Claire een boete zou ik werkelijk hilarisch vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:56 schreef akveor het volgende:
Jaap denkt Brian, Claire en Amanda een boete.
Daarom MOET Jaap winnen, de enige zonder agressiequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef Liess het volgende:
Wat ik nog nooit gesnapt heb is waarom iedereen altijd tussen de 2 vechtende inspringt, is toch alleen mooi als er 2 exit gaan???
Zeker niet, het is bullshit eerste klas.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Deze OP hoef ik toch niet serieus te nemen he?
What the fuck is er mis mee danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Heks Amanda begon met Claire te knijpen, dus Amanda moet d'r heksenklauwen thuis houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Claire moet met haar gore poten van Amanda afblijven, en niet zo schelden met de ernstige ziekte.
Een ton boete lijkt me zeker op zijn plaats.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarom MOET Jaap winnen, de enige zonder agressie
mooi geprobeerd!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje met alle camera standpunten en slowmotions:
Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB
Mwahquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
onzin, ze heeft van zichzelf al mooi haar, ze heeft alleen een kleurtje erin volgens mijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
istie die dooie cavia eindelijk eraf dan????![]()
![]()
![]()
heb je caps???
Juist!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef tipsch het volgende:
Brian staat dus al eerste, Huub staat vervolgens ook op. Brian gaat bovenop Huub's voet staan etc.
Die achterbakse klootzak...? Never.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de COSsen zo fanatiek worden geopend? Niet om objectieve OP's te schrijven, da's een ding dat zeker is. Jammer, maar we moeten het ermee doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoe bizar, Huub die Claire verteld hoe ze zich moet gedragen om geen boetes te krijgen.....De mafkees heeft voor 800.000,- uitstaan bij JdMquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef T-lex het volgende:
Huub is van mening dat het incident met hem en Brian niet echt boete waardig is.
Claire wel de sjaak...dan begint hij te lullen dat nu een boete pakken stom is...en dat Claire dat niet had moeten doen. En ze had gisteren al uitgesproken dat ze agressie voelde.
En waarom stookt hij haar dan opdat ze d'r haar af moet trekken enzo...beetje krom weer van Huubje.
Claire moet niet tegen boetes oplopen, maar wel vertellen wat ze moet doen.
Jaap die de jurk van Liekes lijf probeerde te scheuren vergeten?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Precies..dan zitten z'n ballen in z'n strot..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als iemand mij zo naar beneden drukt kan hij het ook schudden.
************** maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de COSsen zo fanatiek worden geopend? Niet om objectieve OP's te schrijven, da's een ding dat zeker is. Jammer, maar we moeten het ermee doen.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef humberto.tan het volgende:
Ik eis een boete voor Fries, voor het verleiden van Brian.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef humberto.tan het volgende:
Alles voor het programma.Huub weet natuurlijk niet alles wat wij weten,hij blijft het programma trouw.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:57 schreef schatje het volgende:
Tering hé, wat is Huub de kont van Deborah Flens aan het likken.
Echt walgelijk.
Tuurlijk niet meis, gewoon scrollen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
Blauw en rood heb jij in je zak, dus zoveel zin heeft dat niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg jij de tering maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....
Als je problemen hebt, vervoeg je dan maar bij blauw of rood, maar loop mij niet hier af te zeiken
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef meingrid het volgende:
tja was toch duidelijk huub die weer eens begon met de uitlokking en agressief gedrag, keel vliegen en kopstoten zijn kennelik niet te zien volgens sommige.. roze brilletje zeker? tja.. ben geloog ik op nowlive geband voor deze mening in precies dezelfde bewoording.. grins
jij bent ziende blind,en hebt ook een varie focus bril met jampot glazen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
onzin, ze heeft van zichzelf al mooi haar, ze heeft alleen een kleurtje erin volgens mij
hij zit claire bang te maken dat ze een boete krijgtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef cindy10 het volgende:
vind huub wel wat dom bezig,door zelf te opperen dat claire een boette kan verwachten....![]()
hou je bek huub,en steun net zoals de rest je maatje....
Je ben stekeblind. Je beschrijving van hetgeen is gebeurd klopt gewoon van geen kant. We weten verder dat je het erom doet. Netjes ook, Disana de tering toewensen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg jij de tering maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....
Als je problemen hebt, vervoeg je dan maar bij blauw of rood, maar loop mij niet hier af te zeiken
dat draaien met zn kontje,is inderdaad verleidelijk voor brian!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef humberto.tan het volgende:
Ik niet, tot morgen en voor straks slaap lekker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Waarom denk je dat de COSsen zo fanatiek worden geopend? Niet om objectieve OP's te schrijven, da's een ding dat zeker is. Jammer, maar we moeten het ermee doen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:03 schreef schatje het volgende:
Jaap mag echt niet winnen. Het is een ordinair viespeuk. Het jurkje van Lieke haar lijf aftrekken en hij heeft die groepies in het bad toen aangerand.
Nog 2 boetes en Huub zit volgens mij op een prijzengeld van 0 euro.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:03 schreef T-lex het volgende:
Huub lacht en zegt dat Jaap altijd voor hem gaat....hij gaat altijd Huub tegen houden. Wat ook het verstandigste is geeft Huub toe. Dat is heel Jaap z'n functie daar Huubje...begrijp dat nou. Zonder dat jaap politieagentje speeld was je allang weg.
je bent gewoon jaloers op amanda.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij bent ziende blind,en hebt ook een varie focus bril met jampot glazen?
niet voor het een of ander.....maar dat dode beest op haar hoofd heeft gewoon simpelweg een laatste rustplaats nodig op een dieren begraafplaats!
Wat doe jij nou?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
soww,geloof dat jij je ook aardig laat meeslepen in op de man spelen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Hier mag je je mening geven zonder geband te worden, zolang je maar niet op de persoon speelt.
Op een hele gore misselijkmakende manier op de persoon spelen mag dan weer wel, want daar wordt niet tegen opgetreden.
Misschien een beetje kriptisch he, dit.... maar de persoon waar ik het over heb weet prima over wie dit gaat.
Jij wenst iemand de teringquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schatje, wil je even melden dat "op de persoon spelen" ongewenst is? Straks dan reageer ik weer en dan heb ik het gedaan......
of omdat de kans bestaat dat Amanda flipt tegen Huubquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:50 schreef noucky het volgende:
Waarom Huub weer is afgevoerd kan ik niets anders van maken dan dat Huub niet beheersbaar is en Brian wel.
Ja, dat vind ik dan ook weer jammer van Huub..hij had er moeten knuffelen en zeggen goed gedaan meissie..sla die bitch op der muil..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef cindy10 het volgende:
vind huub wel wat dom bezig,door zelf te opperen dat claire een boette kan verwachten....![]()
hou je bek huub,en steun net zoals de rest je maatje....
Het is dinges' dagelijkse bezigheid om het bloed onder de nagels van gewone cossers te halen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
soww,geloof dat jij je ook aardig laat meeslepen in op de man spelen?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Blauw en rood heb jij in je zak, dus zoveel zin heeft dat niet.
Dat jij iemand de tering wenst zegt al genoeg, niet zo vreemd dat je gek bent op B en A.
En omdat het makkelijker is om 1 redelijk denkend persoon af te voeren, dan twee geflipte trailertrashimbecielenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:07 schreef plutarchus het volgende:
[..]
of omdat de kans bestaat dat Amanda flipt tegen Huub
Ik heb soms het idee dat hij niets anders te doen heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is dinges dagelijkse bezigheid om het bloed onder de nagels van gewone cossers te halen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
mee eensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
ja echt...ik sterf bijna van jaloezie!quote:
En het is schijnbaar jouw wekelijkse bezigheid om privé info op het net te pleuren, ongevraagd en ongewenst......quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is dinges's dagelijkse bezigheid om het bloed onder de nagels van gewone cossers te halen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij wenst iemand de tering
Een bewoner helemaal de grond in boren puur om andere users hier over de zeik te krijgen kan eigenlijk ook niet.
Twee woorden: Witte Bergenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:50 schreef noucky het volgende:
Waarom Huub weer is afgevoerd kan ik niets anders van maken dan dat Huub niet beheersbaar is en Brian wel.
precies!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan ook weer jammer van Huub..hij had er moeten knuffelen en zeggen goed gedaan meissie..sla die bitch op der muil..
Een knal op die opgezwollen rotkop zou die moeten krijgenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
rat wordt voorbereid op zijn boete
Een aandachtshoer is het. Hij irriteert heel veel cossers mateloos en dat al heel lang. Alles voor andacht is het niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat hij niets anders te doen heeft.
Daar zeg je wat! Als dit dus beheersing van Brian moet voorstellen kan je nagaan wat een agressieve eikel het is...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:05 schreef humberto.tan het volgende:
Ik ben in ieder geval erg blij dat Brian zo'n geweldige zelfbeheersing heeft, want anders had het de afgelopen dagen wel eens tot vervelende situaties kunnen leiden met Tommy en Huub.
Dat is toch gewoon erg daar.......welkom hier. hier kan je tenminste wel je eigen mening posten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef meingrid het volgende:
tja was toch duidelijk huub die weer eens begon met de uitlokking en agressief gedrag, keel vliegen en kopstoten zijn kennelik niet te zien volgens sommige.. roze brilletje zeker? tja.. ben geloog ik op nowlive geband voor deze mening in precies dezelfde bewoording.. grins
begrijp niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen amanda, zij doet toch gewoon geen vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:10 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja echt...ik sterf bijna van jaloezie!![]()
heb haar tot op mn kont,en puur natuur!
zou zo ruilen met haar dood getangde haar!(nephaar)
NMNS is gewoon een fokking trol.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij wenst iemand de tering
Een bewoner helemaal de grond in boren puur om andere users hier over de zeik te krijgen kan eigenlijk ook niet.
Ach jee ben jij dezelfde die toen zo idolaat van Nix was?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen amanda, zij doet toch gewoon geen vlieg kwaad.
ze heeft die dakloze man nog geholpen enzo, ze is echt sociaal
of anders som is huub wel af te koelen door hem naar achter te nemen ,en werkt dat bij brian averechts Maar dit is mijn gedachten gang ,weet niet of dat zo is ...quote:
Ik ben geen ramptoerist, wel word ik ziek van de Huubsoppers en ik daarom minder post.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben geen ramptoerist, wel word ik ziek van de Huubsoppers en ik daarom minder post.
Laat je niet uit jer tent lokken NMNS. Dat is hetgeen waar ze op uit is, zoals je weet. Niet doen....laten gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij was wel solidair, hij proefde ze eerstquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jaap doet een aanval op Huub en Claire....dood moeten ze van Jaap.![]()
Wapen: de kankerstokken!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laat je niet uit je tent lokken NMNS. Dat is hetgeen waar ze op uit is, zoals je weet. Niet doen....laten gaan.
Hij mag even met z'n plofkop bij Flens onder de tafel!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
rat wordt voorbereid op zijn boete
wie is nix ook alweer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach jee ben jij dezelfde die toen zo idolaat van Nix was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |