het is nog rustigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:46 schreef Jipje het volgende:
We hebben echt geen zin meer he... 3 topic van vandaag
Het wordt een dik boekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:46 schreef Jipje het volgende:
quote:
Ik heb de meeste applicaties er ook weer afgehaald, voegde niks toe en zat in de wegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het gaat er hier meer om de content die je op Myspace hebt geschreven, dat je die kunt syncen met andere online platformen (Photobucket, Twitter, Ebay and so on). Het idee is dat je vanuit je Myspace profiel al je online profielen kunt beheren, wat opzich handig is. Is dus niet helemaal hetzelfde als bij Facebook. Ik word echt waus van al die applicaties op Facebook.
Ik vind social media wel een interessant verschijnsel, zeker de manier waarop hier geld mee wordt verdiend en het adverteren in niche markten op internet wat ook steeds meer in opkomst is (google maar eens op "the long tail"). Maar goed, ik dwaal weer een beetje afquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
VandaarDaar houd ik me totaal niet mee bezig
Ja en dat mis ik allemaalquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:46 schreef Jipje het volgende:
Ik ga maar eens mijn urenkaart en logboek wegmailen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
Ik ben nu mn begeleidster aan het mailen. Ik doe mn best om netjes te blijven
Nee, doe ik altijdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
vanavond alle tijd om bij te lezen is een flauwe grap zeker?
okquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, doe ik altijdMaar ik heb al meegelezen
Anders stuur ik het boek wel opquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, doe ik altijdMaar ik heb al meegelezen
Het is vrijdagmiddag na 4en, de scherpte is er hier een eind afquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
pssst.. zeg dan dat je m wel langs komt brengen en komt voorlezen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk toch
En niet te vervelend hoop ik, want ik wil wel mn stage halen![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag na 4en, de scherpte is er hier een eind af
Ik heb het volgende gemaild trouwens:Volgens mij wel netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk toch
En niet te vervelend hoop ik, want ik wil wel mn stage halen
![]()
Ik heb het gehad. Die overige 40 ofzo doe ik dinsdag wel![]()
Fuck the EBU
Moest ff mailtje wegdoenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben ik terug enzo en dan is er niemand
Ik had hem lekker laten bellenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:31 schreef jna het volgende:
Thuis
ondanks die lul die om 5 uur nog belde terwijl ik al bij de deur stond
Heb ik ook een keer gedaan, kon hij zeker niet waarderenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb hem lekker het 06 nummer gegeven van de baas
Wat denk je grapjas, het is EkstraWeekend, en daarna KX-radio met Stenders en Siebelinkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dames en heren! Tot maandag! (En voor mijn luisteraars ( * pokes piles * ) tot vanavond op lichtsnelradio!)
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:37 schreef jna het volgende:
Maandag is iedereen toch vrij?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hai hai
MIDNR #28: Ik ben een bietenrijder
en dan een foto plaatsen waar je in de schaduw zitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:45 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Daar houd ik vanZonnetje zittuh
Maat van me gaat zo motorijden, ga ik ef foto's schietenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er ook weer.
Lekker cruisen met dit weer
Wel postenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maat van me gaat zo motorijden, ga ik ef foto's schieten.
Ga ik met mijn N73 makenquote:
Nicht.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:45 schreef Bravebart het volgende:
Haihai.
Erik Jan Rosendahlquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hai hai
MIDNR #28: Ik ben een bietenrijder
huldequote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavondweekend
En weer een dagje langer
![]()
Het verhaal van Rosendahlquote:
Alles van hemquote:
Dat duurt me wel een beetje lang hoorquote:
Het is wel interessant om het verhaal achter EJ te horenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat duurt me wel een beetje lang hoor
Doe eens tof en bel een mof.. en dan een Duitser aan de lijn krijgen die Nederlands spreektquote:
Yihaaaquote:
Ik wil ook nog eens een Cowboy hoedquote:
Past wel bij jequote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik wil ook nog eens een Cowboy hoed
Stond een koel briesje.. maar zat een paar keer kort in de auto.. dus elke keer kreeg ik een klap van de hitte buiten.. zo handig is een airco ook weer niet..quote:
met airco moet je vaak ook uitkijken. Anders heb je last van je nek of ben je binnen de korste keren ziek...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stond een koel briesje.. maar zat een paar keer kort in de auto.. dus elke keer kreeg ik een klap van de hitte buiten.. zo handig is een airco ook weer niet..
Verkouden ben ik toch wel, met dit weer.... lang leve hooikoortsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
met airco moet je vaak ook uitkijken. Anders heb je last van je nek of ben je binnen de korste keren ziek...
en een paar minuten voor je aankomt even uitzetten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
met airco moet je vaak ook uitkijken. Anders heb je last van je nek of ben je binnen de korste keren ziek...
Dat doe je op lange reizen, niet als je ff heen en weer naar de regionale bouwmarkten moet...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
en een paar minuten voor je aankomt even uitzetten.
mja das kutquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat doe je op lange reizen, niet als je ff heen en weer naar de regionale bouwmarkten moet...
Fixet.. check
Praxis... check
Karwei... check
Gamma... check
en dat voor 2 fucking plinten...![]()
Ook stuk gemist hoor, douchen, kapper enzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon een rustige avond hebben
Altijd weer mensen aan de deur, Belgen aan de telefoon en meer van zulks
Daar kies je zelf voorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook stuk gemist hoor, douchen, kapper enzo
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon een rustige avond hebben
Altijd weer mensen aan de deur, Belgen aan de telefoon en meer van zulks
Het is zo zeer dat ik diegene was die aan het klussen ben, maar het is meer mijn moeder die aan het klussen is, aangezien mijn moeder geen rijbewijs heeft.. dan ben ik diegene die samen met haar langs de bouwmarkten moet.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is zo zeer dat ik diegene was die aan het klussen ben, maar het is meer mijn moeder die aan het klussen is..Hoe bedoel je toppunt van emanicipatie... pa doet de strijk, ma legt het laminaat
Ja ok... maar tochquote:
Je wil dus geen leven hebben zeg maarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon achter mn pc zitten, niet met mensen praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |