Meneer wil een laptop die nog niet bestaat.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
En niet eens de moeite neemt om te zeggen wat hij belangrijk vindt aan een laptop. Na 60 posts blijkt ineens dat hij veel reist, dus misschien wil hij wel geen laptop van 10kg. Maar dat weet je pas na 60 posts omdat meneer te lui is om de lezers van zijn vraag fatsoenlijk in te leiden.
Ik heb uiteraard zelf onderzoek gedaan, dat kun je ook terug vinden.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat Merkie bedoeltis dat je alleen loopt te vragen naar supersnelle laptop maar zelf geen enkel onderzoek gedaan hebt.
Je luistert niet het gaat niet eens om mijn reizen.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
En niet eens de moeite neemt om te zeggen wat hij belangrijk vindt aan een laptop. Na 60 posts blijkt ineens dat hij veel reist, dus misschien wil hij wel geen laptop van 10kg. Maar dat weet je pas na 60 posts omdat meneer te lui is om de lezers van zijn vraag fatsoenlijk in te leiden.
Dit is toch een kansloos topic als de TS niet duidelijk kan specifiëren wat hij belangrijk vindt aan een laptop? Kan wel 100 laptops opnoemen nu omdat TS geen eisen stelt behalve supersnel.
Daarom ben ik bereid te wachten zoals ik de lezers al vertelde.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meneer wil een laptop die nog niet bestaat.
Oke prima.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het verhaal is best wel simpel, voor op reis heb je laptop nodig met lange accuduur.
Een 17" gamelaptop met 2x 320 Gig , snelle videokaart en Core2Duo snelste uitvoering gaat niet in dat plaatje passen.
Nee, want veel en weinig zijn relatieve begrippen. Dus je moet ze ergens aan relateren. En dat gewicht je kennelijk niet uitmaakt had je ook wel in je eerste bericht al kunnen zetten. Zo is het wel een beetje een moeizaam topic he.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je luistert niet het gaat niet eens om mijn reizen.
Gaat om de inhoud zwaarte boeid me niet, ben bodybuilder.
Dus ik ben best wel wat zwaarte gewend.
Het gaat me puur om de inhoud.
Kun jij me vertellen wat veel en weinig GBs zijn dan?
Is er iets mis met 120GB intern en een externe harde schijf met 1TB (1024GB)?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:50 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik kon op het internet niet vinden wat het hoogste Gigabyte is?
1e vraag is: Wat denk je zoal op reis met 't ding te gaan doen?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke prima.
Kun je me dan aub vertellen welke keus laptop ik dan wel zou hebben?
Eén die al uit is dan.
Anders vraag je me maar.
Nee je ziet het gewoon veelste moeilijk en moeizaam ja.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, want veel en weinig zijn relatieve begrippen. Dus je moet ze ergens aan relateren. En dat gewicht je kennelijk niet uitmaakt had je ook wel in je eerste bericht al kunnen zetten. Zo is het wel een beetje een moeizaam topic he.
Sander, ga gewoon naar de dichtsbijzijnde g r o t e computerwinkel: formuleer je wensen en vraag wat demonstraties? Die kunnen het beter oplossen? Dit brengt niet veel hiero. We deden allemaal ons best. Ik ga nu pitten. Sukkes.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:50 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik kon op het internet niet vinden wat het hoogste Gigabyte is?
Wil ik eerst even weten of dat in jou ogen goed is?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is er iets mis met 120GB intern en een externe harde schijf met 1TB (1024GB)?
Ik vind het wel goed, ik denk dat je op je laptop zelf niet extreem veel harde schijf ruimte nodig hebt. Films en games zet je op een aparte harde schijf. Een externe harde schijf is makkelijker omdat je hem simpel op andere computers kan aansluiten en grote externe harde schijf kopen is geen probleem, een laptop met dezelfde harde schijf ruimte is er bijna niet. Maar goed, wil je wel zoveel? Is 120GB niet genoeg voor je? Wat heb je nu en heb je daar genoeg aan?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wil ik eerst even weten of dat in jou ogen goed is?
Geen commentaar nu ben ik eens benieuwd naar u mening daarover?
Ik wil mijn zakenrelatie's onderhouden met snel MSN / e-mail verkeer.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1e vraag is: Wat denk je zoal op reis met 't ding te gaan doen?
2e vraag: waar ga je heen en hoevaak neem je de laptop mee naar buiten?
Trusten schat.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:56 schreef pepu het volgende:
[..]
Sander, ga gewoon naar de dichtsbijzijnde g r o t e computerwinkel: formuleer je wensen en vraag wat demonstraties? Die kunnen het beter oplossen? Dit brengt niet veel hiero. We deden allemaal ons best. Ik ga nu pitten. Sukkes.
Evil dead bijvoorbeeld oke.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:56 schreef Merkie het volgende:
Nou, als je het niet in cijfers kan uitdrukken kan je het misschien uitdrukken in films ofzo.
Je kan nooit teveel hebben lijkt me, anders uitleg?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, ik denk dat je op je laptop zelf niet extreem veel harde schijf ruimte nodig hebt. Films en games zet je op een aparte harde schijf. Een externe harde schijf is makkelijker omdat je hem simpel op andere computers kan aansluiten en grote externe harde schijf kopen is geen probleem, een laptop met dezelfde harde schijf ruimte is er bijna niet. Maar goed, wil je wel zoveel? Is 120GB niet genoeg voor je? Wat heb je nu en heb je daar genoeg aan?
Ik kijk hooguit 1 film per dag = dus 1 film per 1 dag!quote:Op woensdag 30 april 2008 04:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveelheid films? Je hebt toch ergens al die ruimte voor nodig?
Ja, dus kan je misschien beter zoeken naar een wat kleinere laptop met een langere accuduur (8 uur is al onhaalbaar kan ik je vertellen, maar je zal hem niet 16 uur per dag aanhebben). En dan kan je nog zo groot en sterk zijn, een kleinere en lichtere laptop is veel makkelijker dan een grote en zware laptop.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik wil mijn zakenrelatie's onderhouden met snel MSN / e-mail verkeer.
Lijkt me (internet) waar dat om draait oke.
Ik reis eigenlijk alleen door heel Nederland,
en heb de laptop vaak 2x8 uur bij me - is dus 16 uur per dag!!!!
Dan zoek je dus een laptop die lang meegaat onderweg terwijl je in de file staat.quote:Op woensdag 30 april 2008 03:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik wil mijn zakenrelatie's onderhouden met snel MSN / e-mail verkeer.
Lijkt me (internet) waar dat om draait oke.
Ik reis eigenlijk alleen door heel Nederland,
en heb de laptop vaak 2x8 uur bij me - is dus 16 uur per dag!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |