mooi meegenomen, maar toch een point of attention...quote:Op zondag 11 mei 2008 01:46 schreef Saviola het volgende:
Jah maar ze schieten alles naast of over..
Ja maar het is vaak dat wachten tot 1u30 of 2u.. in de Cup Finals worden ook alle wedstrijden om 2u gespeeld, iets vroeger zou toch idealer zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:25 schreef Mobster273 het volgende:
laatste wedstrijd is om 2 uur hier, dat is prima te doen
Bij nader inzien, Osgood begon het hele gedoe.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:11 schreef popolon het volgende:
Dat hoop ik toch wel, kansloos die actie. OSgood neerhakken na de reguliere speeltijd.
Zo makkelijk zal het niet gaan. Pens zijn hot en hebben een super team.quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
2 keer 4-0 als ik het zo aanzie.
Stanley Cup gaat voor de Wings zijn denk ik.
mjah, ik begin nu pas te kijken, nog 17:19 te gaan in de 2e, maar dan moet het wel raar lopen willen het 2 sweeps worden, nou ja, 2 keer 4-1 is ook een mooie aanloop voor een finalequote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:08 schreef Fiama het volgende:
2-0 voor de Flyers al, ik ga maar eens maffen...
echt, het idee alleen alquote:Op woensdag 14 mei 2008 04:04 schreef Mobster273 het volgende:
4-1 voor de Pens brengt ze op 3-0
een sweep lijkt me hier zo mogelijk nóg onafwendbaarder dan bij de Wings..... Flyers bakken er helemaal niets van
NASN is koningquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eindelijk een stream van NBC online.
Kan juist ook een nadeel zijn.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:00 schreef Fiama het volgende:
Gaaf om te zien, Penguins zijn erg goed en zitten in een lekker momentum om zo door te gaan. Ik denk dat die dagen rust wel goed voor ze zijn, ze hebben alles erg snel gewonnen.
Euhm hoe dan? De Flames haalden toen in 19 games de finale, dat waren er meer dan Tampa (16)quote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef Leatherface het volgende:
Calgary had er 4 jaar geleden ook last van.
Dat is dan ook weer zo, het is altijd wel moeilijk te zeggen of het nu een nadeel of voordeel is. Naja, we zullen het wel zien aankomend weekend.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kan juist ook een nadeel zijn.
Edmonton brak het bijvoorbeeld behoorlijk op 2 jaar geleden. Calgary had er 4 jaar geleden ook last van.
nou ja, een 3-2-1tje danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik denk een 1-2-3tje,
volgende twee zijn voor Dallas, daarna gaan de Wings verder waar ze gebleven waren....
Dat mogen we wel hopen, ja.quote:
Niet makkelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:08 schreef WasQ het volgende:
Maar goed, is er ooit iemand voorbij Lidstrom gekomen?
Volgens mij was in het begin van de play-offs het voordeel vrijwel nihil. De uit- en thuisoverwinningen lagen vrijwel gelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:11 schreef Leatherface het volgende:
Detroit homecourt advantage.
Is dat echt een groot voordeel, kenners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |