B gaat never nooit exit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
niet voor huub maar ik hoop dat hij huub zijn voet erger heeft gemaakt en dat huub naar het ziekehuis is en exit rat dr is nu toch veel beveiliging
brian is de meest gestoorde rat van nederlandquote:
quote:“Ik merkte wel dat Tommie geschrokken was”, zegt Dimitri. “Hij was ook geschrokken. Het is ook heel spijtig wat ik heb gedaan. Ik weet ook niet wat me bezielde, zoiets hoor je niet te doen. Het was voor mij weer zo’n flipmoment”, legt Brian uit. “Ik wilde het verhaal gewoon horen, ik vind het goed dat jij je nu zo opstelt”, is Dimitri’s reactie. “Wat ik minder volwassen vind, is dat jij Huub hebt uitgedaagd voor een potje sparren…”, gooit Dimitri het op een andere boeg. Brian laat hem niet eens uitpraten, meteen snelt hij naar de woonkamer om het gesprek voort te zetten met Huub erbij. Hoe gaat dit aflopen?
Dat kan je toch hier lezen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
En weer niemand die even verteld wat er gebeurd is.
Er was een discussie, en rat trapt op Huub zijn zere voet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
En weer niemand die even verteld wat er gebeurd is.
quote:
Waar is Jewskyquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
brian is de meest gestoorde rat van nederland
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
Het filmpje is er.... Brian stond echt als eerste op
Mooi bedanktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was een discussie, en rat trapt op Huub zijn zere voet.
Del knijpt Claire, Claire slaat terug en probeert die pruik te pakken te krijgen
[ afbeelding ]
Heb het net bekeken en zie dat ook.Hij gaat express op Huub zijn voet staan met zijn sneaky gedrag en zodoende flipt Huub hem.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
ja ricardo nou dan heb je ook wat huub wilde omhoog komen en brajen duwde hem gelijk neer en heeft op zijn voet gestaan .quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:46 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens Ricardo hebben Huub en Brian elkaar niet geslagen.
huub staat op en brian trapt hem neer.quote:
natuurlijk gaat saint brian niet exit....ben je gek zeg??? das hun inkomstenbron voor eventuele smsjesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
Mooi exit Brian.
Oh nee toch niet want hij moet winnen.
Huub kan alleen maar rottigheid uithalen, gevoel heeft hij niet, Brian heeft wel gevoel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Katewalker het volgende:
Brian is een kruiperig achterbaks misbaksel die als hij denkt dat niemand het ziet rottigheid uithaalt waarna hij kruiperig en onschuldig uitroept...."wie ik? Ik deed niks...hij begon"...![]()
![]()
![]()
![]()
En Huub? Die wordt al anderhalf jaar van alle kanten genaaid en als hij niet zo'n irritant driftig opdondertje was geweest zat hij allang thuis...want dat is wat ze al anderhalf jaar proberen te doen..Huub er uit donderen....
Nee niet echt.Alle Huubhaters wisten het weer beter.Ik zei nog moet eerst het filmpje zien om te oordelen.Heb het nu gezien en Brian was sneaky om op Huub zijn voet te gaan staan.quote:
Kijk dat scheeld alweer een slok op een borrel....goed bezig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Tino_Flo, ik ben zo brutaal jou gifje ff te posten.
Zodat de mensen kunnen zien dat Huub slaat en een kopstoot geeft, bij dat gifje van Mazura lijkt het (zoals gebruikelijk) weer alsof Brian de enige dader is.
[ afbeelding ]
Nadat hij door Brian op de grond is gedrukt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zodat de mensen kunnen zien dat Huub slaat en een kopstoot geeft, bij dat gifje van Mazura lijkt het (zoals gebruikelijk) weer alsof Brian de enige dader is.
[ afbeelding ]
best logisch toch als iemand op je gekneusde voet gaat staanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: O, ik zie nu toch een gifje van Mazura waarop deze beelden ook staan.
Sorry.![]()
tuurlijk is dat logisch,als je met een vertekend beeld kijkt!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef miesy het volgende:
[..]
huub staat op en brian trapt hem neer.
logisch, volgens de brian fans......
Actie reactie he. Ik zou t ook niet pikken als iemand expres op mn voet gaat staan of me hardhandig naar beneden duwtquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: O, ik zie nu toch een gifje van Mazura waarop deze beelden ook staan.
Sorry.![]()
Uiteraard, hier nog een snelle replay, hij grijpt hem zelfs naar de keelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zodat de mensen kunnen zien dat Huub slaat en een kopstoot geeft, bij dat gifje van Mazaru lijkt het (zoals gebruikelijk) weer alsof Brian de enige dader is.
[ afbeelding ]
edit: O, ik zie nu toch een gifje van Mazaru waarop deze beelden ook staan.
Sorry.![]()
Actie reactie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje met alle camera standpunten en slowmotions:
Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB
Ga toch lekker fietsen stelen op de damrak.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zodat de mensen kunnen zien dat Huub slaat en een kopstoot geeft, bij dat gifje van Mazaru lijkt het (zoals gebruikelijk) weer alsof Brian de enige dader is.
[ afbeelding ]
edit: O, ik zie nu toch een gifje van Mazaru waarop deze beelden ook staan.
Sorry.![]()
kan je niet zien want je ziet heel huub niet in beeld ik hoor huub wel 2 of drie keer op tafel slaan,verder zie ik brian ook niks doen met huubs voet ,maar het gata allemaal effe te snel (en nee ik ben geen brian fan ik ben een niemands fan)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |