afkickcursus.
Het lijkt nu vooral op een "kijk-mij-eens-veel-geld-voor-een-laptop-hebben"-topic.
Dus ga je naar de winkel en koop je een notebook met een sneller processor, een dvd-speler, eem goede grafische kaart en een grote harde schijf.quote:Op maandag 28 april 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
- Zeer snel is
- Dvd's kan afspelen
- Moet goed zijn voor games
- Ik verwacht veel GigaBytes GB erop
Wie kan me een beetje op weg helpen aub...![]()
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dus ga je naar de winkel en koop je een notebook met een sneller processor, een dvd-speler, eem goede grafische kaart en een grote harde schijf.
Kies een merk als Toshiba, Dell, IBM, Sony en je zit goed.
Windows XP kan je trouwens wel vergeten, dat wordt niet meer geleverd op een notebook, tenzij je het er zelf op gaat zetten.
Cenio is verder gewoon een baggermerk dat meer aandacht besteed aan het uiterlijk dan aan de kwaliteit.
Hij zal de Toshiba langzamerhand wel geleverd krijgen. Volgende week zie ik um weer bij hem thuis. Ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 30 april 2008 02:04 schreef Sander170 het volgende:
En was hij erg tevreden over zijn nieuwe aanwinst Toshiba?
Laat je aub tegen die tijd een berichtje hier achter?quote:Op woensdag 30 april 2008 02:09 schreef pepu het volgende:
[..]
Hij zal de Toshiba langzamerhand wel geleverd krijgen. Volgende week zie ik um weer bij hem thuis. Ik ben ook benieuwd.
Ik zal ut proberen te onthouden. Mocht ik ut vergeten, dan haal 't onderwerp maar naar boven?quote:Op woensdag 30 april 2008 02:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Laat je aub tegen die tijd een berichtje hier achter?
Over jou en zijn eerlijke oordeel over die Toshiba?
Ik meen dat mijn vriendje iets van 750¤ voor de T. gaat betalen; iets van ¤50 dan voor de HP. Maar wél "ueberlegen". Never nooit nie meer dan 799¤ voor een portable.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef funrider het volgende:
Heb nog nooit van merk Cenio gehoord.
Zou voor Apple, Toshiba,HP of Sony gaan.
Voor 800-1000 euro heb je al een toffe Toshiba of HP pc. Check de sites maar eens. Voor Apple en Sony betaal je meer voor design en om het merk en moet je 2000 echt al wat leuks hebben staan.
3000 euro is onnodig veel geld uitgeven voor laptop.
De kleuren zijn wel mooi.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:52 schreef Sander170 het volgende:
[ afbeelding ]
Cenio laptops schijnen ook erg oke te zijn lees ik op andere forums.
Je kan ze geloof laten maken naar je eigen wens...
Die bestaat niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:56 schreef Sander170 het volgende:
Wat ik vergeten was om te zeggen is:
dat het vooral een laptop moet zijn die een goede geluids-kwaliteit heeft.
Ik luister enorm veel muziek op mijn pc / notebook / laptop.
Ja, dat is echt klote hé en je komt er ook niet echt omheen ofzo.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:04 schreef Merkie het volgende:
Ja, er zit een mechanisme ingebouwd waardoor na 3 jaar de laptop automatisch bagger wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |