Claire een boete zou ik werkelijk hilarisch vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:56 schreef akveor het volgende:
Jaap denkt Brian, Claire en Amanda een boete.
Daarom MOET Jaap winnen, de enige zonder agressiequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:53 schreef Liess het volgende:
Wat ik nog nooit gesnapt heb is waarom iedereen altijd tussen de 2 vechtende inspringt, is toch alleen mooi als er 2 exit gaan???
Zeker niet, het is bullshit eerste klas.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Deze OP hoef ik toch niet serieus te nemen he?
What the fuck is er mis mee danquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Heks Amanda begon met Claire te knijpen, dus Amanda moet d'r heksenklauwen thuis houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Claire moet met haar gore poten van Amanda afblijven, en niet zo schelden met de ernstige ziekte.
Een ton boete lijkt me zeker op zijn plaats.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarom MOET Jaap winnen, de enige zonder agressie
mooi geprobeerd!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:49 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje met alle camera standpunten en slowmotions:
Video: HUUB KNIJPT BRIANS KEEL DICHT EN GEEFT EEN KOPSTOOT - EXIT HUUB
Mwahquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
onzin, ze heeft van zichzelf al mooi haar, ze heeft alleen een kleurtje erin volgens mijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
istie die dooie cavia eindelijk eraf dan????![]()
![]()
![]()
heb je caps???
Juist!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef tipsch het volgende:
Brian staat dus al eerste, Huub staat vervolgens ook op. Brian gaat bovenop Huub's voet staan etc.
Die achterbakse klootzak...? Never.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de COSsen zo fanatiek worden geopend? Niet om objectieve OP's te schrijven, da's een ding dat zeker is. Jammer, maar we moeten het ermee doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoe bizar, Huub die Claire verteld hoe ze zich moet gedragen om geen boetes te krijgen.....De mafkees heeft voor 800.000,- uitstaan bij JdMquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef T-lex het volgende:
Huub is van mening dat het incident met hem en Brian niet echt boete waardig is.
Claire wel de sjaak...dan begint hij te lullen dat nu een boete pakken stom is...en dat Claire dat niet had moeten doen. En ze had gisteren al uitgesproken dat ze agressie voelde.
En waarom stookt hij haar dan opdat ze d'r haar af moet trekken enzo...beetje krom weer van Huubje.
Claire moet niet tegen boetes oplopen, maar wel vertellen wat ze moet doen.
Jaap die de jurk van Liekes lijf probeerde te scheuren vergeten?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:58 schreef noucky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |