Ah, niet geweten...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:38 schreef belsen het volgende:
Ik ben er vandoor, parkeer maar, of kijk in mijn lastfm-account voor het antwoord.
quote:And you'll be sorry you crossed me
You'd better understand that you're alone
Da's 10 CC - Dreadlock holidayquote:
Nee jôh...veel makkelijkerquote:Op maandag 12 mei 2008 12:38 schreef bartrid het volgende:
Kool and the gang - celebration?
Mark +1quote:Op maandag 12 mei 2008 12:55 schreef Mark het volgende:
Madonna- Holiday
is de plaat al in de winkels dan?quote:
wie isquote:zal meespelen in de nieuwe Terminator-film: 'Terminator Salvation: The Future Begins'. Hij speelt de rol van ene Barnes, die vecht tegen machines. Maar deze zomer brengt hij ook een nieuwe plaat uit.
Jazeker, heb hem zaterdag bij Kroese Nijmegen gehaaldquote:Op maandag 12 mei 2008 13:36 schreef placebeau het volgende:
is de plaat al in de winkels dan?
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
v.l.n.r.: Graham Gouldman en Daniël Sahuleka...
quote:
Op weg naar het WK luchtgitaar
(niet online beschikbaar)(Het Uur Van De Wolf)
“It’s time to take the air guitar out of the bedroom and on to the stage”. (Queen gitarist Brian May) De NPS-documentaire Op weg naar het WK luchtgitaar laat zien dat die tijd inderdaad is aangebroken. Sinds 1996 wordt in Finland elk jaar het WK luchtgitaarspelen gehouden, opgericht door studenten onder het motto: als iedereen een luchtgitaar in zijn hand heeft, kan niemand een geweer dragen, oftewel: “Make air, not war”. Het evenement is inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen met kandidaten uit 20 landen van 6 continenten en in 2006 veroverde de Nederlander The Destroyer de titel. De documentaire volgttijdens de Amerikaanse kampioenschappen en op weg naar het WK in Finland.
brother52 +1 vooruit, rekenen we goed..., Björn Türoque (born to rockquote:Op maandag 12 mei 2008 23:42 schreef brother52 het volgende:
Bjorn nogwat en C-diddy.
Erg grappige docu.
Grobbel + 1quote:Op maandag 12 mei 2008 20:12 schreef Grobbel het volgende:
Common...
Geen nieuwe vraag trouwens, ga meteen door naar Doornroosje voor The Brunettes en Broken Social Scene.
quote:Nothing to do to save his life call his wife in
Nothing to say but what a day how's your boy been
Nothing to do it's up to you
I've got nothing to say but it's OK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |