B gaat never nooit exit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
niet voor huub maar ik hoop dat hij huub zijn voet erger heeft gemaakt en dat huub naar het ziekehuis is en exit rat dr is nu toch veel beveiliging
brian is de meest gestoorde rat van nederlandquote:
quote:“Ik merkte wel dat Tommie geschrokken was”, zegt Dimitri. “Hij was ook geschrokken. Het is ook heel spijtig wat ik heb gedaan. Ik weet ook niet wat me bezielde, zoiets hoor je niet te doen. Het was voor mij weer zo’n flipmoment”, legt Brian uit. “Ik wilde het verhaal gewoon horen, ik vind het goed dat jij je nu zo opstelt”, is Dimitri’s reactie. “Wat ik minder volwassen vind, is dat jij Huub hebt uitgedaagd voor een potje sparren…”, gooit Dimitri het op een andere boeg. Brian laat hem niet eens uitpraten, meteen snelt hij naar de woonkamer om het gesprek voort te zetten met Huub erbij. Hoe gaat dit aflopen?
Dat kan je toch hier lezen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
En weer niemand die even verteld wat er gebeurd is.
Er was een discussie, en rat trapt op Huub zijn zere voet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
En weer niemand die even verteld wat er gebeurd is.
quote:
Waar is Jewskyquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
brian is de meest gestoorde rat van nederland
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
Het filmpje is er.... Brian stond echt als eerste op
Mooi bedanktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was een discussie, en rat trapt op Huub zijn zere voet.
Del knijpt Claire, Claire slaat terug en probeert die pruik te pakken te krijgen
[ afbeelding ]
Heb het net bekeken en zie dat ook.Hij gaat express op Huub zijn voet staan met zijn sneaky gedrag en zodoende flipt Huub hem.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
ja ricardo nou dan heb je ook wat huub wilde omhoog komen en brajen duwde hem gelijk neer en heeft op zijn voet gestaan .quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:46 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens Ricardo hebben Huub en Brian elkaar niet geslagen.
huub staat op en brian trapt hem neer.quote:
natuurlijk gaat saint brian niet exit....ben je gek zeg??? das hun inkomstenbron voor eventuele smsjesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
Mooi exit Brian.
Oh nee toch niet want hij moet winnen.
Huub kan alleen maar rottigheid uithalen, gevoel heeft hij niet, Brian heeft wel gevoel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Katewalker het volgende:
Brian is een kruiperig achterbaks misbaksel die als hij denkt dat niemand het ziet rottigheid uithaalt waarna hij kruiperig en onschuldig uitroept...."wie ik? Ik deed niks...hij begon"...![]()
![]()
![]()
![]()
En Huub? Die wordt al anderhalf jaar van alle kanten genaaid en als hij niet zo'n irritant driftig opdondertje was geweest zat hij allang thuis...want dat is wat ze al anderhalf jaar proberen te doen..Huub er uit donderen....
Nee niet echt.Alle Huubhaters wisten het weer beter.Ik zei nog moet eerst het filmpje zien om te oordelen.Heb het nu gezien en Brian was sneaky om op Huub zijn voet te gaan staan.quote:
Kijk dat scheeld alweer een slok op een borrel....goed bezig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Tino_Flo, ik ben zo brutaal jou gifje ff te posten.
Zodat de mensen kunnen zien dat Huub slaat en een kopstoot geeft, bij dat gifje van Mazura lijkt het (zoals gebruikelijk) weer alsof Brian de enige dader is.
[ afbeelding ]
Nadat hij door Brian op de grond is gedrukt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zodat de mensen kunnen zien dat Huub slaat en een kopstoot geeft, bij dat gifje van Mazura lijkt het (zoals gebruikelijk) weer alsof Brian de enige dader is.
[ afbeelding ]
best logisch toch als iemand op je gekneusde voet gaat staanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: O, ik zie nu toch een gifje van Mazura waarop deze beelden ook staan.
Sorry.![]()
tuurlijk is dat logisch,als je met een vertekend beeld kijkt!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef miesy het volgende:
[..]
huub staat op en brian trapt hem neer.
logisch, volgens de brian fans......
Actie reactie he. Ik zou t ook niet pikken als iemand expres op mn voet gaat staan of me hardhandig naar beneden duwtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: O, ik zie nu toch een gifje van Mazura waarop deze beelden ook staan.
Sorry.![]()
Uiteraard, hier nog een snelle replay, hij grijpt hem zelfs naar de keelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zodat de mensen kunnen zien dat Huub slaat en een kopstoot geeft, bij dat gifje van Mazaru lijkt het (zoals gebruikelijk) weer alsof Brian de enige dader is.
[ afbeelding ]
edit: O, ik zie nu toch een gifje van Mazaru waarop deze beelden ook staan.
Sorry.![]()
Actie reactie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje met alle camera standpunten en slowmotions:
Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB
Ga toch lekker fietsen stelen op de damrak.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zodat de mensen kunnen zien dat Huub slaat en een kopstoot geeft, bij dat gifje van Mazaru lijkt het (zoals gebruikelijk) weer alsof Brian de enige dader is.
[ afbeelding ]
edit: O, ik zie nu toch een gifje van Mazaru waarop deze beelden ook staan.
Sorry.![]()
kan je niet zien want je ziet heel huub niet in beeld ik hoor huub wel 2 of drie keer op tafel slaan,verder zie ik brian ook niks doen met huubs voet ,maar het gata allemaal effe te snel (en nee ik ben geen brian fan ik ben een niemands fan)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
Hoe durf je dat te posten zeg,eerst Tommy zomaar aanvallen en nu op iemand zijn zere voet gaan staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub kan alleen maar rottigheid uithalen, gevoel heeft hij niet, Brian heeft wel gevoel.
ja zoveel gevoel,dat hij uit pure bescherming zn meisje mishandeld?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub kan alleen maar rottigheid uithalen, gevoel heeft hij niet, Brian heeft wel gevoel.
Toch grappig he die titelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef BsJanssen het volgende:
Ze hebben het net over de dokter gehad over die zere voet en dan trapt Brian erop?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
ja en wie stond er weer op en kwam weer met z'n kop naar voren op de ander afgerent. Je kan 10 keer blijven staan en wachten tot je de eerste duw krijgt of je neemt zoals Jaap het zegt het initiatief over.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nadat hij door Brian op de grond is gedrukt.
Je verdraaid weer de boel.
Ik zie dat niet Desii..... Ik hoor wel een stoel schuiven....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
Als iemand mij zo naar beneden drukt kan hij het ook schudden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja en wie stond er weer op en kwam weer met z'n kop naar voren op de ander afgerent. Je kan 10 keer blijven staan en wachten tot je de eerste duw krijgt of je neemt zoals Jaap het zegt het initiatief over.![]()
Brian moet naar achter. Amanda "samen....ow dat wordt wat"
Ow okee..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee niet echt.Alle Huubhaters wisten het weer beter.Ik zei nog moet eerst het filmpje zien om te oordelen.Heb het nu gezien en Brian was sneaky om op Huub zijn voet te gaan staan.
volgens mij wilde brian zo nodig sparren??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:52 schreef noucky het volgende:
Komt het rotjoch Huub weer aanstrompelen die zonodig wilde sparren maar in de training al een gekneusde voet opliep hhaahahahha
Lees de OP eens, je staat er inquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub en Brian, de übersukkels.Winnaars
Van het padje af
![]()
![]()
Mooi hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef humberto.tan het volgende:
Bedankt DGK_REDACTIE, voor het compleet naar de tyfus halen van een aanvankelijk toch behoorlijk interessant programmaconcept, gelukkig zijn de buitenlandse geïnteresseerden inmiddels afgehaakt.
amanda heeft GEEN pruik op!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef BuffyJan het volgende:
Lekker snel!
Claire probeerde wel Amanda dr pruik eraf te trekken. Zoiets begreep ik iig
Nu nog een keer Claire! En dan op stream! Je kan t
Het gaat er toch altijd om wie begint....of nu weer niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als iemand mij zo naar beneden drukt kan hij het ook schudden.
Claire moet met haar gore poten van Amanda afblijven, en niet zo schelden met de ernstige ziekte.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef beequeen het volgende:
Uit de woorden van Huub begrijp ik dat er een exit dreigt voor Claire......het zal toch niet waar zijn hè?
dan is zowiezo exit voor huub de 15e...is dat wat de febo wilt?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef beequeen het volgende:
Uit de woorden van Huub begrijp ik dat er een exit dreigt voor Claire......het zal toch niet waar zijn hè?
No way, dan is de halve finale naar de tyfus....Hooguit een boete...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:55 schreef T-lex het volgende:
Claire exit olé olé....
Flens houdt blijkbaar niet van meiden die op zijn tijd stoer zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees de OP eens, je staat er in
Zag je ook die UFO?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zit weer onder de pammetjes, moet je die duffe blik zien.![]()
En hij praat ook erg mompelend.
Kennelijk heeft ze een klap uitgedeeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef beequeen het volgende:
Alleen omdat ze die dooie cavia van haar domme hoofd af wilde trekken?
lijkt mij dat de exit van brian toch aannemelijker is als die van claire?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, het zal helemaal lekker worden. Die stinkrat kan naar huis. 2x in 2 dagen.
Deze OP hoef ik toch niet serieus te nemen he?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het leek zo rustig, maar zoals ik in de vorige OP als schreef "Stilte voor de Storm?" was dat inderdaad zo.
Dimitri kwam één op één verhaal halen bij Brian over de feiten van afgelopen avond met Tommy, omdat hij Tommy in DGK had geïntroduceerd. Brian gaf aan dat hij stom was geweest en "hem de pan uit flipte".
Daarna wilde Dimitri nog even weten waarom hij Huub niet de datum van het gevecht had verteld. Brian stond op en wilde dit graag in de groep bespreken....aldus geschiedde.
Na drie minuten aan tafel, heen en weer geschreeuw, stond Huub op en liep naar Brian. Brian wist deze keer wel raad met de kleuter en duwde hem met de handen op Huub's schouders naar de grond. Huub woest, duwen, trekken en kopstoot van de kleine kabouter, gevolgd door een SL.
Na de dreiging van Ruudpuntenel dat die niet langer dan vijf minuten mocht duren omdat hij dan op zeker DGK ging bezoeken was het einde streamlock.
De verhalen tot nu toe zijn dat er glaswerk gesneuveld is, Claire Amanda geslagen heeft (volgens Amanda)
Huub is volgens Schatje inmiddels onderweg naar het ziekenhuis.....![]()
Maar Peter weet te melden dat Huub bij Flens zit uit te huilen en spelinformatie aan het ophalen is....![]()
We wachten in spanning af.....
Claire een boete zou ik werkelijk hilarisch vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:56 schreef akveor het volgende:
Jaap denkt Brian, Claire en Amanda een boete.
Daarom MOET Jaap winnen, de enige zonder agressiequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef Liess het volgende:
Wat ik nog nooit gesnapt heb is waarom iedereen altijd tussen de 2 vechtende inspringt, is toch alleen mooi als er 2 exit gaan???
Zeker niet, het is bullshit eerste klas.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Deze OP hoef ik toch niet serieus te nemen he?
What the fuck is er mis mee danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Heks Amanda begon met Claire te knijpen, dus Amanda moet d'r heksenklauwen thuis houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Claire moet met haar gore poten van Amanda afblijven, en niet zo schelden met de ernstige ziekte.
Een ton boete lijkt me zeker op zijn plaats.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarom MOET Jaap winnen, de enige zonder agressie
mooi geprobeerd!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef BsJanssen het volgende:
Mwahquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
onzin, ze heeft van zichzelf al mooi haar, ze heeft alleen een kleurtje erin volgens mijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
istie die dooie cavia eindelijk eraf dan????![]()
![]()
![]()
heb je caps???
Juist!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef tipsch het volgende:
Brian staat dus al eerste, Huub staat vervolgens ook op. Brian gaat bovenop Huub's voet staan etc.
Die achterbakse klootzak...? Never.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de COSsen zo fanatiek worden geopend? Niet om objectieve OP's te schrijven, da's een ding dat zeker is. Jammer, maar we moeten het ermee doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoe bizar, Huub die Claire verteld hoe ze zich moet gedragen om geen boetes te krijgen.....De mafkees heeft voor 800.000,- uitstaan bij JdMquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef T-lex het volgende:
Huub is van mening dat het incident met hem en Brian niet echt boete waardig is.
Claire wel de sjaak...dan begint hij te lullen dat nu een boete pakken stom is...en dat Claire dat niet had moeten doen. En ze had gisteren al uitgesproken dat ze agressie voelde.
En waarom stookt hij haar dan opdat ze d'r haar af moet trekken enzo...beetje krom weer van Huubje.
Claire moet niet tegen boetes oplopen, maar wel vertellen wat ze moet doen.
Jaap die de jurk van Liekes lijf probeerde te scheuren vergeten?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Precies..dan zitten z'n ballen in z'n strot..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als iemand mij zo naar beneden drukt kan hij het ook schudden.
************** maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de COSsen zo fanatiek worden geopend? Niet om objectieve OP's te schrijven, da's een ding dat zeker is. Jammer, maar we moeten het ermee doen.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef humberto.tan het volgende:
Ik eis een boete voor Fries, voor het verleiden van Brian.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef humberto.tan het volgende:
Alles voor het programma.Huub weet natuurlijk niet alles wat wij weten,hij blijft het programma trouw.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:57 schreef schatje het volgende:
Tering hé, wat is Huub de kont van Deborah Flens aan het likken.
Echt walgelijk.
Tuurlijk niet meis, gewoon scrollen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
Blauw en rood heb jij in je zak, dus zoveel zin heeft dat niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg jij de tering maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....
Als je problemen hebt, vervoeg je dan maar bij blauw of rood, maar loop mij niet hier af te zeiken
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef meingrid het volgende:
tja was toch duidelijk huub die weer eens begon met de uitlokking en agressief gedrag, keel vliegen en kopstoten zijn kennelik niet te zien volgens sommige.. roze brilletje zeker? tja.. ben geloog ik op nowlive geband voor deze mening in precies dezelfde bewoording.. grins
jij bent ziende blind,en hebt ook een varie focus bril met jampot glazen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
onzin, ze heeft van zichzelf al mooi haar, ze heeft alleen een kleurtje erin volgens mij
hij zit claire bang te maken dat ze een boete krijgtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef cindy10 het volgende:
vind huub wel wat dom bezig,door zelf te opperen dat claire een boette kan verwachten....![]()
hou je bek huub,en steun net zoals de rest je maatje....
Je ben stekeblind. Je beschrijving van hetgeen is gebeurd klopt gewoon van geen kant. We weten verder dat je het erom doet. Netjes ook, Disana de tering toewensen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg jij de tering maar Disana, mijn OP's zijn zo objectief mogelijk......ik neem alles en iedereen mee, zowel positief en negatief....
Als je problemen hebt, vervoeg je dan maar bij blauw of rood, maar loop mij niet hier af te zeiken
dat draaien met zn kontje,is inderdaad verleidelijk voor brian!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef humberto.tan het volgende:
Ik niet, tot morgen en voor straks slaap lekker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
Waarom denk je dat de COSsen zo fanatiek worden geopend? Niet om objectieve OP's te schrijven, da's een ding dat zeker is. Jammer, maar we moeten het ermee doen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:03 schreef schatje het volgende:
Jaap mag echt niet winnen. Het is een ordinair viespeuk. Het jurkje van Lieke haar lijf aftrekken en hij heeft die groepies in het bad toen aangerand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |