ik denk een 1-2-3tje,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef WasQ het volgende:
Dat was een behoorlijke walk-over. Ben benieuwd of de Stars dit nog te boven gaan komen!
Als Detroit zo blijft spelen maakt Dallas geen schijn van kans. Ook de tweede in Hockeytown zal naar de Wings gaan gok ik op.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik denk een 1-2-3tje,
volgende twee zijn voor Dallas, daarna gaan de Wings verder waar ze gebleven waren....
tja, kijk, als ze zo blijven spelen kunnen ze sowieso over 7 wedstrijden die cup in Detroit laten staan want dan gaat er überhaupt niemand meer aankomen, maar ik zie ze nog wel een keer gemakzuchtig worden....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Als Detroit zo blijft spelen maakt Dallas geen schijn van kans. Ook de tweede in Hockeytown zal naar de Wings gaan gok ik op.
Mooi scenario waar ik hoop: Met 2-0 naar Dallas , daar een game stelen en afmaken thuis.
Zo ga je nooit winnenquote:Op zondag 11 mei 2008 01:22 schreef Saviola het volgende:
Jeeez.. Stars met een 4 on 1 (!), ze missen, en meteen erna scoort Detroit
vaak wel, maar bij Detroit is het regelmatig op een fatsoenlijk moment, aangezien die bekant oost zijn... (bij Nashville nog ergerquote:Op zondag 11 mei 2008 01:15 schreef Saviola het volgende:
Game 2 Stars/Wings is al bezig.. toch maar even kijken dan, Western hockey is meestal veels te laat om te zien
echt hequote:Op zondag 11 mei 2008 01:41 schreef Saviola het volgende:
Die chemistry tussen Datsyuk en Zetterberg is echt niet normaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |