quote:
quote:
knuppel dat je bentquote:Op zondag 11 mei 200809:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ik heb er ook 1 gemaakt [afbeelding]
het relaas komt nog, nu begint de vertraging pas te tellen.. al 8 minutenquote:Op zondag 11 mei 200809:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] heb net je vliegtuigrelaas meegelezen in 819, maar had niets te melden. Wat neit betekent dat ik hier niet gewoonweg onbedwingbaar moest tvp-en natuurlijk [afbeelding]
Ben je vannacht fanatiek wezen modden, ja?quote:Op zondag 11 mei 2008 09:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet ik weer slotten
ik heb mijn weekquotum vandaag in een dag al gehaald ja, met al die baggertopics vanacht
vanmorgen. Ik heb er gewoon drie op slot moeten kijlenquote:Op zondag 11 mei 2008 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je vannacht fanatiek wezen modden, ja?
fanatiek modde en BX in 1 zin ?quote:Op zondag 11 mei 200809:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je vannacht fanatiek wezen modden, ja? [afbeelding]
Het is ook zooooo druk op mn werkquote:
dut-zequote:Op zondag 11 mei 2008 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, laptop gaat uit, ik wil ff dutten, want dit wahten kan ook nog wel een paar uur duren..
jah, hier op het vliegveld is het ook lekker snel, i.t.t. waar ik verbleefquote:Op zondag 11 mei 200809:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is ook zooooo druk op mn werk [afbeelding]
En hier is internet stukje sneller dan thuis [afbeelding]
Drukdrukdrukquote:Op zondag 11 mei 2008 09:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
vanmorgen. Ik heb er gewoon drie op slot moeten kijlendat haal ik normaal niet eens in een week geloof ik
quote:Op zondag 11 mei 2008 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
aa, vertraging 40 minuten... minimaal dus, want anders wordt het niet omgeroepen.. ik ga stroom zoeken
Gisteren moest ik echt werken, maar vandaag nog maar 2x de telefoon opgenomen.quote:
Hoiquote:
dank je.. ik zit lekker, heb internet, stroom en thee dus ik overleef wel tot ik echt honger krijg strks.quote:Op zondag 11 mei 200809:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] succes dan maar vast [afbeelding]
Kan je niet beter de wagen wassen na het strand?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:05 schreef Houniet het volgende:
Mogge.
Zo de wagen wassen, daarna naar het strand.
Kolonistquote:Op zondag 11 mei 2008 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, drie stoelen onteigend en ik heb stroom.
Nee, anders komt er helemaal niets vanquote:Op zondag 11 mei 2008 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je niet beter de wagen wassen na het strand?
Waar ben je nu danquote:Op zondag 11 mei 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
vliegtuig is schijnbaar nog niet weg van het vorige vliegveld, dus dat gaat nog wel eventjes durenen zo gaat het altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
zit nu in jakarta en wacht op het vliegtuig naar Yogyakarta, maar daar staat het vliegtuig nogquote:
Whehe, ouwe snoepertquote:Op zondag 11 mei 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
nu heb ik niemand meer achter me, dus kan ik mooi ffies wat plaatjes kijken
quote:Op zondag 11 mei 200810:09 schreef OA het volgende:
Zo, nu eerst een bak zetten! [afbeelding]
Dat gaat er altijd wel in na wat activiteit op zolder... [afbeelding]lang geleden dat ik dat gedaan heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douchen?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lang geleden dat ik dat gedaan heb.
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:09 schreef OA het volgende:
Zo, nu eerst een bak zetten!![]()
Dat gaat er altijd wel in na wat activiteit op zolder...
Je woont op de zolder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nou, ik heb gewoon 400 foto's gemaakt de afgelopen dagen, die moeten toch ooit gesorteerd worden, niet?quote:
Dat is minderquote:Op zondag 11 mei 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zit nu in jakarta en wacht op het vliegtuig naar Yogyakarta, maar daar staat het vliegtuig nog
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:09 schreef OA het volgende:
Zo, nu eerst een bak zetten!![]()
Dat gaat er altijd wel in na wat activiteit op zolder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar het vliegtuig schijnt er nu ineens wel te zijnquote:Op zondag 11 mei 200810:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is minder [afbeelding]. Maar als ik je niet meer spreek, succes [afbeelding].
quote:Op zondag 11 mei 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar het vliegtuig schijnt er nu ineens wel te zijnNou ja, we zullen zien!
jah, misinformatie zijn ze hier beslist nummer 1 in. ze hebben zelfs meer kastjes en muren dan in Nederland.quote:
Iedereen gelijk inchecken natuurlijk. Leuke rij voor de gatequote:Op zondag 11 mei 2008 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, misinformatie zijn ze hier beslist nummer 1 in. ze hebben zelfs meer kastjes en muren dan in Nederland.Goed, als die kist er is, dan heb ik nu nog zeker een half uur, dus ik zie dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |