Je kan nooit teveel hebben, maar het is zo zonde als je aan de 120GB van je laptop genoeg hebt en dan 1TB stof staat te vangen. Dat je het geld ervoor hebt betekent niet dat je het dan ook maar moet kopen denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel hebben lijkt me, anders uitleg?
1000 GB lijkt me prima.
Zoals ik al zei dan ben ik bij deze (was ik al) bereid om een kleinere en lichtere te nemen!quote:Op woensdag 30 april 2008 04:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dus kan je misschien beter zoeken naar een wat kleinere laptop met een langere accuduur (8 uur is al onhaalbaar kan ik je vertellen, maar je zal hem niet 16 uur per dag aanhebben). En dan kan je nog zo groot en sterk zijn, een kleinere en lichtere laptop is veel makkelijker dan een grote en zware laptop.
Heb mijn HD geupgrade naar 80 gig 5400rpm, geheugen naar 1 gig en laptop uit 2004 draait nog prima.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel hebben, maar het is zo zonde als je aan de 120GB van je laptop genoeg hebt en dan 1TB stof staat te vangen. Dat je het geld ervoor hebt betekent niet dat je het dan ook maar moet kopen denk ik.
Bedankt.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:03 schreef pepu het volgende:
[..]
Ohh,![]()
Nog ff op de valreep:
http://www.msnbc.msn.com/id/13553257/
Beste Sander, je moet aardig je best doen om 3000 euro aan een laptop uit te geven.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:08 schreef Sander170 het volgende:
Dat ik anders met me geld om ga kan ik niks aan doen.
Respect voor jou Merkie daar niet van.
Maar als het wel voor 3000 eurie kan waarom dan niet.
3000 euro kan voor mij in mijn ogen maar een klein bedragje zijn,
en voor een ander zou dit onbetaalbaar kunnen zijn.
Van dat laatste heb ik geen last gelukkig.
Valt mee hoor, ik basseer het op andere dingen misschien?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beste Sander, je moet aardig je best doen om 3000 euro aan een laptop uit te geven.
Dan staan er fabricanten met open armen op je te wachten welke flaptop jij wilt.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:12 schreef Sander170 het volgende:
Maar daar gaat het niet om, gaat erom dat ik hier op tafel al 3000 ruggen heb klaar liggen!
Flaptop of Laptop?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan staan er fabricanten met open armen op je te wachten welke flaptop jij wilt.
En dan kom je hier om raad vragen?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:14 schreef Sander170 het volgende:
Hey ik weet uiteraard ook wel dat niet meteen het duurste ook al het beste is.
Ik zeg voor goed spul wil ik graag veel geld aan besteden, zo ben ik.
Ja.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan kom je hier om raad vragen?
Ik ga het checken vriend.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vragen staan nog open.
Het 1e antwoord heb je aan de goedkoopste Celeron al genoeg.
Na wat zoeken op internet de beste.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:19 schreef Sander170 het volgende:
Stel u krijgt een laptop voor niks.
Welke kiest u dan?
En dat merk heet?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na wat zoeken op internet de beste.
Ik heb nooit favoriet merk, met een budget zoek ik de beste koop voor dat geld met in 't achterhoofd de dingen die ermee wil.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nooit favoriet merk, met een budget zoek ik de beste koop voor dat geld met in 't achterhoofd de dingen die ermee wil.
Wie bedoel je?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo zou die Mac fanboy in dit topic maar zo eens gelijk kunnen hebben.
Zie jij de MSI weleens in winkels liggen?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
MSi maakt leuke laptops net zoals nog vele andere.
Drukke markt die steeds groter wordt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 04:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zie jij de MSI weleens in winkels liggen?
Het waren er 2 die misschien nog gelijk hebben ook jazeker.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan teruglezen wat er in je topic staat.
In dat kleine dingetje zit dacht ik toch GB 40 RAM.quote:
GB 40 RAM?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
In dat kleine dingetje zit dacht ik toch GB 40 RAM.
Het totaal geheugen van je notebook Ramgeheugen weleens genoemd.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "GB 40 RAM"?
Jamaar je bent wel beetje de draad kwijt van de laptop die je wilt nu.quote:
Ja klopt dat wil ik.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jamaar je bent wel beetje de draad kwijt van de laptop die je wilt nu.
4 Gig Geheugen
2x 320 Gig HD's
Snelste Dualcore.
Dikke videokaart
Zoiets wil je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |