Hoe durf je dat te posten zeg,eerst Tommy zomaar aanvallen en nu op iemand zijn zere voet gaan staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub kan alleen maar rottigheid uithalen, gevoel heeft hij niet, Brian heeft wel gevoel.
ja zoveel gevoel,dat hij uit pure bescherming zn meisje mishandeld?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub kan alleen maar rottigheid uithalen, gevoel heeft hij niet, Brian heeft wel gevoel.
Toch grappig he die titelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje met alle camera standpunten en slowmotions:
Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB
Ze hebben het net over de dokter gehad over die zere voet en dan trapt Brian erop?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
Het filmpje is er.... Brian stond echt als eerste op
ja en wie stond er weer op en kwam weer met z'n kop naar voren op de ander afgerent. Je kan 10 keer blijven staan en wachten tot je de eerste duw krijgt of je neemt zoals Jaap het zegt het initiatief over.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nadat hij door Brian op de grond is gedrukt.
Je verdraaid weer de boel.
Ik zie dat niet Desii..... Ik hoor wel een stoel schuiven....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
Het filmpje is er.... Brian stond echt als eerste op
Als iemand mij zo naar beneden drukt kan hij het ook schudden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja en wie stond er weer op en kwam weer met z'n kop naar voren op de ander afgerent. Je kan 10 keer blijven staan en wachten tot je de eerste duw krijgt of je neemt zoals Jaap het zegt het initiatief over.![]()
Brian moet naar achter. Amanda "samen....ow dat wordt wat"
Ow okee..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee niet echt.Alle Huubhaters wisten het weer beter.Ik zei nog moet eerst het filmpje zien om te oordelen.Heb het nu gezien en Brian was sneaky om op Huub zijn voet te gaan staan.
volgens mij wilde brian zo nodig sparren??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:52 schreef noucky het volgende:
Komt het rotjoch Huub weer aanstrompelen die zonodig wilde sparren maar in de training al een gekneusde voet opliep hhaahahahha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |