Vandaag de boodschappen enzo in huis halen. Morgen tussen 11.00 en 15.00 komt de visite, denk zo'n 15 mensen. Ze komen gezellig lunchen, taart eten, koffie en Rose drinken! Heb er veel zin inquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:01 schreef Stiemie het volgende:
Ben je al druk bezig met de verjaardagsvoorbereidingen voor de flensjes K_P? Of geef je geen feestje?
Ja, ik zag het net pas. Mijn linkerborst is flink aan het stuwen en doet echt pijn. Dus morgen gaat ze vaker aan rechts. Dat verstopte kanaal zit er al een paar weken... het gaat maar niet weg. Maar nu is ook de huid rood.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kun je haar dan niet beter aan die borst laten drinken dan een sapje te geven?
en kippeneiwit en soya..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:38 schreef p_iglet het volgende:Jen had koemelkallergie toch??)
Niemand? Sorry ik zit er namelijk nogal mee in mijn maag... Wil eigenlijk gewoon het liefste dat Linde even nagekeken wordt, maar dat wilden ze gisteren dus niet omdat het zo druk was ofzo (mijn vriend heeft ze aan de telefoon gehad dus ik weet niet meer precies wat ze gezegd hebben) Vrijdag voelde ze namelijk ook al de hele dag zo heel warm aan maar we dachten dat het door het warme weer kwam. Ik wil nu na 48 uur toch wel eens weten wat er nu precies met haar is. Of is dit overdreven?quote:Op zondag 11 mei 2008 07:26 schreef Stiemie het volgende:
Sorry even geen tijd om bij te lezen, dus dat doe ik vanmiddag even. Hier nog steeds een erg ziek meisje met 40 graden koorts. Van de huisartsenpost hoeven we nog steeds niet langs te komen, we mogen wel 3 paracetamols van 120 geven op een dag.
Maar hoe doe je dat dan? Want na zo'n 4 uur is zo'n ding uitgewerkt en begint het huilen weer... En nu las ik ook iets over koortsstuipjes laatst hier ivm hoge temperatuur. Maar hoe kan ik nou om de 4 uur zo'n ding geven als ze er maar 3 op een dag mag? Iemand die het weet?????
Hij vond het maar zo-zo.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:40 schreef Troel het volgende:
BE, wat vond Sasha eigenlijk van zijn groentehapje enzo? Heb de foto's gezien, maar kom eens vertellen
Ik geloof niet dat het een vernoeming is. Officieel is de naam van mijn wederhelft langer, maar ik noem hem nooit bij zijn volledige naam (behalve mits boosquote:Op zondag 11 mei 2008 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Dat lijkt mij idd wel heel erg gek idd.
Is het echt een vernoeming? Of meer dat ze het gewoon een mooie naam vonden?
Er gaat dus hooguit een drinkbeker of spaflesje gevuld met diksap mee. Soms een banaan als we niet bewust ergens gaan eten maar wel wat langer weg gaan.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:54 schreef Kersjes het volgende:
Wij doen niet zo moeilijk en Devin mag (bijna) overal van proeven en eten zoveel als hij wil.
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
...
Memmel, tot snel ! Youre next![]()
Kleintjes kunnen gewoon een blaasontsteking krijgen, althans, ik ben daar over voorgelicht een beetje toen bleek dat met 22 weken op de echo de niertjes vergroot waren, dan is de kans op blaasontsteking na de geboorte groter. Dus lijkt me dat babies die dat niet hebben het ook gewoon kunnen krijgen. Je merkt het alleen niet zo snel bij kleintjes, zeker niet bij pasgeboren babies omdat dan eerder aan krampjes wordt gedacht. Verder weet ik ook niet hoe of wat, maar dat is wat ik erover weet.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:31 schreef Stiemie het volgende:
Mooie foto van Chris zeg DF![]()
Hier te vroeg gejuigd. Vanmiddag waren we even naar het park gegaan om lekker in de schaduw te zitten en jawel 's middags ineens weer 40,1![]()
Het viel ons alleen wel op dat ze bij het verschonen ging huilen toen ze moest plassen. Kunnen die kleintjes al een blaasontsteking hebben? Ze zit nu in ieder geval zonder luier en net ging ze al eens piepen toen ze een klein plasje deed. We wachten nu nog een plasje af voor de zekerheid. Het zou op zich wel een hoop verklaren volgens mij: hoge koorts maar verder lijkt ze helemaal niet ziek.
dit mag eigenlijk niet. Tipje: zet het in je ondertitel, dan mag het welquote:Op maandag 12 mei 2008 19:38 schreef Webkim het volgende:
Willen jullie even op mijn kind stemmen alsjeblieft dankjewel.
Een combinatie van alles.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan ik zag dat jou mannetje (BE) al aan het fruit is. Nu ben ik heel nieuwsgierig of je dat doet omdat je het leuk vind, advies cb of geheel iets anders.
Wij wachten omdat ze zo vreselijk allergisch is maar ik popel hoor. Maar nog 4 wk en dan mag ik gaan beginnen.
Lang leve ondertitteling.. Zit je wel vast aan de publieke zenders, maar teletekst 888 doet wonderenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Ardenlyn het volgende:
Helaas dat ik sommige programma's niet kan zien omdat ik er niets van versta maar dat is bijzaak![]()
Hier begint de dag met Amy's justice en dan Gilmore girls. Maandags worden NCIS en Numbers opgenomen, dinsdag de "kookshows". woensdag NCIS, Criminal Minds, zaterdagochtend Jamie's kitchen, maandagavond ook nog julia's tango en zondags voetbalvrouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:59 schreef Kersjes het volgende:
Tssssss Ardelyn, je gaat me toch niet vertellen dat je geen DVD - recorder hebt?
Wij kijken alles standaard via dat ding, ik vind het persoonlijk echt onmisbaar sinds ik een kleintje heb.... en best verslaafd gehecht ben aan een aantal seriesen het nieuws valt altijd onder badder-naar bed breng-tijd.
De CB-verpleegkundige zei dat het mocht, het moet nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:50 schreef Ardenlyn het volgende:
EDIT:
Ik ben nu ook over gegaan op 4 flessen. Gaat veel beter en Maarten drinkt ook beter.
Hij was zo druk met z'n armen aan het doen vorige week en rustig drinken was er niet meer bij.
Sinds die 4 flessen krijgt gaat het weer stukken beter.
Moet ik nu dan ook persee met die groentehap beginnen omdat hij nu 4 flessen krijgt?
Ja dat had ik gister! Lekker plassen tijdens het temperaturen, en daarna lekker poepen. Gelukkig had ik de luier er nog onder.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:07 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha.
Ik had laatst dubbele bonus. Lilah had wat uitslag en ik dacht al dat het van smeerspul kwam maar ik wilde voor de zekerheid toch even temperaturen. Piest ze eerst de boel onder en op het moment dat ik de thermometer eruit haal zet ze de andere kant ook nog even in werking.
Wat rot stiemie! En wat zijn huisartsen dan altijd welwillend. Die hopen volgens mij maar gewoon dat het over is voor je weer op de stoep staat
.
Ik had een conference call om 16.00 en daar is hij keurig doorheen geslapen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:36 schreef marit1978 het volgende:
wat lekker dat vele slapen !
heb jij wat kunnen werken
Dat lijkt me ook echt zo leuk. En ik weet dat iedereen zegt 'geniet ervan, het gaat zo snel' en dat weet ik, en dat zie ik, en dat realiseer ik me, nu al kan ik me van dat allereerste begin niet meer alles herinneren, maar toch ben ik zo nieuwsgierig naar hoe hij gaat zijn strakjes.quote:ilse vinden we trouwens nu vaak zittend in bed
ze is nu echt zo baby-af !
ze gaat staan, loopt langs, begint nu tóch nog op handen en knieën te kruipen, zegt klanken na
echt zó vreselijk leuk !!!
Bij oma wel jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. En hopelijk helpt de AB snel..
Ticootje, spannend zeker? Lukt het slapen in haar eigen bedje al overdag?
Memmel, veel tutplezier vanmiddag
Hier een rustige nacht, maar wel een vaag vermoeden van tandjes. Zien nog steeds niks, maar Chris eet weer slechter, is wat grumpie, doet moeilijk met tandenpoetsen, etc. Eens kijken of er nou werkelijk iets komt. Dan blijft hij netjes op het gemiddelde van 1 per maand zitten..
Ow, dat snap ik heel goed hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Dat is het waarschijnlijk troel. Ik tut heel veel met Jen. Misschien wel teveel. Maar ze is zo leuk en lief, en als ik bij haar ben dan kan ik het gewoon niet laten om constant met haar bezig te zijn.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Dat is het waarschijnlijk troel. Ik tut heel veel met Jen. Misschien wel teveel. Maar ze is zo leuk en lief, en als ik bij haar ben dan kan ik het gewoon niet laten om constant met haar bezig te zijn.
Ja zo deed ik dat hier ook altijd, maar vanmorgen was het gewoon al krijsen zodra ik haar rompertje losmaakte. Knuffel, speen, praten en rare geluidjes; niks hielp.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:32 schreef Ticootje het volgende:
Stiemie, dat vergeet ze wel weer hoor. Gewoon een beetje een feest maken van het verschonen. Jennifer krijgt altijd een knuffeltje bij het verschonen, dan is ze heel geconcentreerd met het knuffeltje bezig. Verder doe ik altijd lekker babbelen tegen haar en blazen op de blote buik. We maken er echt een gezllig momentje van. Ik merk ook dat als ik haar niet stil krijg, als ik dan besluit de luier maar te verschonen (ook al is deze niet vies) wordt ze altijd stil.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik denk dat dit het snelste jaar van mijn leven is..
Nee hoor... met 4,5 maand voelt dat ook zo!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef marit1978 het volgende:
*knip*
Memmel, wat een gedoel met die oren bij jullie !
en .. zo heerlijk je je gevoel met anna beschrijft... ik voel dat het nét zo !!!![]()
Ze is echt zó vreselijk leuk (anna vast ook, maar ik heb het over ilse natuurlijk)
hihi, ik zie nu dat het voor Kersjes net zo voelt !
zou het aan die 11maanden leeftijd liggen?
*knip*
Mijn gevoel zegt dat inbakkeren niet echt nodig is... ze heeft er namelijk niet altjd last van alleen tussen 22:00 en 00:00 overdag gaat het allemaal perfect... Overdag wil ze (sterker nog ) lekker vrij liggen... je moet haar niet strak inpakken want dan wordt woelt ze zichzelf in no-time los en maft dan lekker verder (naakt) boven de dekens. ... Ik zou dat inbakeren wel hebben geprobeerd als ze er elke (of meer) voedingen last van had... maar nu twijfel ik of ik haar hier goed mee doe... mijn gevoel zegt van nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:11 schreef Ticootje het volgende:
In de eerste week deed ik Jennifer ook inbakeren bij de voeding. Zo kon ze niet anders dan met eten bezig zijn. (Dit was trouwens een idee van de laktatiekundige)
Ja half Surinaams en half Nederlands. En allebei aan de lichte kant uitgevallen. hoewel Nathan donkerder is dan zijn zus.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:45 schreef Ticootje het volgende:
Faja, Nathan en Morgain zijn halfbloedjes he? Ik vind ze zo mooi!
Jammer hoor van die zakjes. Die kant en klare pakjes heb ik nu ook vaak mee 'voor de zekerheid'quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, ik heb nutrilon nog even gemailt over die zakjes poederopvolgmelk.. Maar die zitten alleen in de blijde doos van de prenatal, om het eens te proberen.. Ze verwezen me vriendelijk naar de verpakkingen kant en klare melkHeb maar eentje in de super meegenemen voor in de luiertas. Je weet maar nooit..
Faja, ik jubel ook nog even mee over je kleine rollebol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |