quote:Their debut album, Move to Move (1989), produced the New Order-inspired international hit single, which sampled
, Silver Convention's 1976 hit, "Get Up And Boogie (That's Right)", Spagna's 1987 hit, "Call Me" as well as the opening bars from the theme music from "The Magnificent Seven" (which was also well-known as the theme to a commercial for Marlboro cigarettes in the 1960s).
Daarom was ik ook redelijk snel met de hint...quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:43 schreef ranja het volgende:
Dacht ik ook aan, maar daar een foto van vragen? en New Order achtig?
quote:volgt in voetsporen van Beau van Erven Dorens. De zanger en acteur gaat voor MTV de Nederlandse realityshow The Phone produceren. Dat maakte de Amerikaanse muziekzender vrijdag bekend tijdens een presentatie in New York. The Phone moet dit najaar op MTV te zien zijn.
Het Nederlandse productiebedrijf Park Lane, dat samen met de Avro het format voor The Phone ontwikkelde, won dinsdag in het Zwitserse Luzern een Gouden Roos voor het realityprogramma. Van Erven Dorens vertelde toen al dat het bedrijf in vergevorderde onderhandeling was met een Amerikaanse zender.
Juist.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:25 schreef brother52 het volgende:
Justin Timberlake
Ben momenteel mijn hele CD-collectie aan het omzetten naar MP3 en zo kwam ik Tanita gisteren weer tegen (net als Kon Kan overigens). Meer vergeten zangers/zangeressen/bands dus nog in het verschiet...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef ranja het volgende:
Die schijnt nog steeds muziek te maken maar ik ben haar na haar 2e album al uit het oor verloren. Toch zijn nummers als Good Tradition en World Outside Your Window nog steeds goed natuurlijk...
Goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:25 schreef MadMaster het volgende:
Ben momenteel mijn hele CD-collectie aan het omzetten naar MP3 en zo kwam ik Tanita gisteren weer tegen (net als Kon Kan overigens). Meer vergeten zangers/zangeressen/bands dus nog in het verschiet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |