Klopt. De spelers zijn natuuliijk van teams die al uitgeschakeld werden, of niet eens de play-offs haalden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:14 schreef popolon het volgende:
Ja klopt maar kijk eens naar Zweden bijv. Die missen toch de Red Wings' inbreng, zijn niet de minste spelers.
Ja, ik zat net dus ESPN te kijken en daar was nog NHL.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:06 schreef popolon het volgende:
Het blijft natuurlijk een absurde timing als de NHL nog aan de gang is.
Hmm, dat loopt kut bij mij.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als je sopcast hebt.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12541&part=sports
De NHL-spelers die op dit WK in actie komen zijn doorgaans van teams die al uitgeschakeld zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik zat net dus ESPN te kijken en daar was nog NHL.
Ik had echt zoiets van WTF, hoe kan dat.
Mijn vraag aan jou is dus, hoe kan dat?
Alle internationals vrijaf gekregen tijdens de SC play offs?
Wat LF zegt. En de meeste spelers winnen liever een Stanley cup dan een WK. Dat zal misschien raar klinken maar zo is het vaak wel.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik zat net dus ESPN te kijken en daar was nog NHL.
Ik had echt zoiets van WTF, hoe kan dat.
Mijn vraag aan jou is dus, hoe kan dat?
Alle internationals vrijaf gekregen tijdens de SC play offs?
De NHL blijft het grootste, dat is duidelijk.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat LF zegt. En de meeste spelers winnen liever een Stanley cup dan een WK. Dat zal misschien raar klinken maar zo is het vaak wel.
De cup komt uit 1892 en is vervangen in 1967 omdat 't origineel te oud werd. De huidige cup is dus ook alweer ruim 40 jaar oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |