Kan ik wel doen. Maar er kunnen maar 2 uur per dvd op dus dat worden dan meerdere dvd's. Ik neem aan dat je alles dr'op will hebben?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:11 schreef Bully© het volgende:
Is er trouwens iemand met digitale tv die de wedstrijd op zou kunnen nemen en dan naar dvd branden, uiteraard tegen eventuele kosten.
In de O2 Arena (ook bekend als de Millennium Dome)quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef Leatherface het volgende:
Waar in Londen worden die wedstrijden eigenlijk gespeeld?
dat valt wel mee.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ze het leuker gaat vinden dan ze vantevoren denkt.
Vrijwilligquote:Op donderdag 27 september 2007 15:39 schreef popolon het volgende:
Tja, ik heb een vrouw met een jersey van Yzerman en Greztky. Dat zegt al wel iets.
Laat maar zienquote:Op zondag 30 september 2007 07:11 schreef Slomy het volgende:
Ik zit momenteel in Amerika voor studie. We waren 2 weken geleden in St. Louis voor een Cardinals (baseball) game. Met toeval kwamen we langs de arena van de St. Louis Blues. Wij natuurlijk naarbinnen, want NHL leek ons ook wel wat. Was er toen toevallig opendag. Met nog veel meer geluk kregen we gratis kaartjes voor een oefengame de volgende dag. Alleen hadden we toen pech dat alle hotels vol zaten, aangezien er 3 evenementen waren: de Cardinals speelden, de St. Louis Rams (American Football) speelden en er was een blues festival. Helaas moesten we dus terug en hebben we de game niet gezien. We gaan echter binnenkort wel naar een game toe icm een St. Louis Rams game. Ik heb wel een tweetal foto's gemaakt binnen in de arena. Die kan ik hier wel posten mocht er interesse in zijn.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef WasQ het volgende:
Net terug uit Londen. Was errug gaaf. Foto's en impressie volgen nog wel, morgen ofzo.
Die mening delen velen met je.quote:Pronger blijft een eikel trouwens!
Monday, October 01, 2007quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Leatherface het volgende:
Mocht de NHL ooit in Keulen of Düsseldorf komen, wil ik zeker een kijkje nemen.
Van 25 t/m 28 oktober ben ik in Praag, maar dan zullen ze vast wel niet komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Monday, October 01, 2007
Hockey Night in Prague?
According to TSN, the NHL could start its 2008-2009 NHL season in Prague, Czech Republic. It's rumoured that the Pittsburgh Penguins and Tampa Bay Lightning would be the participants in a two game series. Officials have spoken to both teams about going overseas.
http://brochuishockey.blogspot.com/
http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=219576&hubname=nhl
Praag is 7 uur rijden vanaf de Nederlandse grens. Pak em beet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |