het is nog rustigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:46 schreef Jipje het volgende:
We hebben echt geen zin meer he... 3 topic van vandaag
Het wordt een dik boekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:46 schreef Jipje het volgende:
quote:
Ik heb de meeste applicaties er ook weer afgehaald, voegde niks toe en zat in de wegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het gaat er hier meer om de content die je op Myspace hebt geschreven, dat je die kunt syncen met andere online platformen (Photobucket, Twitter, Ebay and so on). Het idee is dat je vanuit je Myspace profiel al je online profielen kunt beheren, wat opzich handig is. Is dus niet helemaal hetzelfde als bij Facebook. Ik word echt waus van al die applicaties op Facebook.
Ik vind social media wel een interessant verschijnsel, zeker de manier waarop hier geld mee wordt verdiend en het adverteren in niche markten op internet wat ook steeds meer in opkomst is (google maar eens op "the long tail"). Maar goed, ik dwaal weer een beetje afquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
VandaarDaar houd ik me totaal niet mee bezig
Ja en dat mis ik allemaalquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:46 schreef Jipje het volgende:
Ik ga maar eens mijn urenkaart en logboek wegmailen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
Ik ben nu mn begeleidster aan het mailen. Ik doe mn best om netjes te blijven
Nee, doe ik altijdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
vanavond alle tijd om bij te lezen is een flauwe grap zeker?
okquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, doe ik altijdMaar ik heb al meegelezen
Anders stuur ik het boek wel opquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, doe ik altijdMaar ik heb al meegelezen
Het is vrijdagmiddag na 4en, de scherpte is er hier een eind afquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
pssst.. zeg dan dat je m wel langs komt brengen en komt voorlezen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk toch
En niet te vervelend hoop ik, want ik wil wel mn stage halen![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag na 4en, de scherpte is er hier een eind af
Ik heb het volgende gemaild trouwens:Volgens mij wel netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk toch
En niet te vervelend hoop ik, want ik wil wel mn stage halen
![]()
Ik heb het gehad. Die overige 40 ofzo doe ik dinsdag wel![]()
Fuck the EBU
Moest ff mailtje wegdoenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben ik terug enzo en dan is er niemand
Ik had hem lekker laten bellenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:31 schreef jna het volgende:
Thuis
ondanks die lul die om 5 uur nog belde terwijl ik al bij de deur stond
Heb ik ook een keer gedaan, kon hij zeker niet waarderenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb hem lekker het 06 nummer gegeven van de baas
Wat denk je grapjas, het is EkstraWeekend, en daarna KX-radio met Stenders en Siebelinkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dames en heren! Tot maandag! (En voor mijn luisteraars ( * pokes piles * ) tot vanavond op lichtsnelradio!)
Ik moet werkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:37 schreef jna het volgende:
Maandag is iedereen toch vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |