Precies..dan zitten z'n ballen in z'n strot..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als iemand mij zo naar beneden drukt kan hij het ook schudden.
************** maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de COSsen zo fanatiek worden geopend? Niet om objectieve OP's te schrijven, da's een ding dat zeker is. Jammer, maar we moeten het ermee doen.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef humberto.tan het volgende:
Ik eis een boete voor Fries, voor het verleiden van Brian.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef humberto.tan het volgende:
Alles voor het programma.Huub weet natuurlijk niet alles wat wij weten,hij blijft het programma trouw.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:57 schreef schatje het volgende:
Tering hé, wat is Huub de kont van Deborah Flens aan het likken.
Echt walgelijk.
Tuurlijk niet meis, gewoon scrollen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
Deze OP hoef ik toch niet serieus te nemen he?
Blauw en rood heb jij in je zak, dus zoveel zin heeft dat niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg jij de tering maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....
Als je problemen hebt, vervoeg je dan maar bij blauw of rood, maar loop mij niet hier af te zeiken
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef meingrid het volgende:
tja was toch duidelijk huub die weer eens begon met de uitlokking en agressief gedrag, keel vliegen en kopstoten zijn kennelik niet te zien volgens sommige.. roze brilletje zeker? tja.. ben geloog ik op nowlive geband voor deze mening in precies dezelfde bewoording.. grins
jij bent ziende blind,en hebt ook een varie focus bril met jampot glazen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
onzin, ze heeft van zichzelf al mooi haar, ze heeft alleen een kleurtje erin volgens mij
hij zit claire bang te maken dat ze een boete krijgtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef cindy10 het volgende:
vind huub wel wat dom bezig,door zelf te opperen dat claire een boette kan verwachten....![]()
hou je bek huub,en steun net zoals de rest je maatje....
Je ben stekeblind. Je beschrijving van hetgeen is gebeurd klopt gewoon van geen kant. We weten verder dat je het erom doet. Netjes ook, Disana de tering toewensen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg jij de tering maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....
Als je problemen hebt, vervoeg je dan maar bij blauw of rood, maar loop mij niet hier af te zeiken
dat draaien met zn kontje,is inderdaad verleidelijk voor brian!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef humberto.tan het volgende:
Ik niet, tot morgen en voor straks slaap lekker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Waarom denk je dat de COSsen zo fanatiek worden geopend? Niet om objectieve OP's te schrijven, da's een ding dat zeker is. Jammer, maar we moeten het ermee doen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:03 schreef schatje het volgende:
Jaap mag echt niet winnen. Het is een ordinair viespeuk. Het jurkje van Lieke haar lijf aftrekken en hij heeft die groepies in het bad toen aangerand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |