mooi meegenomen, maar toch een point of attention...quote:Op zondag 11 mei 2008 01:46 schreef Saviola het volgende:
Jah maar ze schieten alles naast of over..
Ja maar het is vaak dat wachten tot 1u30 of 2u.. in de Cup Finals worden ook alle wedstrijden om 2u gespeeld, iets vroeger zou toch idealer zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:25 schreef Mobster273 het volgende:
laatste wedstrijd is om 2 uur hier, dat is prima te doen
Bij nader inzien, Osgood begon het hele gedoe.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:11 schreef popolon het volgende:
Dat hoop ik toch wel, kansloos die actie. OSgood neerhakken na de reguliere speeltijd.
Zo makkelijk zal het niet gaan. Pens zijn hot en hebben een super team.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
2 keer 4-0 als ik het zo aanzie.
Stanley Cup gaat voor de Wings zijn denk ik.
mjah, ik begin nu pas te kijken, nog 17:19 te gaan in de 2e, maar dan moet het wel raar lopen willen het 2 sweeps worden, nou ja, 2 keer 4-1 is ook een mooie aanloop voor een finalequote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:08 schreef Fiama het volgende:
2-0 voor de Flyers al, ik ga maar eens maffen...
echt, het idee alleen alquote:Op woensdag 14 mei 2008 04:04 schreef Mobster273 het volgende:
4-1 voor de Pens brengt ze op 3-0
een sweep lijkt me hier zo mogelijk nóg onafwendbaarder dan bij de Wings..... Flyers bakken er helemaal niets van
NASN is koningquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindelijk een stream van NBC online.
Kan juist ook een nadeel zijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:00 schreef Fiama het volgende:
Gaaf om te zien, Penguins zijn erg goed en zitten in een lekker momentum om zo door te gaan. Ik denk dat die dagen rust wel goed voor ze zijn, ze hebben alles erg snel gewonnen.
Euhm hoe dan? De Flames haalden toen in 19 games de finale, dat waren er meer dan Tampa (16)quote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef Leatherface het volgende:
Calgary had er 4 jaar geleden ook last van.
Dat is dan ook weer zo, het is altijd wel moeilijk te zeggen of het nu een nadeel of voordeel is. Naja, we zullen het wel zien aankomend weekend.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kan juist ook een nadeel zijn.
Edmonton brak het bijvoorbeeld behoorlijk op 2 jaar geleden. Calgary had er 4 jaar geleden ook last van.
nou ja, een 3-2-1tje danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik denk een 1-2-3tje,
volgende twee zijn voor Dallas, daarna gaan de Wings verder waar ze gebleven waren....
Dat mogen we wel hopen, ja.quote:
Niet makkelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:08 schreef WasQ het volgende:
Maar goed, is er ooit iemand voorbij Lidstrom gekomen?
Volgens mij was in het begin van de play-offs het voordeel vrijwel nihil. De uit- en thuisoverwinningen lagen vrijwel gelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:11 schreef Leatherface het volgende:
Detroit homecourt advantage.
Is dat echt een groot voordeel, kenners?
Saai? De Red Wings?quote:
IK zei niet dat ze saai waren he....quote:Op zondag 25 mei 2008 07:07 schreef popolon het volgende:
Franzen is trouwens een heel ander verhaal. Die kerel speelde zo enorm goed en nu is het nog maar de vraag of 'ie ooit nog terugkomt in de NHL.
Nog een beetje vaag die blessure.
[..]
Saai? De Red Wings?
Totaal niet, wat een wedstrijd vanavond.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:27 schreef Saviola het volgende:
Ik ga ook voor de Pens, jonge gasten en veel talentHeb niets tegen de Wings ofzo, vind ze alleen een beetje een diplomatisch team.. weinig uitschieters, altijd goed maar een beetje saai ook.
Tja dat gerucht ging eerder maar nu lijkt het er dus toch weer beter uit te zien. Maar zoals je al zegt, dat met Fischer zit nog steeds in het achterhoofd.quote:Op maandag 26 mei 2008 06:56 schreef WasQ het volgende:
Franzen heeft full contact getraind en lijkt vrijwel klaar voor zijn terugkeer op het ijs. Detroit wil echter 0,0 risico nemen na het incident met Jiri Fischer een aantal jaar terug. Ze weten nu beter dan ooit tevoren dat een mensenleven tig keer belangrijker is dan de Stanley Cup.
Ik heb nergens begrepen dan Franzen wel een niet meer terug kan keren trouwens. Laten we hopen dat het niet waar is.
quote:The Detroit Red Wings will get a big boost with the return of one of their leading scorers.
Swedish forward Johan Franzen has been cleared to play for Game Two of the Stanley Cup Final Monday night against the Pittsburgh Penguins. Franzen has been suffering from concussion-like syndromes and has not played since Game One of the Western Conference Final against the Dallas Stars.
Frazen competed in a full practice Sunday and appeared ready to go.
"It's better, I don't feel anything anymore. It's good. There will be so much adrenaline, it doesn't matter what shape you're in," Franzen said Sunday.
Detroit head coach Mike Babcock initially ruled Franzen out for the game tonight, but the veteran forward received late medical clearance and will indeed be in the lineup.
Despite being out for the last six games, Franzen is tied for the NHL lead with 12 playoff goals with teammate Henrik Zetterberg.
geen geregistreerde, nu in de PP wel een paar, beetje chaotische PK de eerste minuut.....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 02:38 schreef Fiama het volgende:
Ze hebben toch al wel schoten gehad...of zit ik nu dingen beter te maken dan ze zijn
hij wordt er niet slechter vanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:09 schreef popolon het volgende:
Datsyuk is vrij fysiek in de series, zeker voor zijn doen.
Hoe kun je als inwoner van Michigan en sportliefhebber die Stanley Cup Finals nou niet kijken?quote:
Vier keer 4-0 is voor mij prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:52 schreef Mobster273 het volgende:
ik ben geen neutrale fan
en een sweep is prima, maar dan toch met spannende wedstrijden
Lijkt dus op Nederland tijdens het EKquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoe kun je als inwoner van Michigan en sportliefhebber die Stanley Cup Finals nou niet kijken?
Er rijden hier auto's rond met Red Wings vlaggen, huizen hebben vlaggen buiten van Detroit, het leeft weer. (Dat na die staking een paar jaar geleden)
Ik vond alleen idd periode 1 van Pens kwaliteit, maar overall gezien vond ik de game van gister beter dan die van daarvoor. Komt vooral door de 2 laatste periodes in de eerste game.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:19 schreef WasQ het volgende:
Wat een overmacht zeg. Van minuut 1 tot minuut 60 was eigenlijk wel duidelijk wie er zou winnen. Dat was in game 1 niet zo. De eerste periode toen was duidelijk voor de Pens.
Het valt me sowieso tegen qua NHL coverage in Nederland. Deze sport zou toch ook veel nederlanders aan moeten spreken, lekker schaatsenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:22 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien leuk om de wedstrijden ook eens wat meer te bespreken op FOK!Sport: Ik zorg er voor dat er telkens een kort verslagje staat. Helaas blijven reacties en views tot op heden vaak nog uit, terwijl er volgens mij best veel NHL watchers zijn hier op FOK!
[NHL] Red Wings winnen ook tweede duel
Excuses voor het feit dat NHL dit seizoen zo weinig is behandeld op FOK!Sport, ik zie het als doel om hier meer mee te gaan in de toekomst (ben sinds 3 weken pas lid).
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:47 schreef WasQ het volgende:
Goed bezig Damzkie, ik probeer meestal te reageren, en meestal ben ik niet eens de enige. Vind het niet zo tegenvallen.
Overigens, ruim 20.066 fans? was het 20.066,3?
Belachelijk inderdaad, die coverage. Een samenvatting van 2 minuten kan er niet eens af. Paardrijden wordt op zondag de hele middag uitgezondenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:56 schreef Fiama het volgende:
[..]
Het valt me sowieso tegen qua NHL coverage in Nederland. Deze sport zou toch ook veel nederlanders aan moeten spreken, lekker schaatsen
Tof dat je wat meer verslagen gaat maken!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:14 schreef Saviola het volgende:
Zelfde probleem in België hoor..
Ik herinner me, van vorig seizoen, dat de NHL 1 keertje in het sportjournaal hier zat (volgens mij enkel omdat er verder weinig te melden viel op sportgebied) Toen zei die presentator dat in de NHL een wedstrijd tussen -Team A- en -Team B- hélemaal uit de hand was gelopen.. tonen ze beelden, waren er gewoon 2 fights zoals je die elke game haast ziet
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:14 schreef Saviola het volgende:
Zelfde probleem in België hoor..
Ik herinner me, van vorig seizoen, dat de NHL 1 keertje in het sportjournaal hier zat (volgens mij enkel omdat er verder weinig te melden viel op sportgebied) Toen zei die presentator dat in de NHL een wedstrijd tussen -Team A- en -Team B- hélemaal uit de hand was gelopen.. tonen ze beelden, waren er gewoon 2 fights zoals je die elke game haast ziet
![]()
Haha, wat een geweldige gastquote:Op donderdag 29 mei 2008 03:02 schreef Mobster273 het volgende:
godtyfus, wat heeft die Cherry nu weer aan...![]()
Dat was meer een lelijke goal zeg.. Maargoed, mooi dat de Pens winnen.. we have a seriesquote:
ik denk ik zal eens terug kijken, maar wat staat hier toch..quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:06 schreef popolon het volgende:
al zijn de verwachtigen niet al te hoog dit seizoen
idd, hoezo alleen maar aanvallerquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 04:36 schreef Mobster273 het volgende:
overigens, als het zo blijft, of nog beter wordt, is het voor het eerst in deze playoffs dat de Pens een wedstrijd verliezen waarin ze de eerste goal scoorden..
lastig....quote:Op zondag 1 juni 2008 09:18 schreef Leatherface het volgende:
Wie komt volgens jullie trouwens het meest in aanmerking voor de Conn Smythe?
tja, het kan natuurlijk ook nog Chris Osgood worden, dan is het toch een Canadeesquote:Op zondag 1 juni 2008 12:00 schreef Leatherface het volgende:
Slechts twee keer mocht een niet-Canadees de Conn Smythe Trophy mee naar huis nemen.
Brian Leetch en Nicklas Lidström.
Als hij klaar is, zal hij Top 5 allertijden zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef Leatherface het volgende:
Is het redelijk om Nicklas Lidström de beste defensieve speler van de laatste 10 jaar te noemen?
Het is vreemd om het NIET de beste verdediger van de laatste 10 jaar te noemen.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef Leatherface het volgende:
Is het redelijk om Nicklas Lidström de beste defensieve speler van de laatste 10 jaar te noemen?
Als je zijn stats en staat van dienst bekijkt. Wow...
quote:Hundreds pack rink for hockey player's funeral
Bal Brach, Canwest News Service
Published: Monday, June 02, 2008
Vancouver Canucks defenceman Luc Bourdon, killed in a motorcycle accident last week, was remembered Monday as a shy but courageous and well-liked man who inspired friends, teammates and spectators.
Hundreds of friends, family and peers filled a hockey rink in Shippagan, N.B., Monday afternoon to pay their final respects the budding NHL star, who died in his hometown last Thursday when his motorcycle collided with an oncoming transport truck.
In one of the eulogies, Bourdon was described as a courageous and simple man. The 21-year-old was very tenacious, added the friend.
A memorial service for young Vancouver Canucks prospect Luc Bourdon was held Sunday at Shippagan, N.B. "A very, very sad day for Luc's family," said family frield Guysma Hache.
"You went down your dream road and you never stopped dreaming," added another speaker in French. "For that and more we thank you."
"To the Vancouver Canucks, thank you for believing in Luc. When you selected him, part of the town of Shippagan became fans (of the Vancouver Canucks)."
The tributes continued as Bourdon was described as a diamond. "Altogether we made the diamond shine and glow."
Bourdon's casket was draped with his jersey and white roses.
Vancouver Canucks vice-president and assistant general manager Steve Tambellini described a shy rookie who, through bonding events with the team, "stole the show."
Bourdon was described as a person who cared about the community and made an effort to fit in.
"People chanted his name when he touched the puck," said Tambellini. "We've never had that."
Tambellini ended by saying: "For Luc, it gives us great comfort to know that forever he will be a Vancouver Canuck."
Vancouver Canucks captain Markus Naslund said in a statement read by Tambellini that Bourdon will be "forever missed in the locker-room at GM place."
Naslund said that while Bourdon had made many strides as a player with the NHL team, he grew more as a person.
Representatives from Team Canada and the NHL, along with Vancouver Canucks players, staff, coaches and management, were all in attendance at the funeral.
ik hoop het wel en niet, wel omdat de Wings dan hebben gewonnen, en niet omdat ik het gewoon te leuk vind om naar te kijken en ik nog wel 2 wedstrijden wil...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:25 schreef Saviola het volgende:
Vanavond de laatste wedstrijd van dit seizoen?
doe maar niet!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:25 schreef Saviola het volgende:
Vanavond de laatste wedstrijd van dit seizoen?
Ze moeten nu aanvallen, of het nou 3-2 of 6-2 wordt boeit niet he..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:24 schreef Mobster273 het volgende:
ik denk dat de Pens nu nog heel hard moeten oppassen dat ze er niet nog heel hard ingaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |