Nog veel meer vervolgvraagquote:
quote:
Kouderquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:03 schreef peaceman het volgende:
El presidente?
Warmer dan el presidente, kouder dan mrs president.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:04 schreef peaceman het volgende:
President
Ik gok maar wat om deze prutvraag weg te werken
Andere foto, zelfde act, nieuwe dames.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:10 schreef peaceman het volgende:
werkelijk geen idee wie het zijn...
presidentes
Nee, je snapt hem totaal nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:23 schreef peaceman het volgende:
Ow ik begrijp m geloof ik...
doctor president?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef Burnett het volgende:
herhaal?
Maar ik bedoel er niet met de naam mee op deze manier.quote:president presidente
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:07 schreef bartrid het volgende:
Mr President?
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:36 schreef peaceman het volgende:
+2 dan toch....
bril kopen sack! Dat had heel wat stomme posts gescheeld!
quote:MICHAEL EAVIS promised we would be “amazed” by the full Glastonbury 2008 line-up when it was finally unveiled.
He insisted it was “the best ever.” But believe me, it isn’t.
Unless, that is, you’re a fan of![]()
Die staat er nou toevallig wel maar zoek ik ook niet.quote:
Nope ook niet. Hij wordt ook wel eens The Welsh Elvis genoemd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:58 schreef Burnett het volgende:
michael bubblé
Burnett +1quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:13 schreef Burnett het volgende:
shakin' stevens?
Natuurlijk.... erg voor de hand liggend ook he?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:18 schreef Burnett het volgende:
die middelste lijkt op john waite..., the babys?
ow dat weten we nog helemaal niet... pas na een echo...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:20 schreef Burnett het volgende:
het worden er meer dan 1??
Zorg dat je er bij bij bent, Peace. Zeker de eerste week. D'r zijn geen cursussen voor, je bent er ook nooit klaar voor en tegelijkertijd altijd. Geniet er van.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:16 schreef peaceman het volgende:
Vreemd vooral
Als aanstaande vader ben je er op je werk niet helemaal bij, zo bleek.... Kwestie van aan het idee wennen... maar ook wel een opluchting, aangezien we al bijna 3 jaar zwanger wilden worden. Dat had wat oorzaken waar ik verder niet op in zal gaan. Als het dan eindelijk lukt is dat wel een opluchting en tegelijkertijd een erg vreemd gevoel.
Bartrid +1quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:04 schreef bartrid het volgende:
Bush?
Da's snel! Dan mķét je wel een liefhebber zijn...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:28 schreef bartrid het volgende:
Is dat Puddle of Mudd?
Bands waar ik een hekel aan heb blijven mij helaas bijquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's snel! Dan mķét je wel een liefhebber zijn...
BARTRID+1
Het was ook een vrij onherkenbare foto..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, had ze niet herkend zonder je Pinkpop en 'alive' hint.
Om maar even van het genre af te stappen, wie?
[ afbeelding ]
Die zit er ook vrouwelijk uit:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:20 schreef bartrid het volgende:
Rufus Wainwright?
Dan heb je m'n schoonmoeder nog niet gezien...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:27 schreef bartrid het volgende:
Ik wist niet dat een baard vrouwelijk was
Overigens, toen ik zijn naam voor het eerst hoorde, dacht het dat het om een vrouw ging.quote:was born May 30, 1981, in Houston, Texas, U.S. but was raised in Caracas, Venezuela from 2 to 13 years old. He is a folk rock singer-songwriter and musician.
's music has been classified as indie folk, psych folk, Naturalismo, and New Weird America; his lyrics are often surreal and naturalistic.
Toch wel!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:39 schreef bartrid het volgende:
ah toch Devendra Banhart.
quote:HUMO: U kan goed rijmen, is 't niet?
: Ah ja, meneer, als u mij nu een woord opgeeft kan ik daar meteen een rijmwoord op verzinnen.
HUMO: Amore...
(dénkt): Signorita d'amore... 'k heb mijn hart verloren... (legt vertrouwelijk zijn hand op de knie van de dichtstbijzijnde Humo-redacteur)... si, si, si, zo klinkt mijn hart in Napoli...
HUMO: Herfst...
: Dat is moeilijk hoor...
HUMO: Ja, dat hebben we ook aan Gaston Durnez gevraagd, en die wist het niet.
: Wat rijmt er nu op herfst?... (knipt met de vingers). In de herfst... bouwen de vogels geen nest.
HUMO: (bijt op zijn tanden)
: Ooohh, dat moet ik u ook nog vertellen. Ik was 's op bezoek bij Gert en Hermien Timmerman, en toen moest ik naar de koer gaan; en weet ge wat daar op de muur gekrabbeld staat?
HUMO: Nee.
: Heren het brilletje omhoog... de vrouwtjes zitten ook graag droog, haha.
HUMO: (lacht smakelijk) Jaja, u kan rijmen en dichten...
: ...zonder mijn gat op te lichten!
HUMO: (veegt de tranen uit z'n ogen)
: Da's gééstig, hee?
HUMO: Ja, er zal nogal gelachen worden.
: Dat geloof ik ook. Er mag al 'ns een mop tussen zitten.
quote:HUMO: Iseigenlijk een schuilnaam?
: Mijn echte naam is
. Ik ben geboren in Zelzate, en ik zing al sinds mijn zeven jaar. En toen was er een fan van mij die mij in contact bracht met Johnny Hoes en Johnny Hoes was heel blij dat hij mij zag. En ik was ook blij. En toen schreef Johnny Hoes voor mij '
' en het werd een rrreuze succes: één miljoen platen.
MadMaster +1quote:
Ah, niet geweten...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:38 schreef belsen het volgende:
Ik ben er vandoor, parkeer maar, of kijk in mijn lastfm-account voor het antwoord.
quote:And you'll be sorry you crossed me
You'd better understand that you're alone
Da's 10 CC - Dreadlock holidayquote:
Nee jôh...veel makkelijkerquote:Op maandag 12 mei 2008 12:38 schreef bartrid het volgende:
Kool and the gang - celebration?
Mark +1quote:Op maandag 12 mei 2008 12:55 schreef Mark het volgende:
Madonna- Holiday
is de plaat al in de winkels dan?quote:
wie isquote:zal meespelen in de nieuwe Terminator-film: 'Terminator Salvation: The Future Begins'. Hij speelt de rol van ene Barnes, die vecht tegen machines. Maar deze zomer brengt hij ook een nieuwe plaat uit.
Jazeker, heb hem zaterdag bij Kroese Nijmegen gehaaldquote:Op maandag 12 mei 2008 13:36 schreef placebeau het volgende:
is de plaat al in de winkels dan?
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
v.l.n.r.: Graham Gouldman en Daniël Sahuleka...
quote:
Op weg naar het WK luchtgitaar
(niet online beschikbaar)(Het Uur Van De Wolf)
“It’s time to take the air guitar out of the bedroom and on to the stage”. (Queen gitarist Brian May) De NPS-documentaire Op weg naar het WK luchtgitaar laat zien dat die tijd inderdaad is aangebroken. Sinds 1996 wordt in Finland elk jaar het WK luchtgitaarspelen gehouden, opgericht door studenten onder het motto: als iedereen een luchtgitaar in zijn hand heeft, kan niemand een geweer dragen, oftewel: “Make air, not war”. Het evenement is inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen met kandidaten uit 20 landen van 6 continenten en in 2006 veroverde de Nederlander The Destroyer de titel. De documentaire volgttijdens de Amerikaanse kampioenschappen en op weg naar het WK in Finland.
brother52 +1 vooruit, rekenen we goed..., Björn Türoque (born to rockquote:Op maandag 12 mei 2008 23:42 schreef brother52 het volgende:
Bjorn nogwat en C-diddy.
Erg grappige docu.
Grobbel + 1quote:Op maandag 12 mei 2008 20:12 schreef Grobbel het volgende:
Common...
Geen nieuwe vraag trouwens, ga meteen door naar Doornroosje voor The Brunettes en Broken Social Scene.
quote:Nothing to do to save his life call his wife in
Nothing to say but what a day how's your boy been
Nothing to do it's up to you
I've got nothing to say but it's OK
Euh, even gecheckt en volgens mij is dit antwoord inderdaad beter dan dat van mij...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:19 schreef knars het volgende:
mwah, je hadf ook the Thieving Magpie kunnen noemen hoor
En die telt niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:34 schreef TheGrandWazoo het volgende:
naja, das een live plaat....
Nee, tis een verzamel live plaat...ik had het over het echte laatste meesterwerkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die telt niet?Mocht je je bedenken, be my guest, doe ik de vraag alvast...
[ afbeelding ]
Onder welke namen had hij hits?
Bukgeit +1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:52 schreef bukgeit het volgende:
O, dat was de vraag niet. Jaydee en The Sunclub.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:41 schreef ranja het volgende:
The White Stripes
Eurythmics
The Dagons
Mommy and Daddy
The Moldy Peaches
Stereo Total
Blood Red Shoes
Mates of State
The Like Young
Dollar
Spillsbury
The Kitchen
Huski
Adult.
Soldout
Let's Audio
The Raveonettes
Yazoo
Guv'ner (1e album)
Roxette
en van alle 20 heb ik muziek in de kast staan
Ah. Hepie & Hepie.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Abraxas is een artiestennaam, de persoon daarachter heet Jeff Porter...
goed genoeg (paar gelegenheids duo's maar daar ha dik niks over gezegd)quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:35 schreef bukgeit het volgende:
Ike & Tina Turner
Peaches & Herb
Ashford & Simpson
Jan & Zwaan
Gert & Hermien
Frank & Mirella
Womack & Womack
Paul & André
Jan & Dean
Flamman & Abraxas Hepie & Hepie
Nick & Simon
Jon & Vangelis
Johnny & Rijk
Philip Baily & Phil Collins
Jackson Browne & Clarence Clemons
Windy & Carl
Chris & Carla
Saskia & Serge
Sam & Dave
Bill Medley & Jennifer Warnes
quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:26 schreef ranja het volgende:
The Subways
Dead Moon
Yo la Tengo
Blonde Redhead
Peter, Paul & Mary
Bis
Belly (1e album)
Fugees
Black Eyed Peas
50 foot Wave
quote:In zijn huis in Florida is op 82- jarige leeftijd de kunstenaar Robert
Rauschenberg overleden.Hij stierf aan de gevolgen van een longontsteking.
Rauschenberg werd bekend in de jaren 50 en geldt als een van de pioniers
van de pop art. Naast schilder was hij beeldhouwer,choreograaf en fotograaf.
In 1984 kreeg hij een Grammy Award voor zijn ontwerp van de hoes van de LPvan de popgroep
bukgeit +1quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:01 schreef bukgeit het volgende:
Speaking In Tongues, Talking Heads
Hij was er rap bij.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:11 schreef Burnett het volgende:
bobby womack
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:24 schreef ranja het volgende:
misschien wil Simply Red iets doen met Blue Note
soul of niet, dan denk ik eerder aan Bobby Vinton (Blue Velvet)quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:09 schreef cafca het volgende:
Otis (redding) is de eerste soulzanger die ik associeer met Blue...
Tja, ik dacht ook nog aan Harold Melvin (& the Blue Notes)quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:28 schreef ranja het volgende:
[..]
soul of niet, dan denk ik eerder aan Bobby Vinton (Blue Velvet)
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:58 schreef cafca het volgende:
1. Closing Time
Nighthawks at the diner (live)
3. Small Change
5. Blue Valentine
8. Swordfishtrombones
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik dacht ook nog aan Harold Melvin (& the Blue Notes)
newbiedoobiedoo +1quote:
newbiedoobiedoo +1quote:2 The Heart Of Saturday Night
4 Foreign Affairs
quote:Their debut album, Move to Move (1989), produced the New Order-inspired international hit single, which sampled
, Silver Convention's 1976 hit, "Get Up And Boogie (That's Right)", Spagna's 1987 hit, "Call Me" as well as the opening bars from the theme music from "The Magnificent Seven" (which was also well-known as the theme to a commercial for Marlboro cigarettes in the 1960s).
Daarom was ik ook redelijk snel met de hint...quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:43 schreef ranja het volgende:
Dacht ik ook aan, maar daar een foto van vragen? en New Order achtig?
quote:volgt in voetsporen van Beau van Erven Dorens. De zanger en acteur gaat voor MTV de Nederlandse realityshow The Phone produceren. Dat maakte de Amerikaanse muziekzender vrijdag bekend tijdens een presentatie in New York. The Phone moet dit najaar op MTV te zien zijn.
Het Nederlandse productiebedrijf Park Lane, dat samen met de Avro het format voor The Phone ontwikkelde, won dinsdag in het Zwitserse Luzern een Gouden Roos voor het realityprogramma. Van Erven Dorens vertelde toen al dat het bedrijf in vergevorderde onderhandeling was met een Amerikaanse zender.
Juist.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:25 schreef brother52 het volgende:
Justin Timberlake
Ben momenteel mijn hele CD-collectie aan het omzetten naar MP3 en zo kwam ik Tanita gisteren weer tegen (net als Kon Kan overigens). Meer vergeten zangers/zangeressen/bands dus nog in het verschiet...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef ranja het volgende:
Die schijnt nog steeds muziek te maken maar ik ben haar na haar 2e album al uit het oor verloren. Toch zijn nummers als Good Tradition en World Outside Your Window nog steeds goed natuurlijk...
Goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:25 schreef MadMaster het volgende:
Ben momenteel mijn hele CD-collectie aan het omzetten naar MP3 en zo kwam ik Tanita gisteren weer tegen (net als Kon Kan overigens). Meer vergeten zangers/zangeressen/bands dus nog in het verschiet...
Och, ik heb bij vragen weleens hints gegeven die duidelijker waren en dan is er nog steeds niemand die het weet. Dus ja.... zo gaat dat soms.quote:
TheSilentEnigma + 1quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Black Keys!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef schaap001 het volgende:
Och, ik heb bij vragen weleens hints gegeven die duidelijker waren en dan is er nog steeds niemand die het weet. Dus ja.... zo gaat dat soms.![]()
Hij wordt geraden dus zo vaag is die nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:06 schreef schaap001 het volgende:
suburban kids with biblical names ?
Shit, op aanraden van een Amerikaanse vriend ga ik die binnenkort in de Melkweg bekijken en ik had dus gewoon geen idee wie ik ga aanschouwen...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Black Keys!
Jij hopen op een paar mooie dames, blijken het een paar baardapen te zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Shit, op aanraden van een Amerikaanse vriend ga ik die binnenkort in de Melkweg bekijken en ik had dus gewoon geen idee wie ik ga aanschouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |