quote:Op maandag 28 april 2008 01:48 schreef Froop het volgende:
Gaat je niet lukken. Sinds 1 januari 2008 is het geen standaard meer dat notebooks/laptops DVD's kunnen afspelen.
Ja maar wat precies gaat me dan niet meer lukken?quote:Op maandag 28 april 2008 01:48 schreef Froop het volgende:
Gaat je niet lukken. Sinds 1 januari 2008 is het geen standaard meer dat notebooks/laptops DVD's kunnen afspelen.
bron?quote:Op maandag 28 april 2008 01:48 schreef Froop het volgende:
hap hap.quote:Op maandag 28 april 2008 02:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja maar wat precies gaat me dan niet meer lukken?
Het zou er toch gewoon bij moeten staan of dat er,
wel of geen dvd-speler ingebouwd zit of zie ik iets over het hoofd?
Goedtopic juist:quote:Op maandag 28 april 2008 08:13 schreef DroogDok het volgende:
Sjezus wat kuttopic, als je ¤ 3.000,- euro uit gaat geven aan een laptop zonder verstand van zaken vraag je er gewoon om genaaid te worden.
Lenovoquote:Op maandag 28 april 2008 16:00 schreef hierissieweer het volgende:
..... levenco(de laptop afdeling van IBM)
Ik gok dat jij de Sony Vaio FZ-serie hebt. En die raad ik de TS van harte aan.quote:Op maandag 28 april 2008 16:00 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb doen een sony gekocht. Ik wilde een hdmi aansluiting. De sony had dat, tevens had hij ook bly-ray en hd-scherm. Volgens mij is het wel handig als je kijkt naar een blu-ray dan kun je de laptop altijd nog aansluiten op je tv en dan kun je dus hd-films kijken (wel een hdmi sluiting of dvi moet je dan hebben en een leuke lcd scherm) De mijne koste toen (afgelopen november) 1300 euro.
Acer schijnt absoluut niet oke te zijn, hp iets beter. Toshiba, sony en levenco(de laptop afdeling van IBM) schijnen dan weer de betere te wezen. Mijn Sony had een aluminium behuizing en dat lijkt mij toch ook wel een uiting van kwaliteit...
Ik zou overigens niet meer dan 1500 uitgeven, meer is zonde omdat het zo snel verouderd en de duurste modellen met de modernste functies snel in waarde zakken om dat die nieuwe technologie(die op dat moment nieuw is) binnen een korte tijd gebruikelijk is.
Is dat die met Ferrari erop?quote:Op maandag 28 april 2008 14:52 schreef Froop het volgende:
Patsen. Dan raad ik je een Acer Aspire aan.
Als je niet zo dom zou reageren zou ik het wat meer waarderen.quote:Op maandag 28 april 2008 09:01 schreef Icefire1971 het volgende:
Als je niet zoveel paddo's had gegeten had je wellicht een wat betere vraagstelling neer kunnen zetten. Met jouw kennis van laptops heb je waarschijnlijk genoeg aan een exemplaar van 500 euro. Dan kun je die andere 2500 euro inzetten voor een afkickcursus.
Het lijkt nu vooral op een "kijk-mij-eens-veel-geld-voor-een-laptop-hebben"-topic.
Dus ga je naar de winkel en koop je een notebook met een sneller processor, een dvd-speler, eem goede grafische kaart en een grote harde schijf.quote:Op maandag 28 april 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
- Zeer snel is
- Dvd's kan afspelen
- Moet goed zijn voor games
- Ik verwacht veel GigaBytes GB erop
Wie kan me een beetje op weg helpen aub...![]()
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dus ga je naar de winkel en koop je een notebook met een sneller processor, een dvd-speler, eem goede grafische kaart en een grote harde schijf.
Kies een merk als Toshiba, Dell, IBM, Sony en je zit goed.
Windows XP kan je trouwens wel vergeten, dat wordt niet meer geleverd op een notebook, tenzij je het er zelf op gaat zetten.
Cenio is verder gewoon een baggermerk dat meer aandacht besteed aan het uiterlijk dan aan de kwaliteit.
Hij zal de Toshiba langzamerhand wel geleverd krijgen. Volgende week zie ik um weer bij hem thuis. Ik ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 30 april 2008 02:04 schreef Sander170 het volgende:
En was hij erg tevreden over zijn nieuwe aanwinst Toshiba?
Laat je aub tegen die tijd een berichtje hier achter?quote:Op woensdag 30 april 2008 02:09 schreef pepu het volgende:
[..]
Hij zal de Toshiba langzamerhand wel geleverd krijgen. Volgende week zie ik um weer bij hem thuis. Ik ben ook benieuwd.
Ik zal ut proberen te onthouden. Mocht ik ut vergeten, dan haal 't onderwerp maar naar boven?quote:Op woensdag 30 april 2008 02:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Laat je aub tegen die tijd een berichtje hier achter?
Over jou en zijn eerlijke oordeel over die Toshiba?
Ik meen dat mijn vriendje iets van 750¤ voor de T. gaat betalen; iets van ¤50 dan voor de HP. Maar wél "ueberlegen". Never nooit nie meer dan 799¤ voor een portable.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef funrider het volgende:
Heb nog nooit van merk Cenio gehoord.
Zou voor Apple, Toshiba,HP of Sony gaan.
Voor 800-1000 euro heb je al een toffe Toshiba of HP pc. Check de sites maar eens. Voor Apple en Sony betaal je meer voor design en om het merk en moet je 2000 echt al wat leuks hebben staan.
3000 euro is onnodig veel geld uitgeven voor laptop.
De kleuren zijn wel mooi.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:52 schreef Sander170 het volgende:
[ afbeelding ]
Cenio laptops schijnen ook erg oke te zijn lees ik op andere forums.
Je kan ze geloof laten maken naar je eigen wens...
Die bestaat niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:56 schreef Sander170 het volgende:
Wat ik vergeten was om te zeggen is:
dat het vooral een laptop moet zijn die een goede geluids-kwaliteit heeft.
Ik luister enorm veel muziek op mijn pc / notebook / laptop.
Ja, dat is echt klote hé en je komt er ook niet echt omheen ofzo.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:04 schreef Merkie het volgende:
Ja, er zit een mechanisme ingebouwd waardoor na 3 jaar de laptop automatisch bagger wordt.
Cenio is mooi ja,quote:
Je verwacht verkeerde dingen van een laptop, zo'n ding is handig om mee te nemen.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat dan wel, minder / slechter dan?
Zeer snel? Wat vind jij snel genoeg, wat wil je ermee doen? Wat is "goed" voor games? Wélke games? Wat is veel gigabytes? Hoeveel wil je? Je hoeft geen verstand van computers te hebben om niet als een mongool je eisen te formuleren. Je hoeft ook geen verstand van computers te hebben om in 3 regels duidelijk te maken wat je wilt i.p.v. een topic vol met kansloze postsquote:- Zeer snel is
- Dvd's kan afspelen
- Moet goed zijn voor games
- Ik verwacht veel GigaBytes GB erop
quote:Zal ik wachten tot er een nieuwe notebook uitkomt?
Hoe moeten wij nou in godsnaam een laptop voor je uitzoeken als je zelf niet eens weet wat je wiltquote:
Zuchtquote:Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef Sander170 het volgende:
Ik had altijd goede ervaringen met Dell, waren alleen geen Laptops.
Minpuntje vond ik dat ze na 3 jaar hun beste tijd hebben gehad,
en gewoon heel traag worden en onbruikbaar helaas,
ook al formatteer en verwijder je alles inclusief cookies,
dan nog na 3 jaar was ie dood / overleden.
Ik weet niet of dit algemeen is of een Dell foutje / probleem is?
Even voor alle duidelijk prima topic dit, maak er gewoon wat van oke.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:12 schreef Merkie het volgende:
Wat een kansloos topic is dit trouwens zeg, serieus. Even een samenvatting.
[..]
Zeer snel? Wat vind jij snel genoeg, wat wil je ermee doen? Wat is "goed" voor games? Wélke games? Wat is veel gigabytes? Hoeveel wil je? Je hoeft geen verstand van computers te hebben om niet als een mongool je eisen te formuleren.
Nog wat kansloze vraagjes:
[..]! Epic fail deze vraag.
En als ik dan vraag wat je met je latpop wil doen, krijg ik deze post die zich met vlag en wimpel kwalificeert voor de royal sadness award van de dag terug:
[..]
Hoe moeten wij nou in godsnaam een laptop voor je uitzoeken als je zelf niet eens weet wat je wilt?
Slotje vind ik.
PS. Ben dit pareltje vergeten:
[..]
Zucht.
Ik wil een kwaliteits-laptop omdat ik weinig thuis ben.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je verwacht verkeerde dingen van een laptop, zo'n ding is handig om mee te nemen.
Ben je thuis dan heb je een snellere PC staan.
Bravo, hele wijze opmerking! Mijn laptop gaat bovendien zélden mee op reis. Eerder een backup. En, ofschoon al 8 jaar oud, snel genoeg voor alle dagelijkse klussen. Er gaat nix boven een vaste/snelle/ comfi "home-pc"!quote:Op woensdag 30 april 2008 03:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je verwacht verkeerde dingen van een laptop, zo'n ding is handig om mee te nemen.
Ben je thuis dan heb je een snellere PC staan.
Zoals jij een laptop wilt dan eindig je bij een 17" Desktopvervanger die je ook op reis kan meenemen.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:25 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik wil een kwaliteits-laptop omdat ik weinig thuis ben.
Dus ik wil een goede laptop.
Kan soms best veel schelen per merk of prijsklasse!
Als de inhoud maar goed scoort.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zoals jij een laptop wilt dan eindig je bij een 17" Desktopvervanger die je ook op reis kan meenemen.
Heb je daar 70 posts voor nodig om dat te zeggen? Tering heequote:Op woensdag 30 april 2008 03:29 schreef Sander170 het volgende:
Ik reis veel...
Tering zeg ik vind je echt een dikke aso en waar haal je het lef vandaan kind van me.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je daar 70 posts voor nodig om dat te zeggen? Tering hee. Ik neem aan dat je geen 19" laptop van 6kg wilt dan? Zeg dat dan meteen! Lui en dom vind ik je, echt.
Thnx.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig weten de fabricanten steeds meer dikke hardware in een laptop te stoppen.
Ik vind het asociaal om een post neer te plempen waarin je alle Fok!kers vraagt om de beste laptop voor jou te zoeken terwijl jij geen enkele moeite ervoor doet.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tering zeg ik vind je echt een dikke aso en waar haal je het lef vandaan kind van me.
Ik zei toch al dat ik het beste wil, regeer dan niet als je het gewoon niet weet man.
En regeer een beetje volwassen oke.
Ik vind het asociaal dat jij me gewoon niet wilt begrijpen!quote:Op woensdag 30 april 2008 03:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal om een post neer te plempen waarin je alle Fok!kers vraagt om de beste laptop voor jou te zoeken terwijl jij geen enkele moeite ervoor doet.
En niet eens de moeite neemt om te zeggen wat hij belangrijk vindt aan een laptop. Na 60 posts blijkt ineens dat hij veel reist, dus misschien wil hij wel geen laptop van 10kg. Maar dat weet je pas na 60 posts omdat meneer te lui is om de lezers van zijn vraag fatsoenlijk in te leiden.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat Merkie bedoeltis dat je alleen loopt te vragen naar supersnelle laptop maar zelf geen enkel onderzoek gedaan hebt.
Meneer wil een laptop die nog niet bestaat.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
En niet eens de moeite neemt om te zeggen wat hij belangrijk vindt aan een laptop. Na 60 posts blijkt ineens dat hij veel reist, dus misschien wil hij wel geen laptop van 10kg. Maar dat weet je pas na 60 posts omdat meneer te lui is om de lezers van zijn vraag fatsoenlijk in te leiden.
Ik heb uiteraard zelf onderzoek gedaan, dat kun je ook terug vinden.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat Merkie bedoeltis dat je alleen loopt te vragen naar supersnelle laptop maar zelf geen enkel onderzoek gedaan hebt.
Je luistert niet het gaat niet eens om mijn reizen.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
En niet eens de moeite neemt om te zeggen wat hij belangrijk vindt aan een laptop. Na 60 posts blijkt ineens dat hij veel reist, dus misschien wil hij wel geen laptop van 10kg. Maar dat weet je pas na 60 posts omdat meneer te lui is om de lezers van zijn vraag fatsoenlijk in te leiden.
Dit is toch een kansloos topic als de TS niet duidelijk kan specifiëren wat hij belangrijk vindt aan een laptop? Kan wel 100 laptops opnoemen nu omdat TS geen eisen stelt behalve supersnel.
Daarom ben ik bereid te wachten zoals ik de lezers al vertelde.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meneer wil een laptop die nog niet bestaat.
Oke prima.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het verhaal is best wel simpel, voor op reis heb je laptop nodig met lange accuduur.
Een 17" gamelaptop met 2x 320 Gig , snelle videokaart en Core2Duo snelste uitvoering gaat niet in dat plaatje passen.
Nee, want veel en weinig zijn relatieve begrippen. Dus je moet ze ergens aan relateren. En dat gewicht je kennelijk niet uitmaakt had je ook wel in je eerste bericht al kunnen zetten. Zo is het wel een beetje een moeizaam topic he.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je luistert niet het gaat niet eens om mijn reizen.
Gaat om de inhoud zwaarte boeid me niet, ben bodybuilder.
Dus ik ben best wel wat zwaarte gewend.
Het gaat me puur om de inhoud.
Kun jij me vertellen wat veel en weinig GBs zijn dan?
Is er iets mis met 120GB intern en een externe harde schijf met 1TB (1024GB)?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:50 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik kon op het internet niet vinden wat het hoogste Gigabyte is?
1e vraag is: Wat denk je zoal op reis met 't ding te gaan doen?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke prima.
Kun je me dan aub vertellen welke keus laptop ik dan wel zou hebben?
Eén die al uit is dan.
Anders vraag je me maar.
Nee je ziet het gewoon veelste moeilijk en moeizaam ja.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, want veel en weinig zijn relatieve begrippen. Dus je moet ze ergens aan relateren. En dat gewicht je kennelijk niet uitmaakt had je ook wel in je eerste bericht al kunnen zetten. Zo is het wel een beetje een moeizaam topic he.
Sander, ga gewoon naar de dichtsbijzijnde g r o t e computerwinkel: formuleer je wensen en vraag wat demonstraties? Die kunnen het beter oplossen? Dit brengt niet veel hiero. We deden allemaal ons best. Ik ga nu pitten. Sukkes.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:50 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik kon op het internet niet vinden wat het hoogste Gigabyte is?
Wil ik eerst even weten of dat in jou ogen goed is?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is er iets mis met 120GB intern en een externe harde schijf met 1TB (1024GB)?
Ik vind het wel goed, ik denk dat je op je laptop zelf niet extreem veel harde schijf ruimte nodig hebt. Films en games zet je op een aparte harde schijf. Een externe harde schijf is makkelijker omdat je hem simpel op andere computers kan aansluiten en grote externe harde schijf kopen is geen probleem, een laptop met dezelfde harde schijf ruimte is er bijna niet. Maar goed, wil je wel zoveel? Is 120GB niet genoeg voor je? Wat heb je nu en heb je daar genoeg aan?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wil ik eerst even weten of dat in jou ogen goed is?
Geen commentaar nu ben ik eens benieuwd naar u mening daarover?
Ik wil mijn zakenrelatie's onderhouden met snel MSN / e-mail verkeer.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1e vraag is: Wat denk je zoal op reis met 't ding te gaan doen?
2e vraag: waar ga je heen en hoevaak neem je de laptop mee naar buiten?
Trusten schat.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:56 schreef pepu het volgende:
[..]
Sander, ga gewoon naar de dichtsbijzijnde g r o t e computerwinkel: formuleer je wensen en vraag wat demonstraties? Die kunnen het beter oplossen? Dit brengt niet veel hiero. We deden allemaal ons best. Ik ga nu pitten. Sukkes.
Evil dead bijvoorbeeld oke.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:56 schreef Merkie het volgende:
Nou, als je het niet in cijfers kan uitdrukken kan je het misschien uitdrukken in films ofzo.
Je kan nooit teveel hebben lijkt me, anders uitleg?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, ik denk dat je op je laptop zelf niet extreem veel harde schijf ruimte nodig hebt. Films en games zet je op een aparte harde schijf. Een externe harde schijf is makkelijker omdat je hem simpel op andere computers kan aansluiten en grote externe harde schijf kopen is geen probleem, een laptop met dezelfde harde schijf ruimte is er bijna niet. Maar goed, wil je wel zoveel? Is 120GB niet genoeg voor je? Wat heb je nu en heb je daar genoeg aan?
Ik kijk hooguit 1 film per dag = dus 1 film per 1 dag!quote:Op woensdag 30 april 2008 04:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveelheid films? Je hebt toch ergens al die ruimte voor nodig?
Ja, dus kan je misschien beter zoeken naar een wat kleinere laptop met een langere accuduur (8 uur is al onhaalbaar kan ik je vertellen, maar je zal hem niet 16 uur per dag aanhebben). En dan kan je nog zo groot en sterk zijn, een kleinere en lichtere laptop is veel makkelijker dan een grote en zware laptop.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik wil mijn zakenrelatie's onderhouden met snel MSN / e-mail verkeer.
Lijkt me (internet) waar dat om draait oke.
Ik reis eigenlijk alleen door heel Nederland,
en heb de laptop vaak 2x8 uur bij me - is dus 16 uur per dag!!!!
Dan zoek je dus een laptop die lang meegaat onderweg terwijl je in de file staat.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik wil mijn zakenrelatie's onderhouden met snel MSN / e-mail verkeer.
Lijkt me (internet) waar dat om draait oke.
Ik reis eigenlijk alleen door heel Nederland,
en heb de laptop vaak 2x8 uur bij me - is dus 16 uur per dag!!!!
Je kan nooit teveel hebben, maar het is zo zonde als je aan de 120GB van je laptop genoeg hebt en dan 1TB stof staat te vangen. Dat je het geld ervoor hebt betekent niet dat je het dan ook maar moet kopen denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel hebben lijkt me, anders uitleg?
1000 GB lijkt me prima.
Zoals ik al zei dan ben ik bij deze (was ik al) bereid om een kleinere en lichtere te nemen!quote:Op woensdag 30 april 2008 04:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dus kan je misschien beter zoeken naar een wat kleinere laptop met een langere accuduur (8 uur is al onhaalbaar kan ik je vertellen, maar je zal hem niet 16 uur per dag aanhebben). En dan kan je nog zo groot en sterk zijn, een kleinere en lichtere laptop is veel makkelijker dan een grote en zware laptop.
Heb mijn HD geupgrade naar 80 gig 5400rpm, geheugen naar 1 gig en laptop uit 2004 draait nog prima.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel hebben, maar het is zo zonde als je aan de 120GB van je laptop genoeg hebt en dan 1TB stof staat te vangen. Dat je het geld ervoor hebt betekent niet dat je het dan ook maar moet kopen denk ik.
Bedankt.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:03 schreef pepu het volgende:
[..]
Ohh,![]()
Nog ff op de valreep:
http://www.msnbc.msn.com/id/13553257/
Beste Sander, je moet aardig je best doen om 3000 euro aan een laptop uit te geven.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:08 schreef Sander170 het volgende:
Dat ik anders met me geld om ga kan ik niks aan doen.
Respect voor jou Merkie daar niet van.
Maar als het wel voor 3000 eurie kan waarom dan niet.
3000 euro kan voor mij in mijn ogen maar een klein bedragje zijn,
en voor een ander zou dit onbetaalbaar kunnen zijn.
Van dat laatste heb ik geen last gelukkig.
Valt mee hoor, ik basseer het op andere dingen misschien?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beste Sander, je moet aardig je best doen om 3000 euro aan een laptop uit te geven.
Dan staan er fabricanten met open armen op je te wachten welke flaptop jij wilt.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:12 schreef Sander170 het volgende:
Maar daar gaat het niet om, gaat erom dat ik hier op tafel al 3000 ruggen heb klaar liggen!
Flaptop of Laptop?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan staan er fabricanten met open armen op je te wachten welke flaptop jij wilt.
En dan kom je hier om raad vragen?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:14 schreef Sander170 het volgende:
Hey ik weet uiteraard ook wel dat niet meteen het duurste ook al het beste is.
Ik zeg voor goed spul wil ik graag veel geld aan besteden, zo ben ik.
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan kom je hier om raad vragen?
Ik ga het checken vriend.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vragen staan nog open.
Het 1e antwoord heb je aan de goedkoopste Celeron al genoeg.
Na wat zoeken op internet de beste.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:19 schreef Sander170 het volgende:
Stel u krijgt een laptop voor niks.
Welke kiest u dan?
En dat merk heet?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na wat zoeken op internet de beste.
Ik heb nooit favoriet merk, met een budget zoek ik de beste koop voor dat geld met in 't achterhoofd de dingen die ermee wil.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nooit favoriet merk, met een budget zoek ik de beste koop voor dat geld met in 't achterhoofd de dingen die ermee wil.
Wie bedoel je?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo zou die Mac fanboy in dit topic maar zo eens gelijk kunnen hebben.
Zie jij de MSI weleens in winkels liggen?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
MSi maakt leuke laptops net zoals nog vele andere.
Drukke markt die steeds groter wordt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 04:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zie jij de MSI weleens in winkels liggen?
Het waren er 2 die misschien nog gelijk hebben ook jazeker.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan teruglezen wat er in je topic staat.
In dat kleine dingetje zit dacht ik toch GB 40 RAM.quote:
GB 40 RAM?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
In dat kleine dingetje zit dacht ik toch GB 40 RAM.
Het totaal geheugen van je notebook Ramgeheugen weleens genoemd.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "GB 40 RAM"?
Jamaar je bent wel beetje de draad kwijt van de laptop die je wilt nu.quote:
Ja klopt dat wil ik.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jamaar je bent wel beetje de draad kwijt van de laptop die je wilt nu.
4 Gig Geheugen
2x 320 Gig HD's
Snelste Dualcore.
Dikke videokaart
Zoiets wil je toch?
Dell heeft dat wel. Die hebben laatst wat opgekocht van zulke notebook fabricantenquote:Op woensdag 30 april 2008 04:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja klopt dat wil ik.
Die heeft dat niet allemaal dan?
Adviesprijs 3300 euroquote:Op woensdag 30 april 2008 04:44 schreef zarGon het volgende:
Ik probeer het enigszins nog te begrijpen.
40 GB RAM of 4 GB RAM? 40 GB is onmogelijk. Zou je een linkje kunnen plaatsen waar je dat hebt gelezen?
Whehehe, http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1730?c=nl&cs=nldhs&l=nl&s=dhs&~tab=bundlestab.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dell heeft dat wel. Die hebben laatst wat opgekocht van zulke notebook fabricanten
Totaal zinloos in mijn ogen zo'n laptop maar goed da's een ander topic.
Oftewel 40 GB harddisk ruimte en 1 GB RAM.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Adviesprijs 3300 euro
Website Product website
Leverancier Advance Technology
Specificaties
Beoogde doelgroep zakelijk
Ram geïnstalleerd 1024 MB
Capaciteit harde schijf (GB) 40 < < < HIER LINKS STAAT HET.
Kan ik op u hulp rekenen?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
TS moet nog duidelijk leren shoppen.
Wat heet zeg. Daar heb je minimaal 2 laptops voor van zeer goede kwaliteitquote:Op woensdag 30 april 2008 04:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met 3000 in de broekzak moet dat wel lukken.
Kijk ik ben Piraat en haal 't gewoon, wat voor hulp heb je in gedachte dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kan ik op u hulp rekenen?
Leer het me?
Om een betere serieuze keuze te maken?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk ik ben Piraat en haal 't gewoon, wat voor hulp heb je in gedachte dan?
Ga dan eerst eens inventariseren wat je precies met die laptop wilt doen op reis.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Om een betere serieuze keuze te maken?
Omdat ik er echt geen verstand van heb.
Ja op kantoor heb ik stroom maar in de trein lijkt me niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga dan eerst eens inventariseren wat je precies met die laptop wilt doen op reis.
Wil je gaan gamen op 't ding, heb je altijd stroom?
Zulke dingen.
Maak even voor jezelf een lijstje wat je er precies mee gaat doen, waar je het voor gaat gebruiken, wat je minimaal wil gaan doen, welke handelingen je erop wil verrichten, wat je ervan verwacht.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Om een betere serieuze keuze te maken?
Omdat ik er echt geen verstand van heb.
Oke bedankt, ja voor ontspanning vind ik gamen belangrijk!quote:Op woensdag 30 april 2008 05:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak even voor jezelf een lijstje wat je er precies mee gaat doen, waar je het voor gaat gebruiken, wat je minimaal wil gaan doen, welke handelingen je erop wil verrichten, wat je ervan verwacht.
En dan niet: "het allerbeste". Nee, gewoon even simpel beschrijven welke punten voor jou van belang zijn. Wil je het zakelijk, alledaags gebruik of een gamelaptop.
Wat.
"Accu".quote:Op woensdag 30 april 2008 05:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja op kantoor heb ik stroom maar in de trein lijkt me niet.
Zucht. Is dat alles wat je hebt gelezen?quote:Op woensdag 30 april 2008 05:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke bedankt, ja voor ontspanning vind ik gamen belangrijk!
Warcraft ofzo.
Hangt er vanaf welke trein je neemt en of je dan 1e klasse reist, want tegenwoordig is het zo dat in steeds meer treinstellen in de 1e klasse een aansluiting zit voor het laptop.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja op kantoor heb ik stroom maar in de trein lijkt me niet.
Daarom. Sander170 eist veel, maar gaat het uberhaupt niet eens gebruiken. Hij weet niet eens waarom hij het eist.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Warcraft draait nog goed op mijn 2004 flaptop.
Jawel genoeg om alles te gebruiken!quote:Op woensdag 30 april 2008 05:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daarom. Sander170 eist veel, maar gaat het uberhaupt niet eens gebruiken. Hij weet niet eens waarom hij het eist.
Nou. Wat doe je zoal dan? Vertel eens.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:08 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jawel genoeg om alles te gebruiken!
Ik doe er veel mee hoor vergis je niet!
quote:Op woensdag 30 april 2008 05:10 schreef Sander170 het volgende:
Ik weet dat het goedkoper kan, ben nog opzoek oke.
quote:Op woensdag 30 april 2008 05:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je zoal dan? Vertel eens.
Gebruik:quote:Op woensdag 30 april 2008 05:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je zoal dan? Vertel eens.
quote:Op woensdag 30 april 2008 05:13 schreef zarGon het volgende:
Ik ben even noodles halen. Carry on, soldier.
Bedankt dan maar.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het begint een mooi topic te worden nu, erg informatief.
Die Games is dat WOW of speel je ook Crysis?quote:Op woensdag 30 april 2008 05:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gebruik:
Word
Excel
Internet
MSN
Standaard e-mail
Verschillende games
Gebruik van agenda's
PowerPoint
LimeWire
AntiVirus
WebCammen
En nog wel meer hoor, genoeg te doen!
Ja WOW is?quote:Op woensdag 30 april 2008 05:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Games is dat WOW of speel je ook Crysis?
Mja, als ik dat lees dan valt het qua laptop die je nodig hebt nog mee, tenzij je zware games wilt gaan spelen.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gebruik:
Word
Excel
Internet
MSN
Standaard e-mail
Verschillende games
Gebruik van agenda's
PowerPoint
LimeWire
AntiVirus
WebCammen
En nog wel meer hoor, genoeg te doen!
World of Warcraft is WOW.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja WOW is?
Crysis wel ja,
ook veel race spellen!
Precies, koop zo'n dell XPS voor 2000/2500 en dan niet meer zeuren. Prima apparaat, zelfs veel te goed voor wat jij ermee gaat doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:25 schreef DroogDok het volgende:
Ben ineens voor een algeheel paddo verbod na het lezen van dit topic![]()
TS, ga voor een Dell XPS KLIK of een dik aangeklede Alienware KLIK en laat ons verder met rust.
Dit is natuurlijk ook bullshit.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:04 schreef Merkie het volgende:
Ja, er zit een mechanisme ingebouwd waardoor na 3 jaar de laptop automatisch bagger wordt.
Zo is het wat beter vriend.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:25 schreef DroogDok het volgende:
Ben ineens voor een algeheel paddo verbod na het lezen van dit topic![]()
TS, ga voor een Dell XPS KLIK of een dik aangeklede Alienware KLIK en laat ons verder met rust.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:02 schreef Sander170 het volgende:
Ja die DELL XPS lijkt me wel wat eigenlijk.
Dell XPSquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:33 schreef Sander170 het volgende:
Is dit een goedmerk, nog nooit van gehoord eigenlijk?
Zepto Znote
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:33 schreef Sander170 het volgende:
Is dit een goedmerk, nog nooit van gehoord eigenlijk?
Zepto Znote Clote
Ja als je dat aub zou doen, graag.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:20 schreef erikkll het volgende:
Ik heb een ict bedrijf. Wil je dat ik voor je kijk wat de beste laptop is die ik bij mijn leverancier kan kopen?
Ik doe zaken met de grootste leverancier van nederland
Nog 2 wielen erbij, dan ben je toch klaar?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja als je dat aub zou doen, graag.![]()
Alvast bedankt voor de hulp.
Welk merk is dit?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:36 schreef pepu het volgende:
[..]
Nog 2 wielen erbij, dan ben je toch klaar?
[ afbeelding ]
Is Chopper het merk soms?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:02 schreef pepu het volgende:
[..]
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=44279
Oh nee, alsjeblieft! Een vriendin van me heeft dat ding en het is werkelijk om van te janken, werkt voor geen meter. Ding valt uit elkaar, knopjes werken niet en te traag voor woorden (maar dat zal aan Vista liggen).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:05 schreef Sander170 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er in ieder geval wel grappig uit zo.
Bedankt voor u leuke reactie meneer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:51 schreef YuckFou het volgende:
Wat een kuttopic goed topic!
Koop die Dell XPS alsjeblieft, geen Apple,
laat alle *supergoeie aanbiedingen* vooral aan je voorbij gaan en open vaker van dit soort topics
Ik kan niet aan de foto zien wat de specificaties zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:18 schreef Sander170 het volgende:
[ afbeelding ]
De Acer Aspire ziet er qua specificaties ook goed uit!
Lezen vriend.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan niet aan de foto zien wat de specificaties zijn.
En koop gewoon een Dell XPS als je zonodig van je geld af wilt.
Je hebt geen idee waar je over praat, maar kan er wel een sticker "ook goed uit" op plakken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:18 schreef Sander170 het volgende:
De Acer Aspire ziet er qua specificaties ook goed uit!
Met een toetsenbord waar je water overheen kunt gooien:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja als je dat aub zou doen, graag.![]()
Alvast bedankt voor de hulp.
Dell XPS is sneller.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:45 schreef erikkll het volgende:
[..]
Met een toetsenbord waar je water overheen kunt gooien:
Productomschrijving:
15.4" (WSXGA+, Glare Type, 1680 x 1050) (Black Casing)
Intel Core 2 Duo T9300 (2.5 GHz)
nVIDIA GeForce Go 9500M GS 512MB VRAM
4096MB DDRII 667 (2GB x 2)
Turbo Memory 1GB
250GB 5400rpm SATA HDD
Blu-Ray RW
Intel 802.11a/g/n
Win Vista Ultimate
Office Ready Pre-installed
w/ Lambo Bag & Mouse
Spill-Proof Keyboard
Docking Station
2 Years Standard Warranty
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou de dell xps sneller zijn? volgens mij zijn ze vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:02 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dell XPS is sneller.
Sander ben je wel serieus of is dit een topic gemaakt voor de lol.
Zo ja koop gewoon de Dell XPS wat al 100 keer is gezegd inmiddels![]()
Deze reactie had ik wel verwacht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:39 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waarom zou de dell xps sneller zijn? volgens mij zijn ze vergelijkbaar.
Bovendien kan dell z'n laptop door de videokaart alleen met een levertijd van 6 weken leveren.
quote:Op woensdag 30 april 2008 15:24 schreef ScarFace- het volgende:
Zo`n 1730 is wel een stuk beter dan die 1330 helemaal de rechter natuurlijk.
RAID0, 2x8800 M GT in SLI
Nou mag jij het van mij uitleggen schat.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 06:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je over praat, maar kan er wel een sticker "ook goed uit" op plakken.. Whehehe.
Jazeker ben ik serieus,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:02 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Dell XPS is sneller.
Sander ben je wel serieus of is dit een topic gemaakt voor de lol.
Zo ja koop gewoon de Dell XPS wat al 100 keer is gezegd inmiddels![]()
Nou, met je vooruitziende blik had je ook wel even mogen zeggen waarom de dell zoveel sneller zou zijn?quote:
Ja nou en of ik het jullie laat weten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:53 schreef pepu het volgende:
[..]
Laat het ons weten?
XPSander170
Dat is ut dan?
Bedankt vriend, waardeer ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:16 schreef ScarFace- het volgende:
Sander als je nog een linkje nodig hebt, ik heb die gepost in pagina 1.
Home Premium Nederlands zit er standaard op dat is wel oke.
Je hoeft er niks aan te veranderen die rechter 1730![]()
Eronder staat nog een kortingscode.
10 Procent korting
Krijg eindelijk je bevalling. Werp ut toch. Wat een gepiemel.quote:Op maandag 28 april 2008 13:56 schreef Sander170 het volgende:
Beste computer vrienden ik kom er vannacht nog op terug!
Wat een gezeik geef me de kans om na te denken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:44 schreef pepu het volgende:
[..]
Krijg eindelijk je bevalling. Werp ut toch. Wat een gepiemel.
Je maakt langzamerhand een enorme oenige domme indruk met je eeuwige keuze -maken. Ik ben verbaasd dat je nog nog steeds niet klaar kwam. Maak eens een keuze dan? En doe iets? Behalve je puistjens uit te drukken? Holland Hup! Jesus. Dit gaat de natie redden! Sander Sakje. :-))quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat een gezeik geef me de kans om na te denken.
Ik maak de keuze jij niet, of verklaar je nader.
Ja hoor doe maar kinderacht met die puistjes die je van jezelf bedoeld,quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:05 schreef pepu het volgende:
[..]
Je maakt langzamerhand een enorme oenige domme indruk met je eeuwige keuze -maken. Ik ben verbaasd dat je nog nog steeds niet klaar kwam. Maak eens een keuze dan? En doe iets? Behalve je puistjens uit te drukken? Holland Hup! Jesus. Dit gaat de natie redden! Sander Sakje. :-))
ik vind je te triest voor woorden zeker nu ik je na heb getrokken op internet en wat meer gegevens van je heb gevondenquote:Op woensdag 7 mei 2008 03:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hoor doe maar kinderacht met die puistjes die je van jezelf bedoeld,
jongetje dat ken je niet vergelijken met mij.
Ja ik ben wat ouder dus laat me ook wat langer denken dan,
beetje respect hoor.
Blijft mijn notebook die er gaat komen.
En jij blijft maar zeiken en zonder verklaring komen, niet huilen,
maar posten vriendje.
En ik vind jou triest dat je me natrekt terwijl je uit respect me ook gewoon in me waarde kunt laten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:36 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik vind je te triest voor woorden zeker nu ik je na heb getrokken op internet en wat meer gegevens van je heb gevonden
ts wil helemaal geen laptop kopen, hij roept alleen om aandacht
zo opgelost, slotje
Dat wordt dus geen XPS dan....quote:Op donderdag 8 mei 2008 04:17 schreef Sander170 het volgende:
Oke ik ga deze zaterdag trouwens even een kijkje bij de Mediamarkt nemen.
En daar zal mijn keuze uit voort varen...
Hoeveel verdien je er zelf op?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:41 schreef spaanplaat het volgende:
Als je toch een Dell koopt kun je het best gebruik maken van deze kortingscode. Dat heb ik gisteren ook gedaan toen ik mijn XPS M1330 bestelde.
zit je aan de pillen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dus ga je naar de winkel en koop je een notebook met een sneller processor, een dvd-speler, eem goede grafische kaart en een grote harde schijf.
Kies een merk als Toshiba, Dell, IBM, Sony en je zit goed.
Windows XP kan je trouwens wel vergeten, dat wordt niet meer geleverd op een notebook, tenzij je het er zelf op gaat zetten.
Cenio is verder gewoon een baggermerk dat meer aandacht besteed aan het uiterlijk dan aan de kwaliteit.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En ik vind jou triest dat je me natrekt terwijl je uit respect me ook gewoon in me waarde kunt laten.
Nou en of ik een laptop wil kopen ik ben er alleen nog niet uit, dat jullie nou zo triest en zielig doen,
kom op zeg het is mijn geld mijn leven mij notebook, hey je hoeft niet te reageren...
En aandacht ik zei toch al je hoeft niet te reageren, dwing ik iemand dan?![]()
Zo einde discussie, door naar deeltje 3.
Tuurlijk kan het serieus ik ga er ook één serieus kopen,quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat plan je eigenlijk met die laptop te doen?
En dus precies?
Voor werk/thuis combo of als je vaak weg bent is het handig. Maar om voor een laptop 3k neer te leggen om films op je bank te kunnen kijken is eigenlijk absurd.
Wij willen dus eigenlijk weten wat je er allemaal mee wilt doen, en waar het ding naar toe zal gaan, waarom zo veel vermogen wilt etc. Voor je bij ons aan komt janken dat er iets mis mee is.
Dus waar gaat ie overal voor dienen? Waar ga je em gebruiken?
tering zeg, nu ik het topic heb doorgelezen kan ik er echt niet meer serieus op in
Vooral gezien de ruime keuze van overpricede kutlaptops. Je zal ipv 3300 wel 330 euro bedoelen?
1. Je reist veel, zit op kantoor etc. Wanneer zou jij willen gamen?
2. Je doet kantoorbezigheden, geen 3d modelering, videomontage of wat dan ook.
Denk niet dat je accu lang meegaat vriend. Mijn accu gaat ruim 5 uur mee bij kantoorbezigheden, en bij gamen gaat ie nog net een anderhalf uur mee! Fijn dat je een extra accu meeneemt, maar dan toch.
Die Acer Aspirce 5720 is prima voor jou, laptopje voor 600 euro en doet het echt prima. Redelijke videokaart, cpu, ruim geheugen en genoeg op je HDD. Externe HDD is beter te doen.
Geef max 750 uit aan een laptop, en dan 2250 euro voor een dikke HD-TV met een PS3![]()
Je weet er zo te lezen niet mee om te gaan. Ding is alleen bedoeld om mee te patsen.
Acer en Asus beter dan Dell?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:22 schreef v1st4suX het volgende:
idd mooi weer
maar waarom koop je in godsnaam een dell![]()
ik had zelf eerder gekozen aan een:
- alienware
- xxodd
- asus
- acer
als ik jouw geld had
Heb je zulke rampzalige ervaringen met de Mediamarkt?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:22 schreef erikkll het volgende:
WAAROM? Ik heb zelden grotere prutsers gezien dan bij de mediamarkt! Dat meot je niet doen!
kutservice - lees: praatjes zodat ze je dingen aansmerenquote:Op zondag 11 mei 2008 02:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb je zulke rampzalige ervaringen met de Mediamarkt?
IEDEREEN heeft rampzalige ervaringen met de Mediamarkt!quote:Op zondag 11 mei 2008 02:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb je zulke rampzalige ervaringen met de Mediamarkt?
Oke bedankt ik heb er ook niet gekocht hoor!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
IEDEREEN heeft rampzalige ervaringen met de Mediamarkt!
Ze zijn overigens ook DUUR! Ze hebben altijd 1 of 2 spotgoedkope aanbiedingen om mensen in de waan te laten dat ze heel goedkoop zijn, maar ondertussen vragen ze de hoofdprijs voor verouderde apparatuur in de hoop dat aan onwetende mensen te slijten.
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben bij een Low-Budget-Shop geweest.
Low budget?quote:Op maandag 28 april 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
Ik wil best rond de ¤ 2.000 á ¤ 3.000 euro uitgeven.
Het geld heb ik ervoor dus is geen probleem!
Dus welke zou jij kopen als ik je 3.000 euro zou geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |