quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij wenst iemand de tering
Een bewoner helemaal de grond in boren puur om andere users hier over de zeik te krijgen kan eigenlijk ook niet.
Twee woorden: Witte Bergenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:50 schreef noucky het volgende:
Waarom Huub weer is afgevoerd kan ik niets anders van maken dan dat Huub niet beheersbaar is en Brian wel.
precies!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan ook weer jammer van Huub..hij had er moeten knuffelen en zeggen goed gedaan meissie..sla die bitch op der muil..
Een knal op die opgezwollen rotkop zou die moeten krijgenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
rat wordt voorbereid op zijn boete
Een aandachtshoer is het. Hij irriteert heel veel cossers mateloos en dat al heel lang. Alles voor andacht is het niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat hij niets anders te doen heeft.
Daar zeg je wat! Als dit dus beheersing van Brian moet voorstellen kan je nagaan wat een agressieve eikel het is...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:05 schreef humberto.tan het volgende:
Ik ben in ieder geval erg blij dat Brian zo'n geweldige zelfbeheersing heeft, want anders had het de afgelopen dagen wel eens tot vervelende situaties kunnen leiden met Tommy en Huub.
Dat is toch gewoon erg daar.......welkom hier. hier kan je tenminste wel je eigen mening posten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef meingrid het volgende:
tja was toch duidelijk huub die weer eens begon met de uitlokking en agressief gedrag, keel vliegen en kopstoten zijn kennelik niet te zien volgens sommige.. roze brilletje zeker? tja.. ben geloog ik op nowlive geband voor deze mening in precies dezelfde bewoording.. grins
begrijp niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen amanda, zij doet toch gewoon geen vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:10 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja echt...ik sterf bijna van jaloezie!![]()
heb haar tot op mn kont,en puur natuur!
zou zo ruilen met haar dood getangde haar!(nephaar)
NMNS is gewoon een fokking trol.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij wenst iemand de tering
Een bewoner helemaal de grond in boren puur om andere users hier over de zeik te krijgen kan eigenlijk ook niet.
Ach jee ben jij dezelfde die toen zo idolaat van Nix was?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp niet waarom iedereen zo gemeen doet tegen amanda, zij doet toch gewoon geen vlieg kwaad.
ze heeft die dakloze man nog geholpen enzo, ze is echt sociaal
of anders som is huub wel af te koelen door hem naar achter te nemen ,en werkt dat bij brian averechts Maar dit is mijn gedachten gang ,weet niet of dat zo is ...quote:
Ik ben geen ramptoerist, wel word ik ziek van de Huubsoppers en ik daarom minder post.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben geen ramptoerist, wel word ik ziek van de Huubsoppers en ik daarom minder post.
Laat je niet uit jer tent lokken NMNS. Dat is hetgeen waar ze op uit is, zoals je weet. Niet doen....laten gaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg jij de tering maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....
Als je problemen hebt, vervoeg je dan maar bij blauw of rood, maar loop mij niet hier af te zeiken
Hij was wel solidair, hij proefde ze eerstquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jaap doet een aanval op Huub en Claire....dood moeten ze van Jaap.![]()
Wapen: de kankerstokken!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laat je niet uit je tent lokken NMNS. Dat is hetgeen waar ze op uit is, zoals je weet. Niet doen....laten gaan.
Hij mag even met z'n plofkop bij Flens onder de tafel!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
rat wordt voorbereid op zijn boete
wie is nix ook alweer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach jee ben jij dezelfde die toen zo idolaat van Nix was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |