Kan ik wel doen. Maar er kunnen maar 2 uur per dvd op dus dat worden dan meerdere dvd's. Ik neem aan dat je alles dr'op will hebben?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:11 schreef Bully© het volgende:
Is er trouwens iemand met digitale tv die de wedstrijd op zou kunnen nemen en dan naar dvd branden, uiteraard tegen eventuele kosten.
In de O2 Arena (ook bekend als de Millennium Dome)quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef Leatherface het volgende:
Waar in Londen worden die wedstrijden eigenlijk gespeeld?
dat valt wel mee.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:30 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ze het leuker gaat vinden dan ze vantevoren denkt.
Vrijwilligquote:Op donderdag 27 september 2007 15:39 schreef popolon het volgende:
Tja, ik heb een vrouw met een jersey van Yzerman en Greztky. Dat zegt al wel iets.
Laat maar zienquote:Op zondag 30 september 2007 07:11 schreef Slomy het volgende:
Ik zit momenteel in Amerika voor studie. We waren 2 weken geleden in St. Louis voor een Cardinals (baseball) game. Met toeval kwamen we langs de arena van de St. Louis Blues. Wij natuurlijk naarbinnen, want NHL leek ons ook wel wat. Was er toen toevallig opendag. Met nog veel meer geluk kregen we gratis kaartjes voor een oefengame de volgende dag. Alleen hadden we toen pech dat alle hotels vol zaten, aangezien er 3 evenementen waren: de Cardinals speelden, de St. Louis Rams (American Football) speelden en er was een blues festival. Helaas moesten we dus terug en hebben we de game niet gezien. We gaan echter binnenkort wel naar een game toe icm een St. Louis Rams game. Ik heb wel een tweetal foto's gemaakt binnen in de arena. Die kan ik hier wel posten mocht er interesse in zijn.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef WasQ het volgende:
Net terug uit Londen. Was errug gaaf. Foto's en impressie volgen nog wel, morgen ofzo.
Die mening delen velen met je.quote:Pronger blijft een eikel trouwens!
Monday, October 01, 2007quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Leatherface het volgende:
Mocht de NHL ooit in Keulen of Düsseldorf komen, wil ik zeker een kijkje nemen.
Van 25 t/m 28 oktober ben ik in Praag, maar dan zullen ze vast wel niet komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Monday, October 01, 2007
Hockey Night in Prague?
According to TSN, the NHL could start its 2008-2009 NHL season in Prague, Czech Republic. It's rumoured that the Pittsburgh Penguins and Tampa Bay Lightning would be the participants in a two game series. Officials have spoken to both teams about going overseas.
http://brochuishockey.blogspot.com/
http://www.tsn.ca/nhl/news_story/?ID=219576&hubname=nhl
Praag is 7 uur rijden vanaf de Nederlandse grens. Pak em beet.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:11 schreef WasQ het volgende:
Trouwens nog een Grand Rapids shirt gezien in Londen Popolon.
Go Wings go!
Islanders - Rangers was live op NASN om 01:00.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:09 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Waarom zend NASN een herhaling uit van de Edmonton-Detroit wedstrijd uit in plaats van Islanders-Rangers?
Heb ik me de hele dag verheugd op die wedstrijd, krijg een oude pot voorgeschoteld.
Beetje sneu dit. Was hij wel live vannacht op NASN? Of Vanmorgen in de repeat?
Ja, blijkbaar. Affijn, dat gebeurd me maar 1 keer natuurlijk. Vannacht Morgen krijg je Atlanta-Buffalo semi live . Dan morgen ook nog 3 2 herhalingen (volgens de NASN TV Guide dan; 's ochtends, 's middags en om 21.00) maar ik neem de live semi-live wedstrijd wel op dan just to be on the safe side.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Islanders - Rangers was live op NASN om 01:00.
Sport moet je ook live kijken niet in de herhaling. Of neem het dan op, dan kijk je de volgende dag de live wedstrijd.
Tcoh vreemd eigenlijk. Waar zou dat door komen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef maartena het volgende:
De Stanley Cup is al sinds 1993 niet meer in Canada geweest.
En hoeveel canadezen waren er in het team?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef maartena het volgende:
Momenteel staat ie te glimmen onder de palmbomen in California!
Voor de salary cap was het zo (en misschien nu nog wel, maar in elk geval in mindere mate) dat het belastingtechnisch veel aantrekkelijker was een team te runnen in de VS. In Canada had je veel meer onnodige kosten, waardoor zij in het nadeel waren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tcoh vreemd eigenlijk. Waar zou dat door komen?
Gewoon pure pech en/of falen op de beslissende momenten?
Weet ik, "The Habs" wonnen die namelijk ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef maartena het volgende:
Blasphemyquote:Momenteel staat ie te glimmen onder de palmbomen in California!
In Tahoe en omgeving kan het toch anders aardig koud worden (ze hebben er niet voor niets de Olympische Winterspelen gehouden).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee serieus...erg knap natuurlijk, maar wel een beetje gek...de staat waar heel veel zon is en erg weinig natuurlijk ijs...en daar staat de "Ice" hockey cup dan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:17 schreef Fiama het volgende:
Seattle heeft de Thunderbirds, een Junior hockey team. Ze spelen in de WHL en doen het dit jaar eigenlijk vrij goed (5-1-2).
Verder heeft Seattle ook geen ijshockey ring, volgens mij spelen de Thunderbirds namelijk in de Super Sonics arena.
http://www.seattlehockey.net/totems/totems2.htm Onderaan deze pagina staat wat info over het niet hebben van een NHL team.
Naar Oklahoma City wellicht, inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:09 schreef Fiama het volgende:
Klopt, ik vind het ook gek. De omgeving van Seattle heeft 3,8 miljoen inwoners, dat mag toch wel genoeg zijn om een team te herbergen. Vancouver heeft 2,2 miljoen. In ieder geval mag er van mij ook wel een NHL team terug komen naar Winnipeg, te weinig Canadese teams in de NHL namelijk!
Er is overigens sprake van dat de SuperSonics gaan verhuizen, misschien dat er dan plek is voor een NHL team.
die pot heb ik ook gezien, de leafs speelde wel heel erg goed zeg! Ook wel grappig dat die rookie 3 punten scoort in zijn eerste officiele nhl match. Maar Penguins inderdaad erg magertjes tot nu toe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:26 schreef maniack28 het volgende:
Wat stonden de Pens te kijken bij wat Toronto deed zeg.. die defence is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |